Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Ser bra ut, kör hårt!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 september, 2007 at 21:17 #823953Anonym anvandareMember
Dagens pass:
Latsdrag bakom nacken
8×105
8×105
7×105
Rodd i maskin med smalt handtag
8×100
8×100
7×100
7×100Smala latsdrag
7×95
7×95
7×95Rodd nerifrån i gymlecos friviktsmaskin
8×100
8×100
8×100
8×100Chins
3 set på kvHyperextension
3 setSen blev det 8 set utsida axlar. Imorgon blir det armar och mage.
11 september, 2007 at 07:27 #823954Anonym anvandareMemberDet var ett tag sen jag uppdaterade. Det har hunnit bli tre styrkepass och en korpmatch. den matchen var igår och Östgöta Enskilda Bank (vi) slog Bk Hoppsan i Semifinalen med 5-0. Så nu är det final på Lördag kl 10:00. Jag känner mig grymt laddad. Jag fick även en kommentar igår att rugby-vm pågick för fullt i Frankrike, då blir man glad i själen
Jag kommer även att börja spela lite handboll igen, om än på korpnivå. Skönt att få röra på sig lite, konditionen har faktiskt varit bedrövlig de senaste året.
Ikväll blir det rygg och imorgon blir det ben
11 september, 2007 at 08:49 #823955Anonym anvandareMembertjen oskar ! det vore kul med lite nya bilder att glo på …..
sist va ju i juni och dom va ju gamla
Annars allt bra ? va et tag sen jag såg dig sist !
Ha det !:up:
15 september, 2007 at 08:06 #823956Anonym anvandareMemberrobin gustafsson wrote:tjen oskar ! det vore kul med lite nya bilder att glo på …..sist va ju i juni och dom va ju gamla
Annars allt bra ? va et tag sen jag såg dig sist !
Ha det !:up:
Jadu, bilder får vi se när det kommer. Jag hade tänkt ligga lite lågt nu ett tag
Det har inte blivit någon syrketräningen den här veckan, Fotboll i måndags, kikade på speedwai i tisdags och sen så var jag sjuk onsdag-fredag. Idag känner jag mig bättre och ska lira final med vårt korplag nu kl 10. Sen tänkte jag köra ett benpass imorgon. Förhoppningsvis kommer nästa vecka att innehålla desto fler träningspass.
16 september, 2007 at 21:51 #823957Anonym anvandareMemberTvå intensiva pass, ben idag och armar igår. Imorgon blir det viktredovisning och bröst+axlar.
18 september, 2007 at 07:59 #823958Anonym anvandareMemberJag skippar nog viktredovisningen, kände mig rätt klen igår
Det blev bröst+axlar iaf.
18 september, 2007 at 08:35 #823959Anonym anvandareMemberKul att du kommer igång med handbollen. Jag har insett att min träning nästa halvår kommer handla mest om fifa, colin mcrae dirt, madden och nåt fightingspel.
18 september, 2007 at 22:43 #823960Anonym anvandareMemberJay wrote:Kul att du kommer igång med handbollen. Jag har insett att min träning nästa halvår kommer handla mest om fifa, colin mcrae dirt, madden och nåt fightingspel.Haha, det gäller att prioritera
Idag körde jag Vader+mage och sen blev det ca 20 min löpning inkl. lite intervaller.
18 september, 2007 at 22:57 #823961Anonym anvandareMemberSkippar snacket för du vet vad jag skulle skrivit.
Nöjer mig med ett formellt;
Fortsätt såhär Ogge! :worship:MVH
25 september, 2007 at 08:08 #823962Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Skippar snacket för du vet vad jag skulle skrivit.Nöjer mig med ett formellt;
Fortsätt såhär Ogge! :worship:MVH
Tack Marcus
Jag har inte skrivit här på ett tag, men jag har tränat en del. Det har varit fullt upp då jag ska flytta ihop med tjejen i helgen. I lördags körde jag armar och i söndags blev det ben, igår fick jag skippa tränigen och slänga lite gamla kläder, stolar etc.
Ikväll hade jag tänkt träna bröst+axlar.
27 september, 2007 at 07:36 #823963Anonym anvandareMemberBröst+axlaar i tisdags och rygg igår. Ikväll blir det framsida lår och sen kommer fredag-söndag att ägnas åt flytten som sker nu i helgen. Det ska bli jäkligt gött att flytta faktiskt, 14m2 till kommer att smaka fågel.
27 september, 2007 at 15:48 #823964Anonym anvandareMemberTjena!
Grattis till att flytta ihop med tjejen, slipper du laga alla mat lådor själv (eller inte)
Hur går träningen då, är du inte lite tävlingssugen snart?
Kör hårt!
Mvh27 september, 2007 at 21:29 #823965Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Tjena!Grattis till att flytta ihop med tjejen, slipper du laga alla mat lådor själv (eller inte)
Hur går träningen då, är du inte lite tävlingssugen snart?
Kör hårt!
MvhTjena.
Tack! Grattis själv till den fina placeringen på SM.
Träningen flyter på, just nu är jag inte direkt tävlingssugen. Jag kommer nog att dra ner lite på träningen för att ge mer plats åt jobbet. Men det kommer nog ändå att bli ca 4 pass i veckan.
Idag blev det armar istället för ben. Jag kommer att slå ihop mina två benpass till ett. Det innebär att jag tränar igenom hela kroppen på 4 pass istället för 5 som jag har kört den senaste tiden.
27 september, 2007 at 21:59 #823966Anonym anvandareMemberOgge wrote:Tjena.Tack! Grattis själv till den fina placeringen på SM.
Träningen flyter på, just nu är jag inte direkt tävlingssugen. Jag kommer nog att dra ner lite på träningen för att ge mer plats åt jobbet. Men det kommer nog ändå att bli ca 4 pass i veckan.
Idag blev det armar istället för ben. Jag kommer att slå ihop mina två benpass till ett. Det innebär att jag tränar igenom hela kroppen på 4 pass istället för 5 som jag har kört den senaste tiden.
Tack!
4 pass i veckan räcker ju till utan några problem. Kör nästan alltid 4 pass i veckan själv och tycker det funkar kanon.
Ibland får man ju ge lite exrta tid till jobb och dylikt, tänkte själv ta en paus o gå PT i vår.
9 oktober, 2007 at 21:24 #823967Anonym anvandareMemberJäklar vad dålig jag har varit på att uppdatera min träningsjournal. Jag har haft fullt upp med flytten samt varit på kurs i hufvudstaden. Dock har det blivit några pass under tiden. Idag blev det bröst+axlar. Nu till helgen är det SM i Västerås. Det ska bli riktigt skoj då SM höll hög klass förra året.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.