Snurr på Kanelbullen igen!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Snurr på Kanelbullen igen!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 839 total)
  • Author

Har nu varit och inhandlat en klänning i vackert rosa siden, bokat tid hos frisör och nagelstudio.
    Bokat en weekend på ett underbart hotell i en av deras sviter med badkar där det också ska finnas champagne, rosor, frukt och levande ljus på rummet!
    Dagen D närmar sig med stormsteg! ;)

Nyfiken?! *ler*

Hur lång är du???

Lindab wrote:
    Hej där hårt slitande kanelbulle!

Hur går det för dig? Allt enligt planerna?
    Själv dra man snart igång med sitt lilla projekt :(

Kram
    Linda

Hej Linda! Maste saga att det gar valdigt mycket upp o ner och fram o tillbaks nu ;) men jag har press pa mig for att kommande veckor ska klaffa sa det kanns bra.

Ditt projekt kommer ga kanoners vet du :up: Ska bli kul att folja dig och ge en liten spark i baken nar du bara vill va lat. Ajabaja!

Hojta nar du vill ta ett pass pa Delta…borde funka nasta vecka for mig.

Kraaaaaaaaaam! :)

cattahs: Du kommer latt att fortsatta pa ratt spar nar du kommer igang med viktnedgang aven om det kanns tungt i borjan. Att se att det hander sma saker hela tiden med formen ger gott med motivation. Allra viktigast ar att verkligen bestamma sig for vad man vill. Lycka till! :)

MarQues: Hey crazy boy! You give me the spinning POWER :D TankU!!

Melixa: Amen retsticka!! :p Jag vet nog vad du haller pa med tokfia. Det dar lat ju ruskigt mysigt *avis*
    Hoppas loptraningen gar kanonbra….tycker fortfarande du ska satsa pa att springa heeeela vagen. Det KAN du. Kommer och hejar pa dig saklart i augusti!

Rebecca78: 168cm ;)

Tisdagens armpass på Söder[/b]

Morgonpromenix 50 min

Drog loss ett megabra armpass på eftermiddagen med medföljande megapump som jag sällan upplevt :P ruskigt bra! Minns inte alla set så jag skriver bara ner övningarna *lazyass* :)

Hantelcurl
    Skivstångscurl
    Bamse
    Pushdown
    Tricepspress med rep bakom nacken
    Frenchpress med hantlar

Skakade sen lite rumpa på trappmaskinen i 30 minuter. Hade glömt min iPod så jag fick motivera mig med att kika på musikkanalen som dom hade på tre av TV apparaterna. Inte riktigt samma sak som att ha en dunkande bas i lurarna som man bara vill följa, men det funkade ok ändå.

Onsdagens lite kapade benpass[/b]

Morgonpromenix 50 min

Tog en sväng till Lasse i Veddesta för att snacka lite skit och hämta lite protein. Det går åt en hel del ju Ska testa vassle med kokossmak nu tänkte jag. Har hört att det är kalasgott!! Blev brådis ner till gymmet för att hinna köra ett snabbt benpass. Synd för det är inte ofta jag kommer iväg till Fairing gymmet och benpasset blev ju lite halvdant när man inte fick köra slut på musklerna ordentligt. Fick prioritera att komma hem till päronen på middag i tid idag istället.

Benspark 6 set
    Knäböj i maskin 5 set djuuupt o fiiint :P

Upp och ner, fram och tillbaks – då är allt som det ska då med andra ord! Tvekar inte på att du kommer i ditt livs form :emo-thumb
    Du har ju säker lagt på dig lite muskler sen senaste dieten också :P
    Kommer bli kalasbra (vill se lite bilder på formen snart)…

Nu åker jag på semester (igen :| men ska sköta träningen från Öland i stället) så jag hör av mig till dig när jag är hemma igen så kör vi ett stenhårt pass :bb3:

Kram på dig!

Hej Emily!
    Ville bara kika och in och säga hej! Jag har läst båda din journaler, men rekommendation av Hubas, och måste säga att jag blivit jätteimponerad och motiverad! :up: Hur kul som helst att läsa din journal.
    När är det du ska tävla?

Hejjar på dig! :p

Ha det gott / Hanna (Magnus Ks träningskompis :p )

Torsdagens brostpass[/b] pa Soder kordes med Mats…harligt med traningssallskap nar man kanner sig lite seg plus att Mats alltid ger garnet oavsett!!

Hantelpress, sned 5 set
    Rak bank i smith 3 set
    PecDec 3 set
    Cable nedifrån 4 set
    Bröstpressmaskin 3 set

Sen 60 min pa crosstrainern :kicking:

Fredagens ryggpass[/b] pa Odenplan med Hanzel och Gumse…kande mig allt bra liten mellan som stora grabbarna :)

Brett latsdrag 5 set
    Brett latsdrag i maskin 4 set
    Smalt latsdrag i maskin 4 set
    Rodd med smalt grepp i kabel 3 set
    Sista ovningen blev ynka 3 chins 😮

Avslutade med 50 minuter pa crosstrainern framfor vad jag tror va finalprogrammet av Project Runway…kul att se hur man kan skapa nat vettigt utav atervinningspapper :up:

Lindab wrote:
    Upp och ner, fram och tillbaks – då är allt som det ska då med andra ord! Tvekar inte på att du kommer i ditt livs form :emo-thumb
    Du har ju säker lagt på dig lite muskler sen senaste dieten också :P
    Kommer bli kalasbra (vill se lite bilder på formen snart)…

Nu åker jag på semester (igen :| men ska sköta träningen från Öland i stället) så jag hör av mig till dig när jag är hemma igen så kör vi ett stenhårt pass.

Kram på dig!

Hihi, semesterLinda!! 8) Ha det bra pa Oland gumman!

hannav86 wrote:
    Hej Emily!
    Ville bara kika och in och säga hej! Jag har läst båda din journaler, men rekommendation av Hubas, och måste säga att jag blivit jätteimponerad och motiverad! :up: Hur kul som helst att läsa din journal.

Ha det gott / Hanna

Namen hej Hanna! Kul att du hittade hit. Nu kan jag halla koll pa dig med i din journal :ph34r:

Jag kommer att tavla i host. Och du…vi ses sakert pa gymmet i Vasby snart :up: Har ju en hel del forbranningstraning som jag maste gora sa du far jattegarna hanga pa!

Du har en stark traningskompis…Mange ar ju en liten stalis :up:

Lycka till med traningen!

här kommer en motivationskick till dig!!! :)

hoppas det går bra med träning o diet mitt i sommaren! vi får snackas vid mer nästa gång vi ses…

Vill bara gör ett litet avtryck här i din journal o tala om att jag tycker du kämpar på jättebra :up: . Ska verkligen bli kul o se dig på scenen i oktober :dance:(ska det bli kul eller ska det bli skitkul [/b];) ).
    Kommer ni ner till Brännbollen?

Kört hårt, Sommarkram

Annika :)

Söndag[/b] var det VILA från styrketräningen. Efter en morgonpromenix på 50 min var det full fart med tvätt, flyttpackning och storstädning. Effektivt blev det eftersom jag skulle iväg till en grillfest med gamla skolkamrater (från gymnasiet som jag inte träffat på år) utanför Norrtälje. Jag hittar utan vägbeskrivning tänkte jag…mmm, duktigt…resulterade i en timmes försening och en evig sightseeing av fält och skogar runt i Roslagen (ruskigt vackert iofs) medans gästerna satt och väntade på att få starta grillen :| Gissa om dom var hungriga och griniga när vi kom fram till slut!

Måndag[/b]

Promenerade till Lupinbacken och gick 10 omgångar…med promenaden dit och hem blev det 70 minuter totalt. Har ont som fasen i arslet nu från backträningen :)

Körde sen biceps alldeles ensam på Odenplan. Måste lära mig att pusha mig själv också och nu blev det faktiskt ett riktigt effektivt och intensivt pass.

Hantelcurl 6 set
    Skivstångscurl 3 set
    Hammer sittande 3 set
    Enarms bamse i cable 3 set

Efter att biceps fått sitt var det dags att höja volymen på iPoden och slita loss ett svettigt 45 minuterspass på crosstrainern. Blev också en 35 minuters promenix hem senare på kvällen.

Dåligt med bilder på sistonde…lägger upp en gammal…

Tisdagens[/b] ryggpass med Hubas på Odenplan med fokus på BREDD :up:

Latsdrag brett grepp 6 set
    Smalt latsdrag 3 set
    Latsdragsmaskin 3 set
    Rodd i maskin brett grepp 3 droppset (helt slut här :))

Trappmaskin efter passet 45 minuter…j*t segt under fötterna. Checkade sen formen lite och visst händer det saker, saaaakta men säkert :ph34r: Jag är inte Miss Tålamod precis.

Just det, 60 min morgonpromenix också :nod

athleticmia wrote:
    här kommer en motivationskick till dig!!! :)

hoppas det går bra med träning o diet mitt i sommaren! vi får snackas vid mer nästa gång vi ses…

*OOPH* :p Tack Maria!! Det behövdes.

Sommaren är lite tuff. Man får köra slalom mellan grillfesterna lite grann. Jag går in och hämtar lite vett utav dig i din blogg emmelanåt. Inget mesande där inte :up: raka spåret mot SM! Får se om jag sticker och kollar på AF i september, annars ses vi ju garanterat på SM i oktober. Eller kanske tom på brännbollen om två veckor 8)

Kör på bruden!!

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 839 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.