ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #875710

    Har du inget hopprep på gymet? Knyt fast ett hopprep i en viktskiva och sedan runt midjan så har du en billigare variant än ett viklbälte:)

    #875711

    Kanske ska tillägga att det ska vara ett gjort i rep och inte plast men det fattade du nog säkert själv:p

    #875712
    ReNeGaDe wrote:
    Hehe, tack :) Man duger till nåt i alla fall, hehe.. Var tvungen att hålla MaQue mitt löfte att jag skulle fixa några PB:n idag, så det var vad jag gjorde! Hehe:emo-thumb Imorn blir det ben och axlar. Dem ska verkligen torteras ihjäl!

    fixa några PB:n för min skull också är du snäll, lycka till på gymmet idag !

    #875713

    snyggt jobbat ;)

    #875714

    Funderar på att rippa ditt axelpass rakt av :P

    #875715

    Härligt härligt Pierre snart är du förbi bergsgorilla stadiet å går på king kong :emo-thumb hehe

    Ha de gött broh :)

    #875716

    Jäklar vad sugen jag blev på att träna axlarna när jag såg ditt pass, det är ju fördömt att det är två dagar innan jag kan träna dem. Fortsätt så ReNeGaDe så växer du snart om de flesta här:bb2:

    #875717

    Shit kör du med 120kg i sittande vadpress, sist jag körde hade jag runt 40-50kg ;)

    #875718

    Haha :D Jadu jag har inte en aning, lr så är jag bögigt klen i vaderna

    #875719

    det går ju framåt för dig =) Det är ju nu ”uppbyggnadsperioden” börjar. Ingen jävel ser en bar överkropp på ett halvår så man kan äta upp sig och sätta nåra PBn. hehe

    #875720

    Kör du två muskelgrupper på samma dag, fast splittrade pass?

    Tänkte bara eftersom du redovisade endast ryggpasset nu först.

    Nåja, kämpa på nu, och visa oss ett PB i hantelpressen ;)

    #875721
    ReNeGaDe wrote:
    Rygg

    Chins
    18 reps – fan, lite till och det hade vart 19, dåligt
    8 reps + 12kg

    Hantelrodd
    18.5kg 15 reps
    26kg 12 reps
    33.5kg 10 reps – jävla vänsterarm.. den är mycket klenare än den högra.. kanske inte så stor skillnad i latsen, men i underarmarna… Ska börja träna underarmarna stenhårt så svinen lär sig att dem ska lyda!:bb:

    Sittande Kabelrodd
    30kg 15 reps
    40kg 12 reps
    40kg 12 reps – biceps blev ganska pumpade av den här övningen kände jag.

    Latsdrag
    60kg 12 reps
    60kg 10 reps
    60kg 10 reps
    45kg 15 reps – skönt med lite pump. Latsen svällde upp rätt mycket, hehe..

    Ett sådär pass. Var lite besviken i hantelrodden, Chinsen fick duga, och resten, ja, det får duga. Även om jag inte är så nöjd med vikterna ligger tyngdpunkten fortfarande på att muskeln får stimuleras. Bara muskeln blir trött och ber om nåd så är vikterna inte nån större faktor.
    Snart blir det bröst! Ska pressa som fan i hantelpressen nu!:bb: Come on ReNeGaDe, YOU CAN DO IT!:wazzup:

    Ha det gott!

    Härligt härligt pass Pierre

    Mjo du sa att dina underarmar inte ”hängde med” men de är bara träna på så blir dom :bb:

    Måste börja träna mina underarmar ordentligt jag med dom är verkligen svaga haha

    Ha de gött homie! Syns imorn biffen

    #875722

    Du vet vad jag tkr om dina chins, jävligt bra :)

    #875723

    fyfan ! 18chins, fan vad grymt! jag ska försöka mig på 12 eller nått imorgon tänkte jag fårse hur det går nu när jag gått upp ca 2kg:P

    #875724

    Jepp, Vadpressen var annorlunda. TUR, annars hade jag varit snuskig klen i vaderna :D

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.