Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 juli, 2007 at 21:14 #809062Anonym anvandareMembercobretti75 wrote:Tycker du sköter dig bra,,håller tummarna att det går vägen,, ser bra ut,!!!
Du e snäll du!! 😮
Det verkar gå bra för dig med med sommardeffen trots att jag inte kan hålla stenkoll på dig. Hare blive nå magrutor nurå?!22 juli, 2007 at 22:19 #809063Anonym anvandareMemberBounciful, bountiful, beautiful bejb! Blir bara bättre & bättre[/b]! :up:
30 juli, 2007 at 11:50 #809064Anonym anvandareMemberHär ser ju allt ut att gå toppen :up: (tvekade i och för sig aldrig)
Jag har också börjat min diet nu, ha ha I am a ”förstagångsdietere” och än så länge går det braHoppas att du inte har regnat bort i sommar! Vi får ta ett pass någon dag nu snart :nod
Kram
30 juli, 2007 at 12:40 #809065Anonym anvandareMemberBrummade hem igår från en underbar helg i Göteborg Härlig stad med ännu härligare människor! Istället för brännboll i Slottsskogen blev det bowling för alla som vågade sig ut på banan *not me* Jag värmde mig med en kaffe i baren istället!
I lördags blev det träning på Exhale Gym med den lille och den store Martin Inte ens den starkaste lagerfläkten kunde kyla ner Kjellström. Efter träningen blev det smarrig buffe på Deep (ja det blev ett glas vin me), lite mingel och sen avslutade vi kvällen på Amazing Thai med ännu mer fitnessnack. Ah, just det…hann förbi 7-11 för att köpa lite choklad också eftersom det faktiskt var lördag
Tränade på Fairing förra veckan där det blev ett rygg och bicepspass efter lite snack om röda handväskor och skurtkepsar till Fairing teamet. Shit va vi kommer bli snygga!! :p
8 augusti, 2007 at 12:28 #809066Anonym anvandareMemberHej igen!
Vilka härliga bilder! Du ser jättefin ut tycker jag!
Undrar bara om du har lite bra tips på bra frukostar (som inte är gröt) till mig. Har ju börjat dieta lite nu, men gröt är jag verkligen för trött på! Och andra tips ang tips, diet och träning är också välkommet!!Ha det toppen!!
8 augusti, 2007 at 12:45 #809067Anonym anvandareMemberLindab wrote:Här ser ju allt ut att gå toppen :up: (tvekade i och för sig aldrig)
Jag har också börjat min diet nu, ha ha I am a ”förstagångsdietere” och än så länge går det braHoppas att du inte har regnat bort i sommar! Vi får ta ett pass någon dag nu snart :nod
Kram
Har mailat dig snygging
8 augusti, 2007 at 12:51 #809068Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Hej igen!
Vilka härliga bilder! Du ser jättefin ut tycker jag!
Undrar bara om du har lite bra tips på bra frukostar (som inte är gröt) till mig. Har ju börjat dieta lite nu, men gröt är jag verkligen för trött på! Och andra tips ang tips, diet och träning är också välkommet!!Ha det toppen!!
Va snäll du e 😮
Jag ser att du är på G med dieten nu. Bara till att ta sig förbi första biten så kommer allt rulla på finfint framöver.
Ska gå in och kleta lite i din journal nu! Har några tips i rockärmen såklart…8 augusti, 2007 at 12:52 #809069Anonym anvandareMemberExhale gym, Store och lille Martin, Amazing Thai…
Välkända begrepp för en annan!
Hoppas att dom alla var till belåtenhet.8 augusti, 2007 at 13:59 #809070Anonym anvandareMemberHelt klart en cool stad och en störtskön helg hade vi :up:
Testade aldrig Thai maten eftersom buffen på Deep mättade bra, men gästerna där såg nöjda och belåtna ut. Får ta en middag där nästa gång. Exhale är nog ett gym man skulle trivas kanonbra på…hittade direkt till hörnan med bäst poseringsljus ALLT för självförtroendetFrågade Kjellström om det var en XXXXL tröja han hade på sig på träningen…nej, det var visst en XXXXXXL tröja!! Han e inte liten den mannen.
Här inhandlas helgens dietmat (hanzel närmast kameran så han inte skulle se alltför tiny[/b] ut stackaren, hehe) 20 kilo fryst kyckling till kanonpris fick följa med hem!!
8 augusti, 2007 at 14:21 #809071Anonym anvandareMemberYo tjejen, är du redo för ett hårt pass snart?
Jag kör på som vanligt på Fridhemsplan på kvällstid nu.
Hoppas att dieten flytit på bra nu över sommarveckorna. :up:
8 augusti, 2007 at 14:27 #809072Anonym anvandareMemberHar ändrat en del i träningsupplägget nu. Varit dåligt med uppdatering i journalen eftersom jag tycker det börjar bli så trist att bara rabbla pass och set likt en inköpslista som någon sa
Styrkan körs på rullande schema:
Axlar + triceps
Ben
Bröst + axlar
RyggMorgonpromenader ligger kvar på 60 min 6 dagar i veckan. Mer intensiv förbränning kör jag tre gånger i veckan med 30 minuters intervallpass, plus två stycken 90 minuters pass på crosstrainer el liknande. Lite högre växel på schemat nu alltså. Inne på andra veckan med detta upplägg och det känns som att det kan hålla bra hela vägen fram
Så här stor e man inte längre tycker mest att armarna börjar likna små stackars kvistar nu….:o
8 augusti, 2007 at 14:36 #809073Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Yo tjejen, är du redo för ett hårt pass snart?Jag kör på som vanligt på Fridhemsplan på kvällstid nu.
Hoppas att dieten flytit på bra nu över sommarveckorna. :up:
Tja!
Det har blivit lite mer träning på SATS Zenith för mig på senaste tiden plus att jag flänger till Vikinggymmet i Flen lite då och då….OCH så har det precis öppnat nytt gym i lilla Knivsta som jag måste testa. Men jag tar mig nog in till Fridhemsplan för ett pass någon gång i veckan om du tränar på vanligt vettig 17-tid nu Vad sägs om nästa vecka? Ons, tor passar mig bra!
8 augusti, 2007 at 15:02 #809074Anonym anvandareMemberHello there miss cinnabonroll=)
Det var ett tag sedan jag kikade in här. Mycket bra ser det ut:emo-thumb, så kul att läsa!!!
Kollade nyss igenom din journal igen och kom fram till att vi är nästan lika långa och ligger ungefär lika i vikt, jag väger nåt kilo mindre (mindre mukkkkkleeeer än du:o ). Destom mer intressant att läsa:P Eftersom jag själv är sugen på att ev i framtiden prova på AF eller BF=)
Ha det bra så länge, kram!
8 augusti, 2007 at 15:12 #809075Anonym anvandareMemberKul att stöta på dig på Delta!
Kör hårt!
LillMirre8 augusti, 2007 at 15:44 #809076Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Hello there miss cinnabonroll!Det var ett tag sedan jag kikade in här. Mycket bra ser det ut, så kul att läsa!!!
Kollade nyss igenom din journal igen och kom fram till att vi är nästan lika långa och ligger ungefär lika i vikt, jag väger nåt kilo mindre (mindre mukkkkkleeeer än du ). Destom mer intressant att läsa. Eftersom jag själv är sugen på att ev i framtiden prova på AF eller BF
Ha det bra så länge, kram!
Hej Denicé! Va skoj att du tycker det Jag tycker bara journalen blivit tråkig nu med enformiga träningsrapporter. Får nog piffa upp den lite, eller haka på trenden att starta blogg :p
Jag fastnade direkt för tävlingsinriktad träning när jag började kika på BF tävlingar och efter min första tävling 2005 har karusellen bara rullat vidare Nu kan jag nog inte hålla mig borta från scenen! Du kommer inte ångra dig om du tar beslutet att tävlingssatsa. Det är en underbar känsla att stå där på scen och veta hur mycket man kämpat för att ta sig dit.
Kanske vågar mig på några dagsformsbilder snart *eee..vasajanu* :ph34r:
Lycka till med din träning!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.