Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 maj, 2007 at 09:57 #808492Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Fairing: Mmmm, visst ar det kanon med mig, det vet du :up: Hoppas det bli sammankomst med teamet i juni. Annars tycker jag vi fixar det!
Hallååå.. 9/6 hoppas jag att ni är hemma får då skall vi ha Team träff:bb:
7 maj, 2007 at 11:14 #808493Anonym anvandareMemberÅh va härligt att du startat upp en ny journal tjejen!!
Alltid så inspirerande och toksnygga bilder :nod
Kör hårt och njut av semestern
KRAM KRAM!!7 maj, 2007 at 16:18 #808494Anonym anvandareMemberHalloj Tjejen…Va kul att följa dig igen..Å vilka fina bilder!!! Hoppas du har det riktigt bra….//FIA
7 maj, 2007 at 16:29 #808495Anonym anvandareMemberLycka till!
7 maj, 2007 at 18:41 #808496Anonym anvandareMemberVar till Lindeberg Nutrition och inhandlade lite kosttillskott. Det tar ju evigheter att kika pa alla dom burkarna med ”mirakelmedel” dom har hyllvis av. Mycket man inte behover….
Blev i alla fall lite av Stallones Protein Pudding nagra bars ifall att man skulle fa sockerfall 100% Whey fran ON med BANANSMAK, och sa en pase hela linfron. Pappa fick for sig att han ocksa skulle testa linfron imorse….stackaren holl ju pa att krakas nar han forsokte fa i sig det. Det var ingen hit alltsa hos pappa
Oki, maste sticka till biblioteket och leka nord!! :nerd:
8 maj, 2007 at 01:38 #808497Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Haha, du far sta ut med mina amatorfoton ett tag :p Men det ar val inte omojligt att HUBAS har nagra aktuella studiefoton i bakfickan….Tycker du ska uppdatera din avatar grabben! Med det nya bankrekordet maste du ju ha mera megamuskler nu
Jo avataren börjar ju bli lite gammal.
Men jag vet inte om man har så mycket mer att skryta med.Det var länge sen det var några gym kort på miss.:nono:
8 maj, 2007 at 07:03 #808498Anonym anvandareMemberHanne wrote:Jo, det blir oftast träning mellan 11 och 16 för min del nu när jag sitter och pluggar. Sen är det dags att börja jobba så då blir det nog ändringar på det.Skulle vara kul med lite träningsbilder, men det finns väl regler för det på SATS som säger att man inte får.
Kanske kan fixa det om man är där tidigt när det är folktomt.Som sagt: njut av L.A.! (Och JA jag är avundsjuk!)
Tanken ar val att man inte ska fa personer pa bild som vill vara anonyma. Svart med alla speglar pa gymmet att undvika att fa med andra personer ocksa, sa jag forstar dom och respekterar regeln. Men lite trist anda
Jag pluggar och jobbar pa Karolinska sa jag kommer nastan aldrig darifran tidigare an 17:00 pa dagarna. Oftast vid den tiden som det ar som mest smockfullt pa gymmet ocksa :frust: men da ar det bara att se till att grabbarna delar med sig av dom tunga vikterna! :p *right*
Kor pa nu med plugg och traning sa ses vi snart hoppas jag! :up:
8 maj, 2007 at 07:05 #808499Anonym anvandareMemberFairing wrote:Hallååå.. 9/6 hoppas jag att ni är hemma får då skall vi ha Team träff:bb:Yessss! :dance: Skitbra Lasse…det ska bli kul!
8 maj, 2007 at 07:11 #808500Anonym anvandareMemberLina wrote:Åh va härligt att du startat upp en ny journal tjejen!!
Alltid så inspirerande och toksnygga bilder :nod
Kör hårt och njut av semestern
KRAM KRAM!!Ja, det blev en journal i alla fall 😮
Foljer din blogg…storavis pa dina morgonpromenader langst stranden. Ser ju saaaa mysigt ut :nodKram pa dig!
8 maj, 2007 at 07:17 #808501Anonym anvandareMemberFia wrote:Halloj Tjejen…Va kul att följa dig igen..Å vilka fina bilder!!! Hoppas du har det riktigt bra….//FIAHej Fia! Jada, har ar det varmt o gott sa man smalter bort
Solen skiner i Sverige med hoppas jag! Ha det bast!8 maj, 2007 at 07:24 #808502Anonym anvandareMemberSuperberggren: Tack!
Freddan: Ah, du ar sa blygsam Daligt med gymbilder ja….har kommer en bild fran poseringstraningen idag. Bara for dig!
8 maj, 2007 at 09:33 #808503Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Superberggren: Tack!Freddan: Ah, du ar sa blygsam Daligt med gymbilder ja….har kommer en bild fran poseringstraningen idag. Bara for dig!
Bara en bild? Snålt :p
Men betyget blir :up:
För att ge ngn kritik så ser det enligt den bilden ut som du behöver lägga på lite mer tjocklek på nedre delen av ryggen.
8 maj, 2007 at 10:00 #808504Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Yessss! :dance: Skitbra Lasse…det ska bli kul!Då ses vi
(ps. Du är inte barnrädd va?)
8 maj, 2007 at 10:09 #808505Anonym anvandareMemberBra bild – triceps ser ut att ha fått sitt. :up:
8 maj, 2007 at 15:00 #808506Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Superberggren: Tack!Freddan: Ah, du ar sa blygsam Daligt med gymbilder ja….har kommer en bild fran poseringstraningen idag. Bara for dig!
Tuff bild och bra form.:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.