Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 juni, 2007 at 10:01 #808942Anonym anvandareMemberLadyS wrote:Får passa på o säga grattis till examen ! måste kännas skönt..
kakor!!!!!!!!!!…såg kabilden.. kan inte minnas riktigt när ja åt en kaka senast, måste vatt i julas…mmmmm..gott gott ! får nog ta o friska upp det där minnet snart med en god kaka…men efter dieten är över..
Riktigt fin bild ute på fältet ! ja snygga bilder för övrigt oxå, kör på hårt ! kul o se o läsa.
Hoppas helgen vatt bra !!
Tack LadyS! Det känns kanon.
Sista kakan i JULAS?! Ojoj, vilken disciplin tjejen Så duktig är inte jag. Bakar man en sats här hemma och fyller kakburken till bredden så är det alltid tom på en vecka…tur att jag har pappa och bror som äter upp det mesta. Lägger undan några till mig själv till lördag…annars får man ju inge
Du får kämpa på sista veckan nu och sen njuta i fulla drag av semestern!!
18 juni, 2007 at 10:15 #808943Anonym anvandareMemberGråa moln och lite regnskvättar i ansiktet….
Benen kändes oförskämt pigga efter helgens vila. Körde morgoncardion i lupinbacken och var inte direkt trött efter min vanliga dos så jag drog till med fyra extra omgångar uppför backen….hm, fortfarande inte trött i benen, men morgongröten lockade mig hem till slut Blir så grymt hungrig av backträningen jämfört med morgonpromenaden.Måste springa runt på stan idag och uträtta lite såna tråkiga ärenden. Men sen i eftermiddag är det bröst+axlar på Fridhemsplan som gäller :up: Wehoooo…här ska vikter pressas upp, snett upp och lyftas åt sidan!! :yahoo:
18 juni, 2007 at 21:04 #808944Anonym anvandareMemberBlidde efter lite spring på stan ett bra bröstpass :nod
Plana hantelpressar 4 set (gött med tunga vikter )
Sned bänk i smith 4 set
Bröstpress i maskin 3 setFår alltid väldigt bra kontakt när jag kör bröst så träningsvärken kommer garanterat att sitta bra imorgon :up: Efter styrkan steppade jag i 45 minuter med världens bästa sällskap! Sen när man som mest längtar efter proteindrycken efter träningen insåg jag att shakern stod hemma på köksbänken *suck* så jag fick nöja mig med några kanelknäcke och sen fylla på med omelett och keso där hemma. Funkade finfint det med.
Så får man inte missa solnedgången….
19 juni, 2007 at 08:25 #808945Anonym anvandareMemberHej tjejen!
Tänkte bara titta in o se hur det går för dig samt önska di en underbar midsommar!Sköt om dig o kör så det ryker ela sommaren!
Mvh
Martin20 juni, 2007 at 10:47 #808946Anonym anvandareMemberMartin Alexandersson wrote:Hej tjejen!
Tänkte bara titta in o se hur det går för dig samt önska di en underbar midsommar!Sköt om dig o kör så det ryker ela sommaren!
Mvh
MartinHej Martin! Kul att du kikar in :up:
Far onska dig en kanonbra midsommar ocksa. Nu ser det ju ut som att det blir finfint vader for oss har i Stockholm Jag kan skicka over lite solsken till Vasteras ocksa, hihi. Blir till o ta fram grillen och kubbspelet!!
Ha det bast!20 juni, 2007 at 10:54 #808947Anonym anvandareMemberGardagen (sorry, skriver pa engelskt tangentbord, hoppas ni star ut) blev lite snurrig…hann inte till gymmet men det blev en harligt tidig morgonpromenad pa 60 minuter.
Framover kommer trapptraning vara en del av min morgoncardio. Imorse var alltsa forsta dagen i trapphuset: 7 vaningar….en ”stigning” gick pa runt 1 min och totalt trappade jag i 25 minuter efter en uppvarmningspromenad pa 30 min. Kommer kannas gott i rumpa och lar imorn kan jag tanka mig Tur att det inte ar bentraning idag.
20 juni, 2007 at 11:53 #808948Anonym anvandareMemberser sjukt bra ut! ska bli kul att se på scen!..lycka till:up:
20 juni, 2007 at 21:31 #808949Anonym anvandareMemberYes, dagens pass blev ryggtraning med Hanne :up:
Brett latsdrag 2 set uppvarmning + 3 set
Hantelrodd 4 set
Smalt latsdrag 3 droppset (dar dog jag medan Hanne drog till med en massa extra reps hela tiden)
Ryggresningar 3 setSen steppade vi i 35 minuter…hoppas inte Johan blir arg pa dig Hanne. Jag vet ju vad han tycker om forbranningstraning just nu…
Var en svang till Fairing idag ocksa for att prata lite med Lasse och Maria och ladda pa protein. Smakade Fairings Kokosbar….saaaaa GOA! Den far full poang!! Kanner att jag ar dar ute lite for sallan men over sommaren kommer det bli en hel del traning pa Fairing gymmet. Nu ar i alla fall proteinforraden laddade och kyl och frys fullproppade med en massa bra mat Har precis fyllt pa magen med lite kyckling, ris och gronsaker sa TV soffan kallar en stund innan ZZZZ ska intas
20 juni, 2007 at 21:32 #808950Anonym anvandareMemberjiggen wrote:ser sjukt bra ut! ska bli kul att se på scen!..lycka till:up:Sjukt bra vet jag inte….men det blir BATTRE!! Tack Jiggen!
20 juni, 2007 at 22:04 #808951Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Yes, dagens pass blev ryggtraning med Hanne :up:Brett latsdrag 2 set uppvarmning + 3 set
Hantelrodd 4 set
Smalt latsdrag 3 droppset (dar dog jag medan Hanne drog till med en massa extra reps hela tiden)
Ryggresningar 3 setHej Tjejen!
Tack för bra pass, får vi göra om igen!
Du glömde skriva upp rodd i smithen;)/H
21 juni, 2007 at 09:38 #808952Anonym anvandareMemberHanne wrote:Hej Tjejen!Tack för bra pass, får vi göra om igen!
Du glömde skriva upp rodd i smithen;)/H
Oh, hur kunde jag glomma den?! Det ar ju en favorit!
Tack sjalv. Vi ses sakert i midsommar21 juni, 2007 at 21:17 #808953Anonym anvandareMemberHelt ovantat satte sig traningsvarken fran helvetet pa vaderna fran gardagens trapptraning :yikes: Tur att det bara var promenad imorse…puh! Kandes bra att fa mjuka upp muslerna lite och fa upp blodflodet, men att ta sig upp ur sangen var inte latt inte…jikes va stelt. Imorgon ska jag ta mig an trappen igen sa jag hoppas verkligen att det slapper tills dess. Da kan jag ocksa ga normalt nerfor trappor sa folk slipper glo sa mycket 😮
Tranade i alla fall armar pa Fairing gymmet idag!
Varmde pa cykel nagra minuter och hoppade sen vidare till…
Hantelcurl alternerande 4 set
Skivstangscurl 3 set
Bamse i cable 3 set
Pushdown med rak stang i cable 4 set
Pushdown med rep i cable 3 set
Enarms pushdown med omvant grepp 3 set (haller spanningen tre sekunder i bottenlaget pa dom fyra sista repsen….bara sa att det branner extra bra )Hann med 25 minuter pa cykeln innan dom stangde gymmet infor midsommarhelgen. Antar att man blir ratt ensam pa gymmet imorgon da alla ar ute och laddar infor helgens fester. For min del blir det en lugn midsommar hemma i huset Alldeles foraldrarfritt ar det ocksa. Weeeehooo!!
21 juni, 2007 at 21:21 #808954Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Helt ovantat satte sig traningsvarken fran helvetet pa vaderna fran gardagens trapptraning. Tur att det bara var promenad imorse… Kandes bra att fa mjuka upp muslerna lite och fa upp blodflodet, men att ta sig upp ur sangen var inte latt inte…jikes va stelt. Imorgon ska jag ta mig an trappen igen sa jag hoppas verkligen att det slapper tills dess. Da kan jag ocksa ga normalt nerfor trappor sa folk slipper glo sa mycketTranade i alla fall armar pa Fairing gymmet idag!
Varmde pa cykel nagra minuter och hoppade sen vidare till…
Hantelcurl alternerande 4 set
Skivstangscurl 3 set
Bamse i cable 3 set
Pushdown med rak stang i cable 4 set
Pushdown med rep i cable 3 set
Enarms pushdown med omvant grepp 3 set (haller spanningen tre sekunder i bottenlaget pa dom fyra sista repsen….bara sa att det branner extra bra )Hann med 25 minuter pa cykeln innan dom stangde gymmet infor midsommarhelgen. Antar att man blir ratt ensam pa gymmet imorgon da alla ar ute och laddar infor helgens fester. For min del blir det en lugn midsommar hemma i huset Alldeles foraldrarfritt ar det ocksa. Weeeehooo!!
Lugn midsommar låter hur bra som helst.. ska själv bara försöka vila så mycket som möjligt.. Förutom träning då.. Till och med SATS har stängt de flesta anläggningarna imorgon, så det får bli att åka till Södermalm. :up:
Ha en fin midsommar och träna hårt!!!
21 juni, 2007 at 21:27 #808955Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Lugn midsommar låter hur bra som helst.. ska själv bara försöka vila så mycket som möjligt.. Förutom träning då.. Till och med SATS har stängt de flesta anläggningarna imorgon, så det får bli att åka till Södermalm. :up:Ha en fin midsommar och träna hårt!!!
Ja, midsommar ar en storhelg Men Odenplan har oppet till 14. Det blir troligtvis traning dar med Martin, Hanne och Johan G. Da tar vi over gymmet!!
Ha det BAST kompis!
21 juni, 2007 at 21:28 #808956Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Ja, midsommar ar en storhelg Men Odenplan har oppet till 14. Det blir troligtvis traning dar med Martin, Hanne och Johan G. Da tar vi over gymmet!!Ha det BAST kompis!
När ska ni till Odenplan?? Kanske skulle glida dit istället och få träffa kungen himself.. :p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.