Snurr på Kanelbullen igen!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Snurr på Kanelbullen igen!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 839 total)
  • Author

Mats: Tack! Nu vidgas vyerna lite :P Och du…prognosen förutspår träningsvärk på torsdag!
    Cobretti75: Ja visst va jag det! 😮 Kram på dig!
    Lindab: Härligt pass idag! Ha det toppen på semestern….ät gott, slappa lagom, simma lugnt och busa med fiskarna så nöter vi lite posering sen när du kommit hem ;)
    Anloy: Tack tack!

hainz: AstraZeneca är en kandidat…bara för kaffemaskinernas skull, haha! Men det finns en drös med bra företag som bedriver intressant forskning, det har du rätt i.

Cuttan: Dubbeltack!

Busan: Hihi, tack!

lovelysmile: Idag kändes det faktiskt ruskigt bra på träningen. Tror alla baciller blev rädda för mina medicinkunskaper…moahaha :D

maskin: Ja, man kan nog leva på det här ruset ett tag :D

Lina: Hej snygging! Så du har bestämt dig för en doktorandtjänst nu. Va kul! Antar att det är inom diabetesforskning som du gjorde ditt ex-jobb på. DÄR behövs det verkligen framsteg nu. Blir inte mycket labbande inom nutritionsepidemiologi vilket jag saknar lite faktiskt…det ultimata vore en kombination för att få in lite experimentell forskning också i arbetet. Vi får se hur det artar sig….

sebbeboy: Tackotack!

AFanatic: Oh, lättad var ordet. Nu kan jag sluta fundera över det och fokusera framåt….smida lite planer, hihi!

Fairing: Tack Lasse!

Skönt om du tagit död på alla bacillerna under passet!

Och ett grattis från mig också :emo-thumb

Hoppla….jag har u tränat idag me. Linda och jag körde rygg tills armarna inte orkade dra mer i roddövningarna :P

Latsdrag brett grepp 3 set
    Skivstångsrodd i smith 3 set (hm, börjar gilla den här nu när tekniken sitter lite bättre)
    Hantelroddar 3 set (jag på mitt sätt och Linda på sitt ”vridningssätt”, hihi)
    Latsmaskin smalt grepp 3 set
    Maskinrodd 3 set (sån pump i underarmarna att det blev svårt att hålla kvar greppet)

Sen 30 min på rotex…svettigt som attan. Simmade hem till en middag på torsk, potatis och grönsaker

Tack för ett mycket bra pass igår! Tycket vi gjorde det bra :emo-thumb
    Rodden i smithen va riktigt bra, måste bara öva lite på tekniken nu :|

Har du lika mycket träningsvärk idag som jag??

Diggade din stil i hantelrodden :P

Åt en god kycklingsallad när jag kom hem!

Ha en härlig sommardag, så får vi planera in ett nytt träningspass efter min semester!

Kram

Cinnabon wrote:
    Lina: Hej snygging! Så du har bestämt dig för en doktorandtjänst nu. Va kul! Antar att det är inom diabetesforskning som du gjorde ditt ex-jobb på. DÄR behövs det verkligen framsteg nu. Blir inte mycket labbande inom nutritionsepidemiologi vilket jag saknar lite faktiskt…det ultimata vore en kombination för att få in lite experimentell forskning också i arbetet. Vi får se hur det artar sig….

Ja det ser ut att bli så :) Så nu är man i full gång med att leta boende i Lund… Ja, eller det blir ju mer fetma för min del, men diabetes kommer in det också eftersom det är inom den avdelningen jag kommer vara (diabetes och endokrinologi). Massa genetik! Jag gillar verkligen att labba så det ska bli kul! Men först måste jag läsa in endokrinologikursen som läkarna läser (ca ½ år). Hoppas att du hittar det som passar dig! Förstår att du saknar labbandet vid epidemiologin.

Kör hårt tjejen!!
    Kram

Grattis Bruden!!!
    Lycka till i fortsättningen!
    Varma kramar /H

Förutom 60 minuters morgonpromenad och 30 minuter på trappmaskinen efter träningen så blev det ett armpass med Mats idag. Grymt bra pass…va helt slut i armarna efteråt och börjar bli lite rädd nu för hur det ska gå att fungera normalt imorn 😮

Frenchpress i cable 5 set (en ny övning för mig…men rätt ok)
    Pushdown 5 droppset (*arg* jag som brukar vara så stark i den här…riktigt svag idag :evil:)
    Kickbacks 3 set
    Hantelcurl stående 3 droppset (oh, vilken pump :up:)
    Bamsen 5 set
    Enarmscurl i cable med armen bakom kroppen 3 set (bra för egot :))

Lindab wrote:
    Tack för ett mycket bra pass igår! Tycket vi gjorde det bra. Rodden i smithen va riktigt bra, måste bara öva lite på tekniken nu :|

Har du lika mycket träningsvärk idag som jag??

Diggade din stil i hantelrodden :P

Åt en god kycklingsallad när jag kom hem!

Ha en härlig sommardag, så får vi planera in ett nytt träningspass efter min semester!

Kram

Jajamensan! Traningsvärken satt där den skulle :up:
    Jag får testa dina roliga hantelroddar nästa gång, hihi!
    Inte långt kvar nu till semestern! Glöm inte att checka formen vid varje spegel och smygträna lite posering. Vi ska nog få till det där riktigt bra.
    Kraaaaam!

Lina wrote:
    Ja det ser ut att bli så :) Så nu är man i full gång med att leta boende i Lund… Ja, eller det blir ju mer fetma för min del, men diabetes kommer in det också eftersom det är inom den avdelningen jag kommer vara (diabetes och endokrinologi). Massa genetik! Jag gillar verkligen att labba så det ska bli kul! Men först måste jag läsa in endokrinologikursen som läkarna läser (ca ½ år). Hoppas att du hittar det som passar dig! Förstår att du saknar labbandet vid epidemiologin.

Kör hårt tjejen!!
    Kram

Låter som att du hittat ganska rätt för dina intressen. Riktigt bra det!
    Hoppas fokus och motivationen sitter där den ska för dieten nu :nod Vi ska ju bli ännu bättre i år, inte sant :P
    Kram kram!

Johannes-S wrote:
    Skönt om du tagit död på alla bacillerna under passet!

Och ett grattis från mig också :emo-thumb

Jepp, tror dom har gått och gömt sig ett tag i alla fall :)
    Tack tack!

~Frida~ wrote:
    Vad roligt att det gick bra & vad skönt för dej att ha det färdigt!!
    [img=http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/flower_1155054697.jpg]Kram Frida

Åh, en sån…ros…till mig 😮 Vilken fiiin! Tack Frida :)

Melixa wrote:
    Grattis Bruden!!!
    Lycka till i fortsättningen!
    Varma kramar /H

Ja, det är väl egentligen nu som äventyret börjar. Startskottet för den riktiga karriären ;) Yikes…
    Hoppas allt är bra med dig :nod
    Stor kram!

Hej tjejen!

Stort grattis till examen!

Snart klar jag också och från nästa vecka blir det lugnare på skolfronten – känns skönt:)

Tränar du nåt i stan nu för tiden?

Kram, H

Grattis till examen och lycka till med allt!
    Bra pass du kör bruden! bara att trycka på! /J.

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 839 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.