ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #876520
    ReNeGaDe wrote:
    Oh yeah! Jag kommer bli en värre wannabe än Zone, jag kommer enbart ha på mig hiphop kläder, g-unit och shady kläder, massa bling bling och en gammal tandställning jag gjort ren och satt massa slipade glassbitar på (men låt oss tro att det är diamanter) hehe ;P

    Näe, men det blir nog kul. Ska bli intressant att se hur amerikanerna egentligen är (förutom att vara feta ;P)

    Ska ta massa bilder med på båda resorna, och lägga upp dem här om det vore intressant.

    Fram tills dess har jag 6 olika inlämningar och prov som ska göras/lämnas in före den 5:e juni.

    Det ska väl gå!

    Ha det gutt!

    DU ska inte köpa grits och ”pure eggwhites from eggology”(om man sett coleman fattar man) :D?

    #876521

    Hoho, inte mindre än sex övningar och en total volym av lite drygt 190reps på brösten! =D

    Du kör bröst endast en gång i veckan antar jag?
    Ser ut att gå framåt åtminstone, snart är du tillbaka i leken (fast det är du väl i dagsläget också) =)

    #876522

    Bra bänkar Pierre, märks att du är påväg tillbaka nu.

    #876523

    Hoppas du får det bra hos dina syskon! Jag har ju min söta 21-åriga bror ”hemma” i finland. Det känns som om han är mycket längre borta än så..Saknar honom ju 😮 Så du skall bara vara glad över all den tid du skall vara hos dom, tycker jag :|

    Bra pass också btw! :up:

    #876524

    Lycka till med boobiesträningen.

    #876525

    Yes, ge oss häpnandsväckande siffror från bänken nu, alltid roligt att läsa om andras framgång! =D

    #876526

    Bra bänkat för att inte ha tränat på länge (och anse sig ligga under normal form) =)

    Ät nu mycket så du kommer tillbaka ännu starkare nästa gång! xD

    #876527

    Schysst jobbat i bänken och i resterande pressövningarna. Kan tänka mig att du fick rätt bra tryck av flyesen :)

    #876528

    Flyes ftw!(som ungarna säger idag)

    Skönt att du börjar pumpa igen, du är snart tillbaka i gamet :)

    #876529

    Nu börjar det hända saker, upp med bilder pronto så blir alla glada :pop:

    #876530
    ReNeGaDe wrote:
    Jag kanske får för mig att göra något galet senare idag, som att knäppa bilder och lägga upp. Om det blir bilder på mig eller något annat vet jag inte än;) får se om jag vågar. Men bilder blir det förhoppningsvis.

    Jag hade velat springa lite på löpbandet idag, men det finns inte tid till det då jag har annat att göra.

    Blir mat, quality-time for myself och lite plugg idag!

    Ha det gott!

    Min dietmiddag blev lövbiff m. klyft potatis, majs och bea-sås, endast 4500000000 kalorier ;)

    Kom igen, lite nya bilder är alltid kul!

    #876531

    bra pressat.Förstår inte hur du hade kraft kvar efter bänkpressen:emo-thumb

    #876532

    Happy B-day! :fun:

    #876533

    grattis

    #876534

    Grattis, grabben!:up:

    Hur mycket var det du fyllde nu igen?

Viewing 15 posts - 916 through 930 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.