Sami’s Journal!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Sami’s Journal!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 751 through 765 (of 1,095 total)
  • Author
    Vanessa Frykman wrote:
    Är du ute och röjer nu. Grattis att du tar studenten idag !!! shake thats ass boy [img=http://bodybuildingonline.biz/forum/images/smilies/dance.gif]glöm inte träningen imorgon

För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenteeeeeeeeeeeeen, för fan vad vi e bra!!!!1 :D :drunk:
    Fy fan vad roligt det var på flaket, har aldrig haft så roligt i hela mitt liv

Ikväll blir det lite festande på klubb i stan med klasskamrater..

adde 75 wrote:
    Tjäna,

Detta läste jag i den deff-guiden som du hänvisade till så jag har några frågor:

”Att tillföra ovan nämnda protein direkt före träningspasset har störst effekt på muskeluppbyggnaden efter passet, så att dela upp en större så kallad ”gainer” (kolhydrat+protein) och ta en del före och en del efter är en god idé. Vilken mängd protein som är bäst här är inte känt, men 0.3-0.5 gram per kilo kroppsvikt är normala siffror och säkert mer än tillräckligt. Antagligen behövs inte dessa mängder heller, i synnerhet inte om man äter ett normalt mål mat inom rimlig tid efter avslutad träning.”

Är det verkligen att rekomendera att ta halva ”gainer” före och andra halvan efter? Behöver inte man långsamma kolisar innan träning? Gainer är SNABBA kolhydrater! Det vad jag brukar göra före träning är att fylla på med LÅNGSAMMA kolisar ca. 1h, till 1h 1/2 före träningen (fruktyogurt med musli o äpple t.ex eller bara en macka med fullkornsbröd, keso o kalkon pålägg). Skall man börja ta halva gainer innan och i såfall hur mycket innan träningen? Eller är det bättre att rekomendera en protein drink i sammband med kolisar 1h innan träning.

Du får fråga King Grub om detta, mina erfarenheter är inte så höga inom ämnet kost.

Sami.A wrote:
    För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenteeeeeeeeeeeeen, för fan vad vi e bra!!!!1 :D :drunk:
    Fy fan vad roligt det var på flaket, har aldrig haft så roligt i hela mitt liv

Ikväll blir det lite festande på klubb i stan med klasskamrater..

Grattis biffen, tog själv studenten idag så nu blire ferre, får offra en dag från träningen genom att dricka alkohol, man tar ju bara studenten en gång i livet:)
    Jaja hare bra ikväll då:drinks:

Helmut wrote:
    Grattis biffen, tog själv studenten idag så nu blire ferre, får offra en dag från träningen genom att dricka alkohol, man tar ju bara studenten en gång i livet:)
    Jaja hare bra ikväll då:drinks:

Haha, ja det e klart, skit i träningen ikväll, ikväll ska jag ha kul! :)
    Grattis själv! :D

Grattis på studenten! :D Men jag måste bara fråga av ren nyfikenhet, hade du på dej en vit skjorta o skrek som ett fyllo? :) Tyckte jag såg dej på flaket!

N4S wrote:
    Grattis på studenten! :D Men jag måste bara fråga av ren nyfikenhet, hade du på dej en vit skjorta o skrek som ett fyllo? :) Tyckte jag såg dej på flaket!

Hahhaaha, yes, det var nog jag. :D
    Och nu frågar JAG av ren nyfikenhet, vem är du? :)

njaa ingen du känner :p jag har ju följt din journal lite då och då så jag har ju sett bilder på dej och igår när jag vandra runt stan me en kompis så tyckte jag såg dej, erat flak hade verkligen flyt kan jag också medge :emo-thumb själv gick man ut från östra real bara för några dar sedan så jag har redan haft mitt lilla roliga :) men hur var dett annars, mycket sup och så antar jag? :P

Hehe ja, vårat flak hade drag. :P

Ja, igår drack man lite för mycket, men jag hade skit kul. =)
    Seg och ont i huvudet idag, men men, det är väl priset man får betala. ;)

Sami.A wrote:
    Hehe ja, vårat flak hade drag. :P

Ja, igår drack man lite för mycket, men jag hade skit kul. =)
    Seg och ont i huvudet idag, men men, det är väl priset man får betala. ;)

Ja man tar studenten bara en gång så go all the way with it. ;)
    drick mkt vatten idag bara .

Vanessa Frykman wrote:
    Ja man tar studenten bara en gång så go all the way with it. ;)
    drick mkt vatten idag bara .

Druckit ca 5-6 liter än så länge.
    Gått på toa typ 30 gånger haha.. :D

När tränar Mrs. Frykan imorgon?

Sami.A wrote:
    Druckit ca 5-6 liter än så länge.
    Gått på toa typ 30 gånger haha.. :D

När tränar Mrs. Frykan imorgon?

Jag körde en hell benpass med gary idag samt bänk och rygg så jag är så jävla slut .

nästa pass blir på tisdag 2 vilo dagar i veckan har jag för att verkligen återhämta mig . Du då ? du kan väll hänga på och köra full out med mig och Gary ;)

Vanessa Frykman wrote:
    Jag körde en hell benpass med gary idag samt bänk och rygg så jag är så jävla slut .

nästa pass blir på tisdag 2 vilo dagar i veckan har jag för att verkligen återhämta mig . Du då ? du kan väll hänga på och köra full out med mig och Gary ;)

Hehe okey. :)
    Jag kör nog imorgon typ 3 tiden lr nått..
    Ja, jag kör nog ben på tisdag, kör du det också så kan jag väl hänga på. :emo-thumb

Sami.A wrote:
    Hehe okey. :)
    Jag kör nog imorgon typ 3 tiden lr nått..
    Ja, jag kör nog ben på tisdag, kör du det också så kan jag väl hänga på. :emo-thumb

Jag kör överkroppen men man vet alldrig med Garan :D

Sådär, nu har man student festat klart och träningen börjar på allvar imorgon igen..
    Idag lirade jag lite basket samt gick en lugn morgonpromenad bara för att hålla igång lite, imorgon ska jag kötta bröst, axlar & triceps!
    Bifogar lite bilder från studenten om modsen tillåter det. :|

[img=http://img255.imageshack.us/img255/9993/lalalalalabf3.jpg][img=http://img513.imageshack.us/img513/297/lalalalalal1231135161vi1.jpg]

:p

[img=http://img513.imageshack.us/img513/7002/lalalalalala123tf4.jpg][img=http://img255.imageshack.us/img255/3580/lalalalalalal12345wh3.jpg]

Viewing 15 posts - 751 through 765 (of 1,095 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.