Ser bra ut, kör hårt!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Ser bra ut, kör hårt!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 312 total)
  • Author

Vilodag från styrketräningen igår, istället blev det en 2h lång promenad, varav 30 min av den tiden var med e ica-kasse i vardera hand. Jobbig farmers walk :)

Ogge wrote:
    Vilodag från styrketräningen igår, istället blev det en 2h lång promenad, varav 30 min av den tiden var med e ica-kasse i vardera hand. Jobbig farmers walk :)

But worth AAALL the trouble I’m sure med tanke på gottigottheterna i de där påsarna :)

lovelysmile wrote:
    But worth AAALL the trouble I’m sure med tanke på gottigottheterna i de där påsarna :)

Hehe, ja det var faktiskt värt det. Färsk tonfisk, passionsfrukt, majskyckling, makrill och ekologisk mörk choklad. Kan det bli bättre?

Idag var det ett väldigt lugnt ryggpass med Martin och hans tjej. Det var trevligt men jag kände mig fantastiskt trött. Martin ångade på rätt bra och dundrade iväg med fina chins. :up:

Imorgon blir det framsida lår.

Ett rätt lugnt pass idag. var väldigt trött av någon anledning.

Benpress
    6 set

Benspark
    8 set

Stående vadpress
    6 set

Sittande vadpress
    5 set

Ett rätt trevligt pass idag, dessvärre gjorde det lite ont i vänster armbåge, men det var inte så farligt.

Preachercurl
    6×17,5
    6×17,5
    7×15
    7×15
    7×15

Hammercurl
    8×17,5
    8×17,5
    8×17,5

Tricepspress med smalt handtag i dragmaskin
    8×40
    8×40
    8×40
    8×40

Tricepspress med rep
    3 set

Underarmscurl bakom ryggen

10×40
    10×40
    10×40
    10×40

Underarmscurl i cable
    8×45
    8×45
    8×45
    8×45

Sen blev det 12 set mage.

Tja
    Blir det träning nu i helgen?

Vanessa Frykman wrote:
    Tja
    Blir det träning nu i helgen?

Det kan du ge dig på!

Det blev två snabba pass, baksida lår+vader i fredags och bröst+axlar igår. Idag blev det rygg. Även det ett snabbt pass.

En rolig detalj är att jag gjorde en fettmätning på gymet i fredags, på pricken samma procent som för två år sedan, men ca 4 kg tyngre. Visserligen lär väl felmarginalen vara enorm, men jag hoppas iaf på att man har gått upp lite i mukkler :)

Imorgon blir det ben och på tisdag blir det vilodag med speedway.

Ursäkta men hur skriver man ett eget inlägg?

Ogge wrote:
    En rolig detalj är att jag gjorde en fettmätning på gymet i fredags, på pricken samma procent som för två år sedan, men ca 4 kg tyngre. Visserligen lär väl felmarginalen vara enorm, men jag hoppas iaf på att man har gått upp lite i mukkler :)

Felmarginalen är åt båda hållen bryschan…du har så klart lagt på dig 8 kg i verkligheten:bb2:

Bra ökningar. 2 kilo/år är inget man spottar på direkt. :up:

Andreas Guiance wrote:
    Felmarginalen är åt båda hållen bryschan…du har så klart lagt på dig 8 kg i verkligheten:bb2:

Haha :D

Jay wrote:
    Bra ökningar. 2 kilo/år är inget man spottar på direkt.

Jag är rätt nöjd med den ökningen, frågan är bara om jag kan lite på mätningen. :)

Igår var det egentligen vilodag, men eftersom jag ska kolla på speedway ikväll så blev det ett benpass igår. Jag kände mig sliten och körde rätt så lugnt.

Benpress
    7 set

Benspark
    8 set

Sittande vadpress
    6 set

Ogge wrote:
    Det kan du ge dig på!

Det blev två snabba pass, baksida lår+vader i fredags och bröst+axlar igår. Idag blev det rygg. Även det ett snabbt pass.

Imorgon blir det ben och på tisdag blir det vilodag med speedway.

Då får jag lov at gratta dig för att du har tränat hård och lagt på dig bra med massa under 2 år :emo-thumb Riktig bra jobbat. Ligger man inte på latsidan så får man resultat.

;)

Vanessa Frykman wrote:
    Då får jag lov at gratta dig för att du har tränat hård och lagt på dig bra med massa under 2 år :emo-thumb Riktig bra jobbat. Ligger man inte på latsidan så får man resultat.

;)

Tackar :)

Igår blev det vilodag med speedway i Målilla. Dackarna slog Elit Vetlanda med 52-44 efter en sjukt spännande match, riktigt bra speedway och publikrekord 8 858 pers. Riktigt skoj.

Ikväll blir det armar+mage

Ett lätt och ledigt pass idag :)

Hammercurl
    8×22,5
    8×22,5
    7×22,5
    7×22,5

Preachercurl
    8×15
    8×15
    8×15
    8×15

Tricepspress med hantel
    10×30
    10×30
    10×30

Tricepspress med smalt handtag i dragmaskin
    8×40
    8×40
    8×40
    8×40

Dips
    3set

Underarmscurl bakom ryggen

10×40
    10×40
    10×40
    10×40
    10×40
    Underarmscurl i cable
    8×45
    8×45
    8×45
    8×45

Sen blev det 8 set utsida axlar också.

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 312 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.