Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 maj, 2007 at 18:45 #808477Anonym anvandareMemberJerka wrote:Brukar du träna på Fairing?
Jag har val hunnit trana dar tre ganger i samband med att jag halsat pa Lasse och fatt ont i magen av for manga bars[/b]. Ganska langt for mig att aka till Veddesta, men jag gillar gymmet…harlig stamning.
Ar du med i teamet? Vore kul att traffa allihop nagon dag.5 maj, 2007 at 18:49 #808478Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Nu får du tjata på mäster fotografen att han följer med till gymmet så det läggs upp en del fina kort:up:Haha, du far sta ut med mina amatorfoton ett tag :p Men det ar val inte omojligt att HUBAS har nagra aktuella studiefoton i bakfickan….
Tycker du ska uppdatera din avatar grabben! Med det nya bankrekordet maste du ju ha mera megamuskler nu
5 maj, 2007 at 19:28 #808479Anonym anvandareMemberHalloj!
Hur kommer det sig att du åker t LA såhär dax varje år? o hur lönge stnnar du? Jobbar du där kanske?
Ha d underbart5 maj, 2007 at 23:01 #808480Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Jag har val hunnit trana dar tre ganger i samband med att jag halsat pa Lasse och fatt ont i magen av for manga bars[/b]. Ganska langt for mig att aka till Veddesta, men jag gillar gymmet…harlig stamning.
Ar du med i teamet? Vore kul att traffa allihop nagon dag.Ok, hehe.. Tyckte väl att ja kände igen dig!! Vart tränar du i normala fall då? Ne är inte med i teamet, har inga planer på att tävla, inte än iaf, den dagen den sorgen:| Vi kanske ses på Fairing nån dag då, den som lever får se:up:
Mvh
6 maj, 2007 at 00:11 #808481Anonym anvandareMemberSanaz wrote:Halloj!
Hur kommer det sig att du åker t LA såhär dax varje år? o hur lönge stnnar du? Jobbar du där kanske?
Ha d underbartVi får dra oxå Sanaz eller vad säger du
6 maj, 2007 at 06:25 #808482Anonym anvandareMemberSanaz wrote:Halloj!
Ha d underbartHej tjejen!
Min pappa och min bror bor har i LA. Kanns som jag inte traffat lillebror pa evigheter….har haft mardrommar om att han skulle ha varldens skaggvaxt han ska ju va LILLEBROR hela tiden!
Hur lange jag stannar beror lite pa jobb och skola osv. men den har gangen blir det en lite kortare visit. Far inte jobba eftersom jag inte har arbetstillstand, men det passar bra just nu eftersom jag maste tentaplugga :nerd:6 maj, 2007 at 06:34 #808483Anonym anvandareMemberJerka wrote:Ok, hehe.. Tyckte väl att ja kände igen dig!! Vart tränar du i normala fall då? Ne är inte med i teamet, har inga planer på att tävla, inte än iaf, den dagen den sorgen. Vi kanske ses på Fairing nån dag då, den som lever får se:up:
MvhJadu ERIK Jag hoppas det bli lite mer traning pa Fairing i sommar, da ses vi sakert. Jag lar fa spendera en hel del tid pa cardiomaskinerna :frust:
Tranar annars pa SATS i stan. Ratt ok det med6 maj, 2007 at 06:35 #808484Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Vi får dra oxå Sanaz eller vad säger duAbsolut!! Kom hit och lev lite galet ett tag
6 maj, 2007 at 06:47 #808485Anonym anvandareMemberDagens traning: lyft med tung kaffekopp. Puh…vilodag idag alltsa Ingen kanning av jetlag sa imorn ska det bli skont att fa komma ivag till gymmet. Maste inhandla lite proteinpulver ocksa. Saknade mitt SLOOW protein mintchoklad till morgongroten imorse
6 maj, 2007 at 08:56 #808486Anonym anvandareMemberHej!
Starbucks och sol… och strand och värme:) L.A. är underbart!
Njut av tiden där nu! Och lycka till med satsningen inför SM.
Vi kanske springer på varandra på SATS när du kommer hem igen./Hanne
6 maj, 2007 at 09:06 #808487Anonym anvandareMemberHey¨
Kör hårt! Följde din senaste journal och blev inspirerad.
Framför allt tycker jag att det är underbart att du vågar lägga upp bilder när det är off season för dig – inte allt för vanligt här inne. Det ser kanonbra ut och jag håller tummarna inför SM.
6 maj, 2007 at 18:01 #808488Anonym anvandareMemberHanne wrote:Hej!Starbucks och sol… och strand och värme:) L.A. är underbart!
Njut av tiden där nu! Och lycka till med satsningen inför SM.
Vi kanske springer på varandra på SATS när du kommer hem igen./Hanne
Hej Hanne!
Faktiskt riktigt varmt idag, redan 75 grader farenheit…men mycket HETARE i solen Ska bli 90 imorn!! Alskar varmen
Verkar som att vi tranar pa olika tider hela tiden. Spanar ju efter dig ju Men det far bli ett pass ihop sen nere i kallaren. Synd bara att man inte far fota dar. They’re on to me! Hihi!
6 maj, 2007 at 18:05 #808489Anonym anvandareMemberBullen81 wrote:Hey¨Kör hårt! Följde din senaste journal och blev inspirerad.
Framför allt tycker jag att det är underbart att du vågar lägga upp bilder när det är off season för dig – inte allt för vanligt här inne. Det ser kanonbra ut och jag håller tummarna inför SM.
Tja Bullen! :up:
Tankte jag skulle vaga poseringstrana lite idag och lagga upp bilder fran det. Kan va bra att se sjalv hur utgangslaget ser ut nu. Ganska lang vag kvar annu…men det kan ju bara bli battre!
Kul att jag kan inspirera Hoppas traningen gar bra for dig!
6 maj, 2007 at 18:12 #808490Anonym anvandareMemberPuh…resevikten har slappt: 61,6 kg [/b]imorse pa vagen :nod
Ska inte stirra mig blind pa vagen. Kommer att anvanda mattbandet flitigt ocksa. Sen far man val spana lite i spegeln under traningen for att se om det gar at ratt hall.
Morgonpromenix idag ala 60 min. Tror att varenda en gjorde pannkakor till frukost imorse….eller sa ar det bara jag som saknar dem sa mycket att det doftar nygraddade pannkakor i huve pa mig
7 maj, 2007 at 05:42 #808491Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Verkar som att vi tranar pa olika tider hela tiden. Spanar ju efter dig ju Men det far bli ett pass ihop sen nere i kallaren. Synd bara att man inte far fota dar. They’re on to me! Hihi!Jo, det blir oftast träning mellan 11 och 16 för min del nu när jag sitter och pluggar.
Sen är det dags att börja jobba så då blir det nog ändringar på det.Skulle vara kul med lite träningsbilder, men det finns väl regler för det på SATS som säger att man inte får.
Kanske kan fixa det om man är där tidigt när det är folktomt.Som sagt: njut av L.A.! (Och JA jag är avundsjuk!)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.