Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 maj, 2007 at 11:08 #808462Anonym anvandareMember
de va på tiden, fortsätt me lika mycket bilder som du brukar ha :up: alltid lika kul att läsa din förra journal lycka till!
4 maj, 2007 at 15:10 #808463Anonym anvandareMemberVerkligen kul att du satt igång med en journal nu! Ska bli roligt att följa dina framgångar!Du kommer ju bli något stort!! :p :up:
4 maj, 2007 at 15:34 #808464Anonym anvandareMemberÅh vad kul att du startat en journal! den tänker jag följa
4 maj, 2007 at 15:41 #808465Anonym anvandareMemberSäger som så många andra: Kul att du startat träningsjournal igen!! Ska definitivt följa din väg mot SM!!
4 maj, 2007 at 17:24 #808466Anonym anvandareMembersnyg tjej här välddigt bra form kvinlig;)
4 maj, 2007 at 17:32 #808467Anonym anvandareMembervery najs! dig ska jag hålla koll på :up:
4 maj, 2007 at 17:47 #808468Anonym anvandareMemberÄNTLIGEN!!!!:yahoo: [/b]
4 maj, 2007 at 18:28 #808469Anonym anvandareMemberWieee vad skoj, denna journal ska jag följa
4 maj, 2007 at 20:26 #808470Anonym anvandareMemberBrukar du träna på Fairing?
4 maj, 2007 at 23:49 #808471Anonym anvandareMemberNu får du tjata på mäster fotografen att han följer med till gymmet så det läggs upp en del fina kort:up:
5 maj, 2007 at 18:06 #808472Anonym anvandareMemberSa blev man inslappt igen trots att man ser ut som man gor. Klev av flyget i LA med en mage som en sparrballong och vrister stora som elefantben, hihi!
Sa imorse vid 7 stod Madonna med piskan i handen och glodde pa mig…hade blivit *smisk* om jag inte gatt ut pa min morgonpromenad Drog pa mig pjucksen, drog i mig ett glas vatten och gick ut for att snusa pa den friska *host* LA *smog* luften. Ahhhh! Gick i min vanliga takt men det blev riktigt smartsamt for smalbenen eftersom jag dragit pa mig lite vikt under flygresan (vagde visst 64,1 kg imorse). Slappte val efter 30 min sa jag kunde sluta klaga och bete mig som en femaring :nono:
En skum sak som hande mig under flygresan var att mina underarmar domnade av hela tiden nar jag forsokte sova Som tusen nalar!! Maste ha riktigt dalig blodcirkulation?!
Oki, far se om det blir traning idag….har en hel del andra saker jag vill ta itu med, som att handla lite bra mat till kylskapet sa det kan bli nan fason pa det hela…
5 maj, 2007 at 18:24 #808473Anonym anvandareMemberTack alla ni som skrivit! Det peppar mig verkligen!
Mats: Ja, jag ska inte ge upp pa dom dar j*a dropseten an…det lovar jag. Du far ha det riktigt bra i Barcelona…avis pa dig for att du far se F1
Busan: Klart jag ska!! Kul att det ar folk som laser och uppskattar min journal. Du far halla koll pa mig…
MarQues: Tack du!
Fairing: Mmmm, visst ar det kanon med mig, det vet du :up: Hoppas det bli sammankomst med teamet i juni. Annars tycker jag vi fixar det!
Fidde Mannen: Schysst!
Jay: Tankjo!
5 maj, 2007 at 18:24 #808474Anonym anvandareMemberSilvia: Jepp nu kor vi! Fullt os medvetslos :p
MHD: Kul att du halsade pa MTGP. Ska gora mitt basta med jounalen!
Frida: Mmm, det har ar ju som hemma for mig Du har verkligen fatt varldens guldlage med gymmet i Goteborg. Hoppas allt gar kanon for er dar nere!
Vanessa: Hihi, kunde ju inte halla mig borta! Jag far kompensera for att du inte lagger upp dina grymma traningsbilder langre
5 maj, 2007 at 18:32 #808475Anonym anvandareMemberHainz: mm, det var visst pa tiden…min kamerakompis far hanga med pa det mesta sa vi far se om det blir nat som fastnar pa bild forutom min feta bakdel
Cati: Tack for att du tror pa mig! Ska bli kul att folja din utveckling ocksa tjejen. Se till att pojkarna tranar hart pa gymmet nu, ok :emo-thumb
Marmeladova: Kul! Hang me pa min resa :up:
Emelie: Jepp, nu aker vi! :pop:
5 maj, 2007 at 18:41 #808476Anonym anvandareMembermannemogn: oj, tack…men kanske lite for mycket kurvor just nu, hihi
lovelysmile: Det tycker jag du ska! Sla mig om jag ar lat :rtfm:
Sanaz: Hihi, du ar tokig tjejen!!
Anloy: Kul! Hoppas jag kan bjuda pa nat skoj! :fun:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.