Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Ser bra ut, kör hårt!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 maj, 2007 at 20:43 #83930Anonym anvandareMember20 maj, 2007 at 20:43 #823669Anonym anvandareMember
Efter att ha fört journal på ett konkurrerande forum under mer än två år så är det nu dags att vidga min vyer och börja med en journal här också.
Namn: Oskar Persson
Ålder: 24 i Aug
Längd: 183cm
Vikt: ~92kg dagsform, vid tävling ca 82kg
Tävlingsmeriter: AF på DC 2005 samt 2006Jag har tränat styrka i rätt exakt åtta år nu och nästa mål är (troligtvis) tävling i CBB. Jag kommer inte tävla någonting i år och just nu ligger fokus på lår, vader och utsida axlar som jag anser släpar en aning.
Dessvärre så har jag lite skadeproblem för tillfället. Jag har haft lite problem med mina axlar den senaste tiden, men just nu så är det vänster armbåge som inte vill vara med i leken. Jag har samtalat med en kiropraktor på gymmet och fått lite råd om hur jag ska kunna bli bra igen. De nästkommande 2-3 veckorna kommer därför träningen att vara väldigt lätt, förutom benträningen som jag kommer att köra så hårt jag förmår.
Då kör vi igång!
20 maj, 2007 at 20:46 #823670Anonym anvandareMemberDagens benpass, med fokus på framsidan. Passet kändes bra och då jag fortfarande är en newbie på knäböj så jobbar jag fortfarande med tekniken. Jag fick lite tips idag och det känns bara bättre och bättre. Böjarna är därför väldigt lätta, men jag försöker bibehålla djup och kontroll så bra det går.
Knäböj
12 set på 90-110kgBenspark
9 setImorgon blir det ett kompleteringspass. Vader, utsida axlar, mage och underarmar.
20 maj, 2007 at 22:43 #823671Anonym anvandareMemberOhhh representin ftw – bra bryschan8)
Jag startar också en när jag blir lika stark som du:nod
21 maj, 2007 at 03:30 #823672Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Ohhh representin ftw – bra bryschan8)Jag startar också en när jag blir lika stark som du:nod
Jag som ville se dig skriva journal någon gång de närmsta tio åren.
21 maj, 2007 at 03:31 #823673Anonym anvandareMemberSka bli kul att följa en journal av dig som inte är 100+ sidor.
Vilket gym tränar du på i Linköping btw?Vad menar du med utsida axlar? Framsida, baksida eller mittimellan?
21 maj, 2007 at 07:25 #823674Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Ohhh representin ftw – bra bryschan8)Jag startar också en när jag blir lika stark som du:nod
Äsch, mätt i effektivitet (stryka/kroppsvikt) så är det jämnt skägg. :up:
Robert Svensson wrote:Kul kör hårt Ogge!Thanks!
Mantus wrote:Ska bli kul att följa en journal av dig som inte är 100+ sidor.
Vilket gym tränar du på i Linköping btw?Vad menar du med utsida axlar? Framsida, baksida eller mittimellan?
Tack! Tanken är att det ska bli mycket träning och inget ovidkommande snicksnack.
Jag tränar på Gymbolaget, ett källargym som har allt jag behöver. Utsida axlar är detsamma som du menar med mittimellan, tror jag
21 maj, 2007 at 07:31 #823675Anonym anvandareMemberVad kul! Satsa satsa herr mod! :nod Hoppas det här med skadorna reder ut sig snart! :up:
21 maj, 2007 at 07:34 #823676Anonym anvandareMember…
Post not intended21 maj, 2007 at 07:36 #823677Anonym anvandareMemberVarför kan man inte ta bort inlägg inom låt säga två minuter? Hade förhindrat puckon som mig att råka trycka på citera knappen istället för att ändra i befintligt inlägg kanppen.
21 maj, 2007 at 08:06 #823678Anonym anvandareMemberOgge wrote:Äsch, mätt i effektivitet (stryka/kroppsvikt) så är det jämnt skägg. :up:Thanks!
Tack! Tanken är att det ska bli mycket träning och inget ovidkommande snicksnack.
Jag tränar på Gymbolaget, ett källargym som har allt jag behöver. Utsida axlar är detsamma som du menar med mittimellan, tror jag
+1:up:
Härligt Oskar att du också startat en journal!
Den kommer att följas,var sååååå säker!!*Ja,vi ses ju ibland nere på gymmet,Hehe*
Håller med dig:GYMBOLAGET har allt man beöver.ETT KANON GYM!
Hoppas du snart får ordning på dina axlar+armbåge!
:up: Lycka till med din träning!Och kör hårt! //S*21 maj, 2007 at 08:53 #823679Anonym anvandareMemberLycka till. Funderar på att följa ditt exemplariska exempel.
21 maj, 2007 at 09:41 #823680Anonym anvandareMemberJay wrote:Lycka till. Funderar på att följa ditt exemplariska exempel.Det tycker jag. Känns bra att se att även moderatorer tränar.
Bra initiativ Ogge.
21 maj, 2007 at 09:45 #823681Anonym anvandareMemberJay wrote:Lycka till. Funderar på att följa ditt exemplariska exempel.Inget att tveka på Jayiz.
Ogge, spela bra, titta hårt! :pop:
21 maj, 2007 at 09:56 #823682Anonym anvandareMemberMan får önska bankvärldens största biceps välkommen!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.