Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 juni, 2007 at 12:39 #808927Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Tack sötnos! Blir det någon USA resa för dig i sommar nu då?
Håller ff på att leta resor, men det är möjligt att jag åker i juli! Kör hårt nu, det är som vanligt jätteroligt att följa dig! *KRAMIS*
15 juni, 2007 at 13:40 #808928Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Har du inga fula träningskläder? eller vad brukar det heta…..allt klär en skönhet?
Tänkte tex. några brallor med häng arsle eller en urtvättad tröja?
Jag har massor av sånt.Hihi, lustikurre!! Brallor med häng arsle får jag när arslet beslutar sig för att bli mindre och urtvättade tröjor smyger jag runt med på morgonpromenaderna :ph34r:
Brukar passa på att inhandla billiga träningskläder i USA, så jag har laddat nu inför en sommar och höst med träning nästan varje dag
Men du…är säkert jättefin i dina träningskläder…allt klär en skönhet :nod
15 juni, 2007 at 13:42 #808929Anonym anvandareMemberTeTe wrote:iiiiihhhhh stålis! Länge sen jag körde den, brukade köra den som uppvärmningsövning för mina axlar förut (efter min op.) Kanske dax att plocka fram den godingen igen.Pass där bak? Vad kan hända?
Härliga bilder, nu blev jag sugen på att träna axlar idag
Eh, jo man kan…eh…ramla bakåt? Eller nåt 😮
Mmmm, iväg me dig nu :nod Man kan aldrig få nog me axlar!!
15 juni, 2007 at 13:47 #808930Anonym anvandareMemberMirre wrote:Ja ”stålis” är skön övning! :emo-thumb Visste inte att den kallades så, men har kört den rätt mkt.Så du håller till i mina krokar, Cinnabon? Bor jättenära SATS på F-plan. Besök oss på Delta, vetja!
/LillMirre
Tja Mirre!
Tror minsann jag sett dig runt Fridhemsplan någon gång. Test tränade på Delta med Andreaz en sväng förra hösten. Vore kul med ett pass nere i källaren någon dag om du har tid :up:15 juni, 2007 at 13:49 #808931Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Kanelbullen körde ju stålis för trapezius förut.. iof hon kör även bicepscurl för trapezius…Hörredu…nu ligger du risigt till :aggresiv: Jag har bra traps i alla fall sådeså :p
15 juni, 2007 at 13:50 #808932Anonym anvandareMemberSofia wrote:Håller ff på att leta resor, men det är möjligt att jag åker i juli! Kör hårt nu, det är som vanligt jätteroligt att följa dig! *KRAMIS*Och det är kul ATT du följer mig. Alltid bra att ha ögonen på sig :nod
15 juni, 2007 at 21:33 #808933Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Hihi, lustikurre!! Brallor med häng arsle får jag när arslet beslutar sig för att bli mindre och urtvättade tröjor smyger jag runt med på morgonpromenadernaBrukar passa på att inhandla billiga träningskläder i USA, så jag har laddat nu inför en sommar och höst med träning nästan varje dag
Men du…är säkert jättefin i dina träningskläder…allt klär en skönhet :nod
Får fixa ett kort på dom fulaste brallor jag har. Har några gamla Twinlab som hette någor med poppcorn:p…..med grön Twinlab text på.
Stålis hur går den till?
Du ligger på mage på en lite uppåtlutad bänk, sen för du fram armarna tills dom är rakt ut sträckta?15 juni, 2007 at 23:58 #808934Anonym anvandareMemberTja!
Då var fredagen slut…laxpajen står i kylen och väntar snällt på morgondagens picknick. Har hunnit med ett pass morgoncardio i lupinbacken på 60 min (jikes va det får fart på förbränningen), sen ryggträning och trappmaskin på eftermiddagen.Smala latsdrag 4 set
Rodd i cable, smalt grepp 4 set
Maskinrodd brett grepp 4 set
Latsmaskin 3 set
Rygglyft med vikt 4 setDet var alles för idag…lördag är det VILA från styrkan :up:
16 juni, 2007 at 07:44 #808935Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Tack tack!
Mmmm, kände träningsvärken komma krypande redan inatt härrrligt!
Igår var det Mats som bestämde upplägget. Nästa armpass är det MIN tur, moahahaha!! Ska köra hårt och tungt så länge energin sitter kvar. Målet är att inte behöva sänka vikterna alls under dieten. Allt för att behålla den lilla förvärvade massan :bb:Ser att du kör hårt du med…det gillar jag :up:
….fingerspetsarna eller tårna:| !
Här körs det tuffare än nägonsin förr! Det gillar jag!
KUL att allt funkar m diet och träning!
Rock ON!/J.16 juni, 2007 at 09:46 #808936Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Får fixa ett kort på dom fulaste brallor jag har. Har några gamla Twinlab som hette någor med poppcorn:p…..med grön Twinlab text på.
Stålis hur går den till?
Du ligger på mage på en lite uppåtlutad bänk, sen för du fram armarna tills dom är rakt ut sträckta?Fixa ett foto, jag vill se
Jepp, du har ju koll på det där ju Tar ruskigt bra om man gör den rätt.16 juni, 2007 at 09:48 #808937Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:….fingerspetsarna eller tårna:| !Här körs det tuffare än nägonsin förr! Det gillar jag!
KUL att allt funkar m diet och träning!
Rock ON!/J.Bara till o ösa på då!! :up:
16 juni, 2007 at 09:55 #808938Anonym anvandareMemberMorgonpromenad 70 min…hm, måste segat rejält, för jag brukar ta mig runt den sträckan på 60 min. Tyckte det kändes lite ”klistrigt” under fötterna
Nu ska här göras en smarrig mangosallad, sen bär det av in till stan för en härligt solig dag i det gröna gräset med vänner
Ha en toppenhelg allihop!!
17 juni, 2007 at 11:01 #808939Anonym anvandareMemberGrattis till Examen!:emo-thumb
Hoppas vi ses snart!
Maria
17 juni, 2007 at 15:19 #808940Anonym anvandareMemberFår passa på o säga grattis till examen ! måste kännas skönt..
kakor!!!!!!!!!!…såg kabilden.. kan inte minnas riktigt när ja åt en kaka senast, måste vatt i julas…mmmmm..gott gott ! får nog ta o friska upp det där minnet snart med en god kaka…men efter dieten är över..
Riktigt fin bild ute på fältet ! ja snygga bilder för övrigt oxå, kör på hårt ! kul o se o läsa,
Hoppas helgen vatt bra !!
18 juni, 2007 at 09:53 #808941Anonym anvandareMemberMaria Eriksson wrote:Grattis till Examen!:emo-thumb Hoppas vi ses snart!
MariaHej Maria! Va kul att du kikar in
Kommer träna lite mer på Fairing nu så vi ses säkert snart!!
Ha det bra! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.