Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 juni, 2007 at 10:02 #808912Anonym anvandareMember
Bestämt för ett tag sen att bara använda vågen en eller två gånger i veckan…funkar väldans bra för psyket för jag slipper stressen tex över 200g extra dagen efter en planerad kolhydratshöjning eller en dag med mindre cardio. Vikten kan ju variera rätt bra från dag till dag.
Lägsta morgonvikten den här veckan idag på 60,0 kg[/b]…..weeee, snart under 60 strecket vilket betyder att jag ligger rätt ok till i planeringen!! Förstod att det har gått åt rätt håll för träningsbyxorna hänger numera på höfterna. Ytterligare en positiv sak är att jag snart kan få på mig mina smala Replay jeans som jag köpt som belöning för dietvecka 5. Ja, hur sjuk är man egentligen!
Imorse var det till o sicksacka mellan sniglarna som gillar och snigla upp på vägarna när det är blött. Såg väl ut som jag försökte lära mig hiphopp eller nåt. Hatar att trampa på dom små liven *jish* Tror också att mannen som var ute och gick med hunden tittade lite snett när jag gick och nynnade på ”I see girls”….bättre blev det väl inte när Günther började sjunga ”Tutti-Frutti Summerlove” ….eller Crazy Frog’s ”Popcorn”. MEN energi det hade jag till tusen imorse!! Kanske för att brodern min tyckte att jag skulle ha såna fåniga nya låtar på min MP3 När mina 60 minuter va slut ville jag ju bara fortsätta gå.
14 juni, 2007 at 10:16 #808913Anonym anvandareMemberHanne wrote:Hej tjejen!Stort grattis till examen!
Snart klar jag också och från nästa vecka blir det lugnare på skolfronten – känns skönt:)
Tränar du nåt i stan nu för tiden?
Kram, H
Tack Hanne! Nu är det väl snart din tur också om jag inte minns fel. Ut i jobbdjungeln
Jag tränar mest på Fridhemsplan och brukar vara där runt 17 tiden. Mycket folk då men jag gillar att fajtas om vikterna Om du har det lite lugnare nu kan vi kanske träna tillsammans någon dag nästa vecka? Jag mailar dig så kan vi bestämma nåt som passar
Kram kram!
14 juni, 2007 at 10:24 #808914Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Grattis till examen och lycka till med allt!
Bra pass du kör bruden! bara att trycka på! /J.Tack tack!
Mmmm, kände träningsvärken komma krypande redan inatt härrrligt!
Igår var det Mats som bestämde upplägget. Nästa armpass är det MIN tur, moahahaha!! Ska köra hårt och tungt så länge energin sitter kvar. Målet är att inte behöva sänka vikterna alls under dieten. Allt för att behålla den lilla förvärvade massan :bb:Ser att du kör hårt du med…det gillar jag :up:
14 juni, 2007 at 12:37 #808915Anonym anvandareMemberHärligt att det händer saker tjejen!!
Jag är precis som du med sniglarna, tycker det är skitäckligt att trampa på dom så jag sick-sackar mellan dom Så slemmiga och fullkomligt vidriga!
Klart vi ska vara bättre till nästa tävling Nu ger vi järnet!
Kram!14 juni, 2007 at 15:20 #808916Anonym anvandareMemberGrattis till avklarad tenta, tjejen! Duktig!
14 juni, 2007 at 22:40 #808917Anonym anvandareMemberhej tjejen.ser fram imot ett hårt pass imorgon,,sov gott,dröm söt
14 juni, 2007 at 22:49 #808918Anonym anvandareMemberEgentligen vilodag idag men man måste ju passa på när energin sitter där den ska. Fick med mig kamerakompisen också….inte alla övningar på bild men några i alla fall. Anledningen till att det blev så många övningar var att träningskompisen körde både axlar och triceps medans jag bara skulle köra axlar. Kunde ju inte bara stå där och glo så man mata vidare med några extra övningar. Axlar var förut hatobjekt men börjar faktiskt bli rätt kul att träna nu när kontakten sitter så mycket bättre :nod
Axelpress i smith 4 set efter 2 uppvärmningsset
Axelpress med hantlar 3 set
Drag till hakan i cable 3 set
Sidolyft stående 3 set
Stålmannen 3 set
Sidolyft sittande 3 set
Baksida axlar i cable 3 set14 juni, 2007 at 22:52 #808919Anonym anvandareMemberAndra bilden är stålmannen-övningen :up: Man får se till att ha pass där bak så att inget spännande händer
14 juni, 2007 at 22:54 #808920Anonym anvandareMemberSista mesövningen för idag…svårt att va så stark här
14 juni, 2007 at 22:55 #808921Anonym anvandareMembercobretti75 wrote:hej tjejen.ser fram imot ett hårt pass imorgon,,sov gott,dröm sötMe too! Bums i säng me dig. Du ska va stark imorn :nod
14 juni, 2007 at 22:58 #808922Anonym anvandareMemberSofia wrote:Grattis till avklarad tenta, tjejen! Duktig!Tack sötnos! Blir det någon USA resa för dig i sommar nu då?
15 juni, 2007 at 01:06 #808923Anonym anvandareMemberHar du inga fula träningskläder? eller vad brukar det heta…..allt klär en skönhet?:p
Tänkte tex. några brallor med häng arsle eller en urtvättad tröja?
Jag har massor av sånt:(15 juni, 2007 at 09:37 #808924Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Andra bilden är stålmannen-övningen :up: Man får se till att ha pass där bak så att inget spännande händeriiiiihhhhh stålis! Länge sen jag körde den, brukade köra den som uppvärmningsövning för mina axlar förut (efter min op.) Kanske dax att plocka fram den godingen igen
Pass där bak? Vad kan hända?
Härliga bilder, nu blev jag sugen på att träna axlar idag
15 juni, 2007 at 10:31 #808925Anonym anvandareMemberJa ”stålis” är skön övning! :emo-thumb Visste inte att den kallades så, men har kört den rätt mkt.
Så du håller till i mina krokar, Cinnabon? Bor jättenära SATS på F-plan. Besök oss på Delta, vetja!
/LillMirre
15 juni, 2007 at 10:36 #808926Anonym anvandareMemberMirre wrote:Ja ”stålis” är skön övning! :emo-thumb Visste inte att den kallades så, men har kört den rätt mkt.Så du håller till i mina krokar, Cinnabon? Bor jättenära SATS på F-plan. Besök oss på Delta, vetja!
/LillMirre
Kanelbullen körde ju stålis för trapezius förut.. iof hon kör även bicepscurl för trapezius…
Stålis är grym.. bästa övningen för baksida axlar. :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.