ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 931 through 945 (of 946 total)
  • Author

Blir det ut att åka moppe nu då när du fyller 15..!!! Stark för din ålder, helt klart :). Näädå bro’, grattis på 18 års dagen Pierre.

grattis mannen

Fina latsdrag

Grattis Pierre, nu är du en stor pojke. :) :)
    18 is teh shiet!! :emo-thumb

Grattis grattis:emo-thumb

ReNeGaDe wrote:
    VET NI?! JAG FYLLER ÅR IDAG FÖR FASIKEN! GRATTA MIG NU:p Vad blir man nu? 15? Erkänn att jag är rätt stark för min ålder i så fall? höhö.. Jag ska i alla fall fira med tårta och ett ryggpass senare!:emo-thumb

Grattis gamle man! :drinks: Inte konstigt att jag är extra sugen på choklad idag :D Telepatiskt chokladsug?

Många set där alltså, NAJS:D

Se upp så du inte blir övertränad nu bara! Fortsätt kötta Pierre

bra pass!PB i militärpressen är inte dåligt.fast du är väl starkare i hantelpress i förhållande till militärpress?Mitt pb är ochså en sexa på 50kg men klarar bara 6 rep på 25kg i hantelpress:)

ReNeGaDe wrote:
    Jerka:Hehe:D tack Erik! Nej då, du behöver inte oroa dig, I promise!:emo-thumb

von huff: Tack huffen! Jodå, det är jag :P Jag klarar nog mer än en 6:a på 25 i alla fall. Har gjort en 6:a på 30 som bäst har jag för mig. Kör du stående också?

Ha det gott!

Pejs!

jo stående e bäst:)

yEAH BOOOOOY, just squeeeez eeem :). Verkar haft en bra dag. Hoppas helgen varit fin med och grattis i efterskott. ha det great.

MVH Cesse

Grattis i efterskott! Se till att xäv! :emo-thumb

fan va du softar nuförtiden:p nä skojja bara man skall njuta av livet:emo-thumb

ReNeGaDe wrote:
    Yo bitches and hoes! ;D

Ingen träning idag! Orkade inte, och för att jag har prov imorgon med.

Det blir pattar imorgon, ihop med framsida lår och mage tror jag.

Nu ska jag återgå till pluggandet!

Ha det brao!

borde inte ditt sommarlov ochså börja snart?:)

ReNeGaDe wrote:
    Tjoo! Den börjar egentligen 14:juni, men eftersom jag ska utomlands den 5:e antar jag att den börjar den 5:e:) dvs snart.

GÖTT!

Idag blir det bröst! Göttmos.

Hoppas det blir mycket träning utomlands nu då. ;)
    Så mycket som du kommer va utomlands. 8)

ReNeGaDe wrote:
    Sami.A: Jo det ska det fan bli;) minst 2-3 ggr i veckan i alla fall. Vi har ju sett hur 2 veckor utan träning och dålig mat, samt 2-3 veckor slappande gör;) Så tänk 7 veckor utan träning och dålig mat…

Jaa, du får inte missa tillfällena att träna i USA:P De är en ”måste göra” – sak på min lista:p

Kör hårt nu ReNeGaDe!!

Viewing 15 posts - 931 through 945 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.