Sand3r’s träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Sand3r’s träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 16 through 29 (of 29 total)
  • Author

Jävlar här regnar det pb :) 115kg i sittande vadpress INZANE :)

Ajjemän och mer kommer det :P
    haha nja så himla INZANE är det väl inte haha

Lycka till, du ser ju redan ut att vara rätt brett byggd över axlar/rygg så bara det är ett stort plus om man satsar på scenen.
    Inget fel på styrkan i ryggen heller om du drar dubbelt så mycket i marklyft som du böjer! :D

jwallin wrote:
    Lycka till, du ser ju redan ut att vara rätt brett byggd över axlar/rygg så bara det är ett stort plus om man satsar på scenen.
    Inget fel på styrkan i ryggen heller om du drar dubbelt så mycket i marklyft som du böjer! :D

Tack så mycket!
    Nu är det ju så att jag inte riktigt har fått in tekniken i knäböjen än, men det lär inte dröja länge till innan jag börjar lasta på! :D

Jag har legat lågt med träningen nu i 2 dagar (känns som en vecka) pga ryggont, vet inte vad som har hänt men hoppas verkligen att det inte är något allvarligt.

Belastas ryggen mycket i benpress? Har haft ont i ryggen lite till och från sedan jag gjorde 460*4 i benpressen, får ligga lågt med benpressen tills jag förhoppningsvis får svar på vad det kan röra sig om.

Kommer köra ett axel pass imorgon. Tungt eller lätt får min rygg avgöra :frust:

Dagens pass var som sagt ett axel pass, det gick helt okej var lite seg pga dålig sömn.

Hantelpress
    18*10kg
    10*20kg
    5*27.5kg
    8*25kg

Hantellyft åt sidan
    15*10kg
    8*12.5kg
    7*15kg
    5*17.5kg

Sittande framåtböjda hantellyft
    10*10kg
    8*12.5kg
    8*12.5kg

Skivstångsshrugs
    15*50kg
    10*90kg
    8*130kg
    10*70kg

Stående underarmscurl bakom rygg
    15*20kg
    12*40kg
    10*50kg

that was it, inget mördar pass direkt..:p

Hur går det ? ont i ryggen?

Oggelit0 wrote:
    Hur går det ? ont i ryggen?

japp har ganska mycket ont i ryggen, ett bodybuilding bälte ska köpas snart så jag kan gå på högre vikter och inte behöva oroa mig lika mycket för ryggen :)

kan hända att jag börjar föra journal igen lite smått, blir nog mest bilder men ska försöka redovisa lite pass då och då :)

bjuder på ett stycke underarm och ben flex :)

Shoppade lite idag, dock inte denna tröjan! haha, men lite fräck var den! ;)

Här har ni en triceps pose, vet ej vad den heter. Tjockis är jag! :D

Niceigt hur går träningen `?

det går riktigt bra nu :) ryggproblemen har släppt helt sedan 2 dagar tillbaks.

hur går det själv Ogge?

Sand3r wrote:
    det går riktigt bra nu :) ryggproblemen har släppt helt sedan 2 dagar tillbaks.

hur går det själv Ogge?

Låter bra det :up: ..jorå min träning går bra

Viewing 14 posts - 16 through 29 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.