Smaskig dwarf-offseason

Home Forums Seriösa träningsjournaler Smaskig dwarf-offseason

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 406 through 416 (of 416 total)
  • Author
    Posts
  • #232561

    Vad händer här? :O

    #232562

    Ingenting, nerlagd.
    Men för att uppdatera så går allt bra. Träningen flyter på och lite seriös vinterbulk har börjat och man ökar sakta men säkert.
    Trivs oerhört bra i min nya stad Kristianstad där jag pluggar Gastronomiprogrammet.
    Uppdaterar min matblogg dagligen så följ gärna den med mina nya äventyr och bestyr

    #232563

    Ah okej, missade det! Ska kika på där :) Lycka till i framtiden.

    #232564

    Om någon är intresserad så en liten status uppdatering:

    Första terminen i min Gastronomiska utbildning avklarad och jag trivs oseriöst bra här i Kristianstad.
    Tränar på världens bästa gym Xercise.
    Vikten ligger nu på 72-73 ungefär och jag trivs väldigt bra här. Träningen har tyvärr åkt ner lite i min livsprioritering och socialitet, vänner och fest går numera före. Jag är fortfarande ung och ska njuta av livet.
    Dock går det fånigt bra på gymmet:

    Dagens stats på ungefär 70-71kg:

    Squat: 140×8 i 6e set(arbetat uppåt)
    Mark: 180×6(inte alls kört mycket mark senaste halvåret)
    Hantelpress(bröst): 42x6x4 set – 44×6 i 5e set
    Hantelpress(axlar): 32×6 – 34×6 – 36×6 – 38×6

    Efter ha tränat ett par gånger med Johan Adolfsson har jag verkligen fastnat efter att ha testat för hans upplägg i träning. Underbarare träningspass har jag aldrig haft när jag tränar med honom!

    #232565

    Då förväntar jag mig att du lagt på dig 30kg massa snart, nu när du tränar med Adolfsson ;-)

    Kul att allt går bra för dig, saknar dina matbilder men har sett du snokar runt lite i mattrådarna på kolo.

    #232566
    Gober wrote:
    Då förväntar jag mig att du lagt på dig 30kg massa snart, nu när du tränar med Adolfsson ;-)

    Kul att allt går bra för dig, saknar dina matbilder men har sett du snokar runt lite i mattrådarna på kolo.

    Haha mm, snart så :)
    Måste ju få skratta lite åt vad för mat folk verkligen anser är god mat, ja menar kvarg och oxfilé är ju nya kombon 2012……….

    #232567
    ErikHB wrote:
    Haha mm, snart så :)
    Måste ju få skratta lite åt vad för mat folk verkligen anser är god mat, ja menar kvarg och oxfilé är ju nya kombon 2012……….

    Ja man fäller nästan en tår när man ser någon göra en helt okej hamburgare för att sedan dränka den i kvargdressing :-(

    #232568

    Liten update för er som minns mig!

    Sommaren är runt hörnet och det steks för fulla muggar!
    Under vintern/våren nu har jag haft mitt livs bästa och friaste bulk. Mitt välmående i livet har helt vänt och jag är en helt annan människa och ser livet från helt andra vinklar…iaf tillbaka till träningen.

    Vikthögsta blev 81kg och sen blev jag faktiskt lite sugen på att ta kontrollen och få bort vattnet, så kör en 3½ veckors elak diet på strax under 2000kcal direkt med morgonpromenader. Denna tar slut i övermorgon och har minskat cirka 7kg(varav 5 första veckan, vatten o/) Kommer försöka hålla i detta, köra morgonpromenader och chilla med överintaget tills jag åker på min första gastronomiska resa till Barcelona i Juni för att utforska deras matkultur och äta all ovanlig mat som finns.
    Därefter blir det summerbulk of doom, med bra och MYCKET mat!
    Efter sommaren skall jag sedan utvärdera om jag ska ställa upp i ngn tävling i vinter!(beror helt på om pecsen tillåter)

    Viktstats: Togs runt 76kg
    Squat: 150×6 i 2 set sen x4 2 set (60sec vila mellan seten)
    Hantelpressar: Svingar med 46orna, 8 repar på bra dagar
    Marklyft: Körs sällan, sist gjorde jag en 8a på 190.
    Hantelpress(axlar): Swingar med 38kg hantlarna, 6 reps på bra dag.

    Ha en bra sommar och bojkotta kvargen! Smör är livet!
    Mvh

    #1064022

    Fantastiskt att höra Erik! Kör hårt å ha det så bra och gott i Barcelona!

    #1064049

    Har du lust att utveckla lite? angående vad du gjort för förändringar i livet osv? Kul med matresan, den vill man ju givetvis få ta en liten del utav så jag hoppas det kommer lite bilder osv : -)

    #1069841
    Gober wrote:
    Har du lust att utveckla lite? angående vad du gjort för förändringar i livet osv? Kul med matresan, den vill man ju givetvis få ta en liten del utav så jag hoppas det kommer lite bilder osv : -)

    Ett friare liv, man låste in sig för mycket. Lät träningen komma före mycket annat i livet.
    Följer dig på instagram, bra skit! Seedlessbun heter jag där iaf x)

    Statusupdate nu i tävlingstider(nej jag ska ej tävla….än)

    Dagsvikten ligger i dagsläget på 80pannor, enda som vuxit på mig är typ benen som inte behöver växa, nee har grovat till mig rätt bra faktiskt. Planen är att ligga här och njuta av livet fram tills jag bestämt mig för vilken tävling jag ska debutera i, var mitt sista juniorår nu men palla. Jag vill ha utmaningen ;)

    I helgen bär det av till SM i Västerås för att få lite livsinspiration och träffa på massa människor man aldrig har träffat IRL, ska bli sjukt kul.

    Gjorde denna för ett tag sedan, när man blickar tillbaka så vet man vad man åstakommit och motiverar sig själv till att köra hårdare! Må väl alla.

    [img=http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/257977_4331912176624_172561287_o.jpg]

Viewing 11 posts - 406 through 416 (of 416 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.