Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 maj, 2007 at 07:18 #808597Anonym anvandareMemberMarQues wrote:Spinn that cinnabon girl!:buttrock:
Haha! I’m spinning alright!!
Mmm…mmm…mmm
Hm, I was wondering where that big ass came from?!15 maj, 2007 at 07:23 #808598Anonym anvandareMemberTror bestamt att TV soffan kallar :pop: Blir gott att sova sen och vanta in traningsvarken…perfekt med morgonpromenad for att mjuka upp mucklerna lite
Lagger ut benpasset imorn….gonatt till mig och godmorgon pa er :up:15 maj, 2007 at 07:25 #808599Anonym anvandareMemberBra kämpat med träningen, tycker även att det ser ut som om formen har blivit bättre senaste veckorna… (men det kanske är bilderna )
Kämpa på :up:
15 maj, 2007 at 08:11 #808600Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Haha! I’m spinning alright!!
Mmm…mmm…mmm
Hm, I was wondering where that big ass came from?!Mm @ one time or another looong time ago tror jag att jag och du blev bortrövade av aliens och de delade en dos av den där Kanelbull-X på oss båda och självklart minns vi iiingenting Jag kör på den ursäkten när alla de andra (genetik/böjbak/2much spinning/circulation difficulties causing abnormal swelling due to embolism) blir gamla och tråkiga…
Härligt motiverande träningsbilder som vanligt :up: gonatt!
15 maj, 2007 at 09:24 #808601Anonym anvandareMemberHanne wrote:Jo den finns [http://www.optimumnutrition.se/prd_shw.asp?id=18 här]:emo-thumbÅååå tusen tack!!!! Måste nog göra en order tror jag.
15 maj, 2007 at 09:36 #808602Anonym anvandareMemberVäldigt kul med träningsbilder. Armarna såg giftiga ut. :up:
15 maj, 2007 at 18:29 #808603Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Bra kämpat med träningen, tycker även att det ser ut som om formen har blivit bättre senaste veckorna… (men det kanske är bilderna )Kämpa på :up:
Hm, maste va Stallones pudding
Det hander val liiiite med formen men det gar valdigt sakta maste lara mig att ha mer talamod…
15 maj, 2007 at 18:34 #808604Anonym anvandareMemberser ju bra ut, ryggen är ju grym :up: måste va nice med så mycket mer kosttillskott over there!
15 maj, 2007 at 18:37 #808605Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Mm @ one time or another looong time ago tror jag att jag och du blev bortrövade av aliens och de delade en dos av den där Kanelbull-X på oss båda och självklart minns vi iiingenting. Jag kör på den ursäkten när alla de andra (genetik/böjbak/2much spinning/circulation difficulties causing abnormal swelling due to embolism) blir gamla och tråkiga…Härligt motiverande träningsbilder som vanligt gonatt!
Hahaaa! Det galler att ha humor Antligen en bra forklaring! I knew that those aliens were up to no good
Isolated gluteus muscle hypertrophy ftw :buttrock:
Tack Lovelysmile!
15 maj, 2007 at 18:39 #808606Anonym anvandareMemberJay wrote:Väldigt kul med träningsbilder. Armarna såg giftiga ut. :up:You made my day!
15 maj, 2007 at 18:46 #808607Anonym anvandareMemberhainz wrote:ser ju bra ut, ryggen är ju grym :up: måste va nice med så mycket mer kosttillskott over there!Snallt, tack!
Tycker att alltfor manga litar for mycket pa kosttillskott har borta. Marknaden ar ju enorm, och saljknepen ar manga. Man kan salla rejalt bland produkterna nar man har lite kunskap om vad som verkligen funkar och inte15 maj, 2007 at 18:55 #808608Anonym anvandareMemberHej o ha! Tror jag ligger efter lite med vikterna
Forsta ovning….benpress….och det blev en hel del klagomal pa utforandet 😮 ”trycker med tarna”….”lyfter svanken i bottenlaget”….”slapper efter for mycket pa nergangen”….aja, maste jobba mer pa det. Jag som trodde mina pressar var riktigt fina
15 maj, 2007 at 18:58 #808609Anonym anvandareMemberAndra ovningen…en omvand hack. Gillar den faktiskt Kampar med att ga riktigt djuuupt, nastan till bottenlage. Varfor kan dom inte ha en san har pa mitt SATS gym?!
15 maj, 2007 at 19:01 #808610Anonym anvandareMemberÅhh, vad jag blir sugen och träna på Gold´s igen! Kul med bilder! :up:
[img=http://www.johan-gustafsson.com/bilder/banner2.jpg]]15 maj, 2007 at 19:07 #808611Anonym anvandareMemberSen blev det sittande benpress och benspark…borjade langta rejalt till proteinet och riskakorna har kan jag lova
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.