Snurr på Kanelbullen igen!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Snurr på Kanelbullen igen!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 839 total)
  • Author

Du kör på riktig bra ju !!!! Ska bli kul att heja på dej på SM !

Vanessa Frykman wrote:
    Du kör på riktig bra ju !!!! Ska bli kul att heja på dej på SM !

Count me on that 2 :up:

Annika Warg wrote:
    Vill bara gör ett litet avtryck här i din journal o tala om att jag tycker du kämpar på jättebra. Ska verkligen bli kul o se dig på scenen i oktober :dance:(ska det bli kul eller ska det bli skitkul [/b] ).
    Kommer ni ner till Brännbollen?

Kört hårt, Sommarkram

Annika

Tjaba Annika! Klart vi ska ha SKITKUL, som ALLTID 8)

Jag har ju inte varit till brännbollen förut så jag kollade på lite bilder från förra året och jisses va skoj det verkar. Klart jag vill brumma ner för att spana och äta lite fitness-picknik. Ska bara övertala Martin om att åka ner :P det blir ju han som får köra, hehe!

Hoppas vi ses snart. Kraaaaaaaaaamar! :D

Vanni o show: Ni e ju så gulliga! ;)

60 minuter i lupinbacken imorse :up:

Stack till gymmet i eftermiddags där planen var att köra bröst. Mmm, just det…svartnar för ögonen på uppvärmningsseten. Skum känsla i hela kroppen så jag satt kvar på bänken ett tag och bestämde mig för att skita i styrkan (vill ju kunna göra ett ordentligt pass) och klev upp på crosstrainern istället. Hm, dumt kanske, men 40 minuter och en halvliter svett senare kändes det helt ok – j*t slut med energi, men helt ok :)

Slänger upp en benbild från förra veckan. Låååångt till markeringarna börjar krypa fram – brukar va grymt svårt för mig att få fram det på just låren – men å andra sidan har jag nåt att kämpa för. Annars målar jag nog dit lite skuggor på tävlingsdagen, hehe :ph34r: Ursäkta flyttröran!

Schysst svep:up:

I torsdags drog jag med tåget till Sparreholm för att plåga pojken och leva lantliv för en stund. Blå himmel och solsken varje dag gjorde ju inte saken värre 8)

Har tagit det lugnt med konditionen senaste dagarna….ingen alls faktiskt förutom 50 minuters morgonpromenixar varje dag. Det blev också två styrkepass på ”Viking gym” i Flen under helgen :D Först ett axelpass med en väldans massa set för att ge dom små liven vilja att växa, sen ett bröst och tricepspass. Känns otroligt bra i kroppen med vilan från konditionsträningen. Precis vad jag behövde för att orka driva på nu :nod

Hittade också ett coolt hemmabygge….bredd latsdrag kanske?

Sista övningen…lite lättare enarms hantelpressar :up:

Bus på studsmattan!! :P En sån här behöver jag ha hemma :D man blir ju bara så jäkla gla av o studsa runt lite!

WARNING! Ugly fighterface ;)

Push it…push it…några av mina favoriter ;)

Sen ska man givetvis göra sin stretch-läxa också :nerd: Både för små och stora ben…
    Notera hur bra jag matchar inredningen *woaw*

:) Hej Emily!….gillar bilden med Fairing-flaskan:emo-thumb ! …

verkar finnas hur mycket energi som helst,tjejen! Kör hårt!

…..mailar dig och Martin om teamkläderna;).

Hoppas se er på gymmet någon dag!

Maria

Maria Eriksson wrote:
    :) Hej Emily!….gillar bilden med Fairing-flaskan!…verkar finnas hur mycket energi som helst,tjejen! Kör hårt!

…..mailar dig och Martin om teamkläderna;).

Hoppas se er på gymmet någon dag!

Maria

Hej Maria! Taktisk bild va ;) Det är ju därifrån jag får all min energi!!

Team kläderna kommer bli skitsnygga….då får man va Fairing-cool på gymmet. Hoppas att det funkar bra med trycket nu och att tryck-grabbarna är extra snabba för oss :)

Vi ses snart!

Tycker du sköter dig bra,,håller tummarna att det går vägen,, ser bra ut,!!!

Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 839 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.