Ser bra ut, kör hårt!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Ser bra ut, kör hårt!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 312 total)
  • Author
    Vanessa Frykman wrote:
    Härliga tränings pass du kör !!!

Tack. Du som är så snäll borde lära Anna B hur man ska bete sig.

:)

Gårdagens pass var rätt trevligt.

Stående lårcurl
    8×35
    8×35
    8×35
    8×35

Raka marklyft med hantlar
    8×40
    8×40
    8×40
    8×40

Goodmornings
    3 set

Vadpress i hacklift
    4 set

Sittande vadpress
    6 set

Någon speciell anledning till att du föredrar hantlarna framför stången när du kör raka mark?

HHaaaa
    Är Anna B på krigsstigen… uj uj uj… då vill VI inte ens tänka på hur hon lär vara runt 1:a advent efter X antal veckor på diet och några få kilon lättare samt mycket hårdare!
    Konkurrenterna lär får akta sig iaf! Hahaaaa
    Trevlig helg Ogge och träna på! /J.

Andreas Guiance wrote:
    Någon speciell anledning till att du föredrar hantlarna framför stången när du kör raka mark?

Nej inte direkt, det är bara kul med lite variation :)

superberggren wrote:
    HHaaaa
    Är Anna B på krigsstigen… uj uj uj… då vill VI inte ens tänka på hur hon lär vara runt 1:a advent efter X antal veckor på diet och några få kilon lättare samt mycket hårdare!
    Konkurrenterna lär får akta sig iaf! Hahaaaa
    Trevlig helg Ogge och träna på! /J.

Anna är som en fenrisulv i fårkläder, eller som en fillidutt sötsalt på utsida och sur på insidan :D

Tack detsamma!

Ogge wrote:
    Tack. Jag har alltid var hyffsad i pressövningar. Dock var det länge sedan jag körde smalbänk på lite tyngre vikter, men det kommer nog snart :)

Dips blir inte så många. Jag kör dem sist i passet, men med dagens vikt så blir det ca 25. Jag gjorde 32 på DC i fjol.

Ska du hit och köra något pass?

25 Dips är ju inte så dumt i slutet på passet.

Kommer vara i Linköping en del vecka 30 så då kör jag gärna nått pass.

Ogge wrote:
    Tack. Du som är så snäll borde lära Anna B hur man ska bete sig.

:)

Ditt lilla äckel. :)
    Du kan väl svara på min fråga i alla fall…:(

Ogge wrote:
    Anna är som en fenrisulv i fårkläder, eller som en fillidutt sötsalt på utsida och sur på insidan :D

Tack detsamma!

Vad tusan. Här baksnackas det vilt. ;)
    Fillidutt kan du vara själv. :D

Johanna, jag brukar faktiskt vara som vanligt under diet, t om Marcus säger det. Men visst, vissa dagar är jag nog en bitch. :ph34r:

Ogge wrote:

Tack detsamma!

ja, kalla de vad du vill: anna B är grym!:up:
    Trevlig helg!/J.
    ps. NI kan väl vara lite snälla mot henne, en gång i veckan!ds:D

Anna B wrote:
    Vad tusan. Här baksnackas det vilt. ;)
    Fillidutt kan du vara själv. :D

Johanna, jag brukar faktiskt vara som vanligt under diet, t om Marcus säger det. Men visst, vissa dagar är jag nog en bitch. :ph34r:

här baksnackas det väl inte så himla mycket, vi vill bara att du ska tända till!
    hahaaa…. du det där med bitch: det ör jag oavsett diet eller inte!
    thats the rules: a big bitch whit at big heart!;)

Misstänker att dina 2timmar pass går att dra ner till 45min om du inte var så pratsjuk:)
    Du får ha oss tjockisar på gymmet som avskräckande exemempel.
    När du minst anar det så smäller det till så sitter du på en bänk med oss vägandes 120+ och flåsar samtidigt som du funderar på hur skönt det skulle va om gymmet låg i markplan så du slipper dessa hemska trappsteg efter passet.
    Mvh.Rosell

Rosell wrote:
    Misstänker att dina 2timmar pass går att dra ner till 45min om du inte var så pratsjuk:)
    Du får ha oss tjockisar på gymmet som avskräckande exemempel.
    När du minst anar det så smäller det till så sitter du på en bänk med oss vägandes 120+ och flåsar samtidigt som du funderar på hur skönt det skulle va om gymmet låg i markplan så du slipper dessa hemska trappsteg efter passet.
    Mvh.Rosell

Ja det har du rätt i, men jag måste underhålla ”samurajen” så att denne inte blir kinkig mellan seten :)

Från och med imorgon så är det diet som gäller för min del. Om du vill så får du gärna göra mig sällskap, du hinner nog komma iform innan sommarvädret anländer :D

Just nu befinner jag mig hos tjejens föräldrar där vi har firat hennes 25-årsdag. Således har det inte blivit någon träning vare sig igår eller idag, i fredags tränade jag ett nsabbt pass bröst+axlar. Det är rätt skönt att få vila lite nu med tanke på att min lilla diet drar igån imorgon. Invägning och inmätning kommer att ske ikväll.

Första dagen på diet. Det blev ett snabbt ryggpass på Bk Biceps i Växjö. Nu är jag tillbaka i linkan och imorgon blir det nog en morgonpromenad och sedan ett benpass.

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 312 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.