Snurr på Kanelbullen igen!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Snurr på Kanelbullen igen!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 839 total)
  • Author

Hello tjejen! Jag är tokladdad inför vårat pass i kväll :P

Grattis till att du klarade sista tentan, nu kan du bara slappna av :kicking:

Vi ses i kväll!

Kram

Har smugit omkring här i din journal en del…hämtat inspiration och imponerats av dina bilder! Du är verkligen snygg! Har inte skrivit något förut men nu måste jag passa på att säga GRATTIS till din examen! Underbart!

MHD: Tack tack!! Ja lite stolt måste jag få vara 8)

hainz: Jag har smygstartat med en forskningstjänst inom nutritionsepidemiologi på Karolinska Institutet….har en bra chans att få en doktorandtjänst där till hösten men ska jag vara ärlig så känner jag mig väldigt rastlös och kikar in på möjligheterna att söka en tjänst inom ett läkemedelsföretag, jobba med kliniska prövningar osv. Har rätt många möjligheter nu, vilket gör det lite svårare att bestämma sig men jag klagar inte precis :)

Lindab: Hihi, bra att du är laddad! Jag känner mig rätt HÖG efter tentabeskedet…kan man blir det? Ja jag tror fan det :D Ses snart!!

Pinglan: Åh, va kul att höra att du läser min journal!! Det gör mig riktigt glad. Nu har det ju varit rätt dåligt med träningsbilder ett tag men jag ska passa på när jag tränar på ett gym som tillåter fotografering, lovar :nod

Stort grattis till tentan och den blivande examen… Nu är det bara att fokusera på träning och diet.. o sen doktorand i höst då ;)

Ses ikväll!

stor gratttttttisss!! de va du värd!!!

Grattis tjejen!!! :)

aha så du funderar på doktorand inte dåligt då du redan pluggat så länge ;) men om du nu vill jobba så finns väll i princip alla stora läkemedelsföretag i stockholmsregionen så förstår att du har mycket att välja på :) lycka till med va du nu väljer, ta astrazeneca i sommar så kan du ringa mej vid pc-support haha :up:

Grattis till klarad tenta :up:

Riktigt snygg fysik också 😮

GRATTIS Tjejen!!! :emo-thumb :emo-thumb

En magisterexamen måste definitivt vara bra för immunförsvaret så nu kan du snart worka out hårdare än någonsin. :nod
    DUKTIGT! :up:

Stort grattis till examen! Måste kännas galet bra :).

Grattis till din examen tjejen!! Vet hur skönt det känns att vara klar 8) Så du ska doktorera i höst? Det blir nog så för min del också :) Finns så dåligt med jobb nu ändå, lika bra att satsa på stort istället :D Labbråtta som man är, hihi.

Kör hårt med deffen, ska bli kul att se dig på scenen i höst!
    Kram!

Grattis Grattis :worship: :yahoo:

Grattis! Måste kännas så jvla skönt och vilken lättnad över att vara klar.:up:

Grattis till Examen:up:

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 839 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.