Snurr på Kanelbullen igen!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Snurr på Kanelbullen igen!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 839 total)
  • Author

Ang SATS söder.. Vilken tid ska man träna där för att slippa stå i kö för att använda vikterna?

Martin Alexandersson wrote:
    Ang SATS söder.. Vilken tid ska man träna där för att slippa stå i kö för att använda vikterna?

Sist jag va på Söder, i onsdags va det nästan tomt och inga köer alls. Annars är det mest folk kring 17.30-19.00, som på alla andra gym. Dock är Söder ett stort gym och rätt gott om utrymme. Tränat där i 8 år och inte haft några större problem med att behöva vänta, trots att jag nästan alltid tränat när det är som mest folk!

Mats E. wrote:
    Sist jag va på Söder, i onsdags va det nästan tomt och inga köer alls. Annars är det mest folk kring 17.30-19.00, som på alla andra gym. Dock är Söder ett stort gym och rätt gott om utrymme. Tränat där i 8 år och inte haft några större problem med att behöva vänta, trots att jag nästan alltid tränat när det är som mest folk!

Tack för det snabba svaret!
    Nu kan jag planera min måndag lite lättare!

Martin Alexandersson wrote:
    Tack för det snabba svaret!
    Nu kan jag planera min måndag lite lättare!

Hehe allt planeras efter traningen :D Haller med Mats…soder ar ratt stort sa det kanns inte som att det ar nat problem aven om det ar gott om folk. Bra gym!

Kor hart :up: Vi kanske ses!

Sitter framfor F1 racing fran Magny-Cours i Frankrike med killarna i soffan. Gasterna far kaka kinamat medan jag fyller pa med Pepsi MAX 8)

20 av 70 varv kvar….Finnen leder!! :P

Cinnabon wrote:

Och han vann, kul lopp!

Cinnabon wrote:
    Sitter framfor F1 racing fran Magny-Cours i Frankrike med killarna i soffan. Gasterna far kaka kinamat medan jag fyller pa med Pepsi MAX 8)

Räikkönen knep hem det! :emo-thumb

Saklart att Räikkönen vann!! :up: Synd bara att han tappade champagneflaskan i backen ;)

Dagens traning:

44 min trapptraning
    40 min cykel

Hallå snygging!

Nästa vecka åker jag till Miami iaf! :nod Har aldrig varit i USA så har du några tips eller råd till mig…? *KRAM*

Hoppas allt går bra med träning o diet! Sjuka cardiopass i trappan verkar det som iaf…. ;)

Sofia wrote:
    Hallå snygging!

Nästa vecka åker jag till Miami iaf! :nod Har aldrig varit i USA så har du några tips eller råd till mig…? *KRAM*

Hoppas allt går bra med träning o diet! Sjuka cardiopass i trappan verkar det som iaf…. ;)

Åk inte dit ! Du kommer ägna resten av livet åt att längta tillbaks….:nod

Sofia wrote:
    Hallå snygging!

Nästa vecka åker jag till Miami iaf! Har aldrig varit i USA så har du några tips eller råd till mig…? *KRAM*

Hoppas allt går bra med träning o diet! Sjuka cardiopass i trappan verkar det som iaf….

Hej gumman!! Guuu sa kul att du kommer ivag 8) Har aldrig varit i Miami men det ska va hur najs som helst. Det enda jag kan tanka pa ar att du pa resan over ska ha med dig adress och telefonnnummer till platsen du kommer att bo pa i USA for att ”immigrations” ska kunna halla koll pa dig. Dom kan bli valdigt griniga om man inte har det :) och ar ratt sa strikta med sant nu.

Det finns ett Gold’s gym i Miami om du vill testa det: [http://www.goldsgym.com/gyms/index.php?gymID=304] Jag vet att man betalar $20 for att trana en gang – borde vara samma pris som i LA antar jag – men det kan det ju vara vart :P

Hade du akt till LA hade du fatt tips om varldens coolaste sushirestaurang men det hittar du sakert i Miami ocksa….din sushi tok!! Vet inte vad du kommer ha for mojligheter att bila runt men ett besok pa ”Sea World” i Orlando ar ocksa ett hett tips! Sen tycker jag att du ska aka pa en kryssning….finns gott om sana paketresor. Det ar ett bra satt att se Floridas vackra strander och hav. Shit va jag blir avis nu!! Du kommer ha skitskoj Sofia!

Ha det bast! Kram kram! :nod

Kör hårt!/J.

Mandagens traning: 50 min morgonpromenad och 21 min trapptraning….vispning av fyllningen till pappas fodelsedagstarta @ 3 min….borde ha forbrannt i alla fall en brakdel av tartbiten som jag sen at pa kvallen :| Sen bar det av till dansgolvet 23 till 03 for att forbranna resten :p

Tisdagen: Vila fran styrketraningen och en promenix pa stan 8)

Dagens: 50 min morgonpromenad och sen 30 min i trappen. Svettas som en gris efter trapptraningen och benen kanns som spagetti. Gissa om groten ar efterlangtad nar man kliver in i lagenheten igen Blir lite jobbsurfing nu, sen ett styrkepass och efter det bio…ska se premiaren av TRANSFORMERS med lillebror och Hubas!! En nord pa varje sida, hihi!

Planerade lite daligt och fick noja mig med ett snabbt ryggpass idag 😮

Latsdrag i maskin 6 set varav 2 uppvarmning
    Smalt latsdrag 3 set
    Skivstangsrodd i smith 4 set

Sen fick jag kuta ivag till bion :) Sager bara SE Transformers!! Saaa cool film var det lange sen jag sag. Ruskigt bra :up: sa nu sitter jag bara och vantar pa att tvaan ska komma ut…

I dag provade jag stålmannen, men jag vet inte om jag riktigt fick till den helt rätt.
    Visst tog det på baksidan men även på utsidan tycker jag nog.
    Om man vinklade upp lingfingret lite tyckte jag det tog bättre på baksidan.
    Berätta gärna dom små hemligheterna med övningen så man får den att ta bättre.
    Man klarade ju inte av att köra med så jätte tunga vikter precis:p

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 839 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.