Ser bra ut, kör hårt!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Ser bra ut, kör hårt!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 312 total)
  • Author

Det var då fasen vad ni var elaka mot Öster. :(

Fast jag räknar inte direkt med vinst imorgon. Får vi med oss en poäng så är jag nöjd.

Tålamod Anna, bilder kommer om ca två veckor :)

Ang. tävling så får vi se. Vad som är klart är att det inte blir någon tävling i år iaf.

Idag blev det ett rätt lugn armpass

Scottcurl
    6×17,5
    6×17,5
    6×17,5
    6×17,5
    6×17,5

Hammercurll
    6×22,5
    6×22,5
    6×22,5
    6×22,5

Smalbänk
    10×90
    10×90
    10×90
    10×90
    10×90

Tricepspress med smalt handtag i dragmaskin
    8×40
    7×40
    7×40
    7×40

Dips
    3set

Underarmscurl bakom ryggen

8×50
    8×50
    8×50
    8×50
    8×50

Underarmscurl i cable
    8×45
    8×45
    8×45
    8×45

Nu i helgen blev det ett hamstring-vadpass i lördags och igår körde jag ett svettigt pass för bröst+axlar+mage. Ikväll blir det antingen ett ryggpass eller ett benpass. Det som avgör är om jag ska spela fotbollsmatch imorgon eller inte.

Igår blev det ett halvlojt benpass och idag blev det en tuff korpmatch. Det var iskallt, kraftigt regn och motvind, men vi bet ihop och vann den direktavgörande matchen med 1-0. En gedigen kämparinsats vittnar på att stridsmoralen var hög.

Ny match på måndag.

Ogge wrote:
    Igår blev det ett halvlojt benpass och idag blev det en tuff korpmatch. Det var iskallt, kraftigt regn och motvind, men vi bet ihop och vann den direktavgörande matchen med 1-0. En gedigen kämparinsats vittnar på att stridsmoralen var hög.

Ny match på måndag.

:up:
    Synd att det inte blir någon tävling i år men nu får du stå i och visa de nästa år!!! :nod

lovelysmile wrote:
    :up:
    Synd att det inte blir någon tävling i år men nu får du stå i och visa de nästa år!!! :nod

Tack :)

Japp, nu får det bli hårdkörning. Jag är dock kluven i vad jag ska tävla i och när.

Här är det alltid lika intressant att titta in Ogge… Läst igenom lite nu, och lagt märke till att du verkar ha en bra inställning till ryggen. Ryggen är stark jämfört med mycket annat, och det är bra, för rygg är ju självklart det man ska ha bäst av!

8)

Så kör på i vanligt tempo, läste något kvickt om en skada eller ett eventuellt förhinder vad det nu berörde, så jag får i min okunskap önska dig lycka till att lösa problemet, vad det nu är.

”Ser bra ut, kör hårt”

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Här är det alltid lika intressant att titta in Ogge… Läst igenom lite nu, och lagt märke till att du verkar ha en bra inställning till ryggen. Ryggen är stark jämfört med mycket annat, och det är bra, för rygg är ju självklart det man ska ha bäst av!

8)

Så kör på i vanligt tempo, läste något kvickt om en skada eller ett eventuellt förhinder vad det nu berörde, så jag får i min okunskap önska dig lycka till att lösa problemet, vad det nu är.

”Ser bra ut, kör hårt”

MVH

Förs och främst, tack!

Egentligen är jag inte så mycket starkare i ryggen än i resten av överkroppen. Det är strulande bicepsfästen och axlar som har begränsat min träning. Nu börjar det kännas bättre och jag tror att jag kan börja gå för fullt snart. :)

Du borde tävla i MMA. Träningen börjar på måndag. Hepp hepp.

[http://www.youtube.com/watch?v=e3_6qqtHYj4]

Ogge wrote:
    Egentligen är jag inte så mycket starkare i ryggen än i resten av överkroppen.

Är du inte nästan starkare i bröst tom?

Jay wrote:
    Du borde tävla i MMA. Träningen börjar på måndag. Hepp hepp.

[http://www.youtube.com/watch?v=e3_6qqtHYj4]

Ska du köra eller?

Ogge wrote:

Japp, nu får det bli hårdkörning. Jag är dock kluven i vad jag ska tävla i och när.

varför inte börja med MTGP 08

Andreas Guiance wrote:
    Ska du köra eller?

Sugen. Men vet inte hur sugen jag är på att bli skadad. ;)

Ogge wrote:

Bodyfitness ffs !

*bling bling*
    Vi kan tävla i BF samtidigt. Det känns ungefär lika självklart. :D

Anna B wrote:
    Bodyfitness ffs !

*bling bling*
    Vi kan tävla i BF samtidigt. Det känns ungefär lika självklart. :D

Haha :D

Njae det blir nog inte CBB i vår, snarare AF nästa år, sen om det blir sm eller DC får vi se. Nu i höst/vinter så kommer jag att spela lite korphandboll. Det ska blir riktigt jäkla skoj faktiskt, skönt att röra lite på sig.

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 312 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.