Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 maj, 2007 at 00:55 #83440Anonym anvandareMember4 maj, 2007 at 00:55 #808448Anonym anvandareMember
Oki doki[/b]
Har blivit inspirerad till att starta en ny träningsjournal här ett tag! Motivationen är på topp men jag vill ändå dela med mig av hur träningen går och så ger det ju alltid lite extra spark i baken då det känns tungt. Än så länge är energin på topp och målet är nu att tävla i höst….ok, någon kommer skvallra så det är väl lika bra att vara ärlig på en gång….det blir en satsning på SM[/b] i oktober för lilla mig. Då är det nu 20+ veckor till scendax och ett x antal kilo att skala av.
Vikten ligger fint och stabilt på runt 63 kilo :whistle:
Enligt sista kalipermätningen i helgen är fettprocenten 19,2…men lite osäkert där om det stämmer riktigt bra….tycker det är rätt mycket fluff på kroppen ändå, hihi!! [/b]
Sedan Fitnessfestivalen i december har det varit full fart på träningen och jag misstänker att jag lyckats med lite förbättringar vad gäller fysiken. Har lyckats grymt bra med att bli rund o go i alla fall
LETS ROLL!! [/b]:nod
4 maj, 2007 at 01:15 #808449Anonym anvandareMemberLycka till! :up:
Sötaste body medlemmen tror jag. Möjligen opassande kommentar i en träningsjournal men jag skyller det på att kl är 1.14 och lågt blodsocker
4 maj, 2007 at 05:32 #808450Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Lycka till! :up:Sötaste body medlemmen tror jag. Möjligen opassande kommentar i en träningsjournal men jag skyller det på att kl är 1.14 och lågt blodsocker
Hihi, inte sötast kanske men svagast Tack!
4 maj, 2007 at 05:39 #808451Anonym anvandareMemberRichardDobos wrote:är de nytagen bild? isf tror jag inte kalipper mätningen stämde ordentligt.blir nog en intressant journal, så kommer följa upp den till SM
Nix….gammal bild då jag var i lite bättre form, så det var väl en 12% där. Här kommer mer aktuella bild (kommer säkert lite mer gymbilder senare). Går inte riktigt att jämföra men ansiktet är rätt runt o gott som du ser
Ska försöka uppdatera så ofta som möjligt fram till målet!
4 maj, 2007 at 05:52 #808452Anonym anvandareMemberTräningen ser ut som så här just nu:
Dag 1 Ben
Dag 2 Rygg, biceps
Dag 3Triceps, baksida lår, mage
Dag 4 Bröst
Dag 5 AxlarKör efter ett specifikt schema i ca 6 veckor och byter sedan övningar och lite ordning. Har precis börjat på detta schema i vilket trippel-droppset är inlagt för vissa övningar. Kommer nog ta ett tag att vänja sig vid det. På ryggpasset fick jag tex grymt ont i armarna efter alla dropset i latsdraget så det gick ut lite över ryggträningen, men jag testar i några veckor och ser om det ger med sig. Som sagt första gången jag testar denna sorts upplägg.
Utöver detta blir det cardioträning för hjärta :up: och förbränning (antingen på stepmaskin, rotex eller cykel) i runt 40 min tre gånger i veckan. Morgonpromenader har jag också några gånger i veckan nu…..bara 35 minuter än så länge. Gillar mina morgonpromenader jag
4 maj, 2007 at 07:04 #808453Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Träningen ser ut som så här just nu:Dag 1 Ben
Dag 2 Rygg, biceps
Dag 3Triceps, baksida lår, mage
Dag 4 Bröst
Dag 5 AxlarKör efter ett specifikt schema i ca 6 veckor och byter sedan övningar och lite ordning. Har precis börjat på detta schema i vilket trippel-droppset är inlagt för vissa övningar. Kommer nog ta ett tag att vänja sig vid det. På ryggpasset fick jag tex grymt ont i armarna efter alla dropset i latsdraget så det gick ut lite över ryggträningen, men jag testar i några veckor och ser om det ger med sig. Som sagt första gången jag testar denna sorts upplägg.
Utöver detta blir det cardioträning för hjärta :up: och förbränning (antingen på stepmaskin, rotex eller cykel) i runt 40 min tre gånger i veckan. Morgonpromenader har jag också några gånger i veckan nu…..bara 35 minuter än så länge. Gillar mina morgonpromenader jag
Du kommer vänja dig rätt fort vid droppset, ge det några veckor så kommer du märka resultat.
Ha det bäst på resan och glöm inte bort att träna. :up:
4 maj, 2007 at 07:32 #808454Anonym anvandareMemberKul att du startade en ny journal, jag följde din förra journal men jag gjorde inget väsen av mig, vilket jag tänkte ändra på nu.
LYCKA till med träningen och dieten fram till SM, ska bli jätte kul att följa din resa dit.
Kör så det ryker!!! :bb:
4 maj, 2007 at 08:05 #808455Anonym anvandareMemberJaha, stort lycka till även från mig! :emo-thumb 😮
4 maj, 2007 at 08:08 #808456Anonym anvandareMemberHallååå….. hoppas läget är bra med dig. Kommer följa denna journal med spänning:D
4 maj, 2007 at 08:08 #808457Anonym anvandareMemberLycka till med sattsningen
4 maj, 2007 at 08:16 #808458Anonym anvandareMemberLycka till! :up:
4 maj, 2007 at 08:17 #808459Anonym anvandareMemberHallå kanelbullen, nu kör vi igen:fun:
4 maj, 2007 at 08:46 #808460Anonym anvandareMemberKul att du är igång igen, nya tag och nya mål, full fart famåt.
stort lycka till!!4 maj, 2007 at 09:07 #808461Anonym anvandareMember:yahoo: Äntligen gissa om jag har väntat på att du skulle starta journal .
När drar du till USA? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.