Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 maj, 2007 at 18:35 #808582Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Spinkiga tjejer som jag maste ju TA iiiii [/b]for att vaxa ju
Trevlig helg du me!
HAhah då är vi två om det!!! *garv*:drinks:
13 maj, 2007 at 18:39 #808583Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Du är så otroligt vacker !!!!!!!!😮 😮 😮 Men DU ar vacker!
PST!! Du far pengarna sen!! [/b]
13 maj, 2007 at 19:10 #808584Anonym anvandareMemberOki, dags att satta nasan i bockerna igen! Nar det ar lagom med hjarnmos sticker jag och kor slut pa biceps-triceps pa gymmet…kommer lite svettiga bilder sen
13 maj, 2007 at 19:12 #808585Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:+1!!Va ni gaddar ihop er nu da!! 😮
14 maj, 2007 at 07:08 #808586Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Jag tycker att ON’s banansmak ar smaskens iaf :up: Men det kan ju skilja sig i smaken beroende pa tillverkare. Prova!Vars kan man köpa den?
14 maj, 2007 at 10:47 #808587Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Ja, tank….nar allt ar over far du tom ata sa manga BAUgetter[/b] som du vill!! Haha, jag tror verkligen att du kommer trivas pa scen. Du ar sa dar tokig, smagalen och framforallt modig sa det kommer passa dig perfekt :nodYes! You know Me like BAUUUGETTER
Jag antar att man måster ha lite tokighet blandat med modighet :nod
Alltid sååå kul att läsa din journal och titta på alla bildernaHa det bra!
Kram14 maj, 2007 at 12:46 #808588Anonym anvandareMemberJag vill oxå träna på Gold´s bara för få insupa atmosfären och inspirationen
suck…. men men va är ett träningspass på Gold´s kan va fruktansvärt dåligt, tråkigt eller helt fantastiskt roligt och underbart!!!
keep up the pace:up:14 maj, 2007 at 21:43 #808589Anonym anvandareMemberSpinn that cinnabon girl! :emo-thumb :p :buttrock:
15 maj, 2007 at 06:11 #808590Anonym anvandareMemberKom nyss hem fran gymmet och sitter nu har och mar lite smatt illa av benpasset :whistle: MEEEEEEEEN de e sa de ska va! Allt bra skakis i pinnarna, sa det ar val tur att det arr sofflage som galler resten av kvallen (MI3 pa TVn). Undrar bara hur jag ska fa i mig kvallsmalet?
Har lite bilder fran gardagens bic/tric pass som jag tankte lagga upp forst….hittade en Nike top igar med svenska farger som jag inte kunde motsta att kopa Annu finns ingen svensk flagga pa Gold’s men vem vet…far val gora lite reklam for svenska snyggingarUppvarmning = posering i omkladningsrummet for motivationens skull[/b] :dance:
Kanns som att det har statt stilla nu ratt lange nar det galler vikt och matt. Det blir skarpning framover!!15 maj, 2007 at 06:24 #808591Anonym anvandareMemberAlla ovningar med dubbla dropset :up:
15 maj, 2007 at 06:45 #808592Anonym anvandareMemberMina bicepscurls ar inte sa vackra tydligen sa jag far sta mot en vagg for att isolera muskeln lite battre PLUS att jag maste tanka pa att inte spanna nacken alltfor mycket vilket jag latt gor :nono: Inget sving har inte!
Downside ar val att man far sanka vikten rejalt da ocksaMina alternerande hantelcurls var inte fina nog for att fa hamna pa bild, men sista ovningen i scottcurlmaskin var det svart att misslyckas med. Och sa ar jag faktiskt liiite glad pa traningen ocksa
15 maj, 2007 at 06:53 #808593Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Vars kan man köpa den?Tror tyvarr inte den finns att fa tag pa i Sverige…som sagt, kor helst med Fairings SLOOW Protein, men glomde pasen darhemma i koket
15 maj, 2007 at 06:57 #808594Anonym anvandareMemberMHD wrote:Jag vill oxå träna på Gold´s bara för få insupa atmosfären och inspirationen
suck…. men men va är ett träningspass på Gold´s kan va fruktansvärt dåligt, tråkigt eller helt fantastiskt roligt och underbart!!!
keep up the pace:up:Tack for pepp!
Fast visst langtar man lite smatt till kallargymmet dar hemma ocksa 😮 Alltid kul med omvaxling i traningen, och sa har som en hel del maskiner har som jag inte har tillgang till hemma. Bara till o passa pa att kora nar man har tillgang till dem! :nod15 maj, 2007 at 07:02 #808595Anonym anvandareMemberLindab wrote:Yes! You know Me like BAUUUGETTER.
Jag antar att man måster ha lite tokighet blandat med modighet.
Alltid sååå kul att läsa din journal och titta på alla bildernaHa det bra!
KramDU har garanterat vad som kravs! :nod
Vi far ta och ladda med bugetter och testa trycket pa traningen sen :bb2:
Kram, kram!15 maj, 2007 at 07:15 #808596Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Jag tycker att ON’s banansmak ar smaskens iafAnloy wrote:Vars kan man köpa den?Cinnabon wrote:Tror tyvarr inte den finns att fa tag pa i Sverige…Jo den finns [http://www.optimumnutrition.se/prd_shw.asp?id=18 här]:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.