Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 augusti, 2007 at 20:55 #809092Anonym anvandareMemberLindab wrote:Tar du kameran med dig så tar jag med mig mitt bästa fotningshumör :p
Du får lära mig allt (nästan allt i alla fall) du kan
Kramen
Jepp kamerakompisen e med Alltid bra att kunna utvärdera på bilderna sen också från poseringen. Du kommer posera som en GUDINNA!! Allt ska sitta perfekt :up:
10 augusti, 2007 at 20:56 #809093Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:MASSA om du vill !
NU ska jag strax dra till gymet
Ciao!Jisses sicket rygg o bicepspass det blev igår :nod Tror du smittade av dig lite :up:
10 augusti, 2007 at 20:58 #809094Anonym anvandareMemberLiten motivationsbild till moi….Juliana Malacarne på Colorado Pro Det är ju snart benträning igen
10 augusti, 2007 at 21:07 #809095Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Liten motivationsbild till moi….Juliana Malacarne på Colorado Pro Det är ju snart benträning igenJulianas ben är grymma.. eller iof hela hennes struktur är sanslös. Totalt överlägsen på VM2005, men troligtvis för muskulös för proffsscenen.
10 augusti, 2007 at 21:24 #809096Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Liten motivationsbild till moi….Juliana Malacarne på Colorado Pro Det är ju snart benträning igenHoly makaroni.. Det där var en rejäl motivationsboost för min benträning oxå! VILL HA!!
Ps.
du är väl inte så värst långt ifrån det där vad jag sett här i journalen :emo-thumb10 augusti, 2007 at 21:56 #809097Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Liten motivationsbild till moi….Juliana Malacarne på Colorado Pro Det är ju snart benträning igenMin komentar kanske inte är så värst mycket i tävlings syn, men vilken jäkla bak och ben;)
11 augusti, 2007 at 01:28 #809098Anonym anvandareMemberGeeeez Louize! snyggt!
11 augusti, 2007 at 02:24 #809099Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:I WILL!!
Kanske kommer och hälsar på i Göteborg igen snart *hoppas* Tror faktiskt jag fått lite Gtbg abstinens redanHehe inte så konstigt
Alla goa göbbar å gömmor finns ju här
HEhe… Då kanske vi syns på gymmet då…
…Nattis11 augusti, 2007 at 12:37 #809100Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Liten motivationsbild till moi….Juliana Malacarne på Colorado Pro Det är ju snart benträning igenGOOOOOOOOSCHHHH!!! Säger jag bara!
14 augusti, 2007 at 10:53 #809101Anonym anvandareMemberHallå!
En fågel viskade i mitt öra att du gör en jättegod kycklingpaj… Kan man kanske få receptet…?15 augusti, 2007 at 16:01 #809102Anonym anvandareMemberHörru du spinning bun, nu ska du få höra….i går körde jag stålmannen på riktigt med båda armarna samtidigt;) och jäklar vad den tog. Sen……..körde jag ”fula gubben”:p
16 augusti, 2007 at 09:44 #809103Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Holy makaroni.. Det där var en rejäl motivationsboost för min benträning oxå! VILL HA!!Ps.
du är väl inte så värst långt ifrån det där vad jag sett här i journalenÄr du galen kvinna?! Jag e ju som en pösgris[/b] jämfört med den bruden :p Du borde kolla resten av hennes bilder….där finns obegränsat med rejäl motivation för alla muskelgrupper kan jag lova!!
16 augusti, 2007 at 09:45 #809104Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Hallå!
En fågel viskade i mitt öra att du gör en jättegod kycklingpaj… Kan man kanske få receptet…?Jaså…:o
Hm, undrar vilken det var. Ska rota runt i huve lite och skickar över några recept på din mail sen :up:16 augusti, 2007 at 09:50 #809105Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Hörru du spinning bun, nu ska du få höra….i går körde jag stålmannen på riktigt med båda armarna samtidigt och jäklar vad den tog. Sen……..körde jag ”fula gubben”Där ser du!! Antar att du kände dig rätt cool också Alltid kul att röra om lite i grytan på gymmet och gå ifrån alla dom vanliga övningarna som folk gör. Är det någon som börjar med en lite udda övning så hakar många på oftast. Men ännu har jag inte fått det resultatet med mina sissy squats För många sissys på mitt gym antagligen
Men du…nu får du utbilda mig. Vad är fula gubben för nåt?! 😮
16 augusti, 2007 at 11:59 #809106Anonym anvandareMemberHar du inte sett Ove Rytters film Effektiv Bodybuilding?
Där kör han en övning som han kallar fula gubben, det är en axel övning som kan liknas en ”ful” gubbe (blottare) som öppnar upp rocken:p
Rätt så bra övning att köra ut det sista med…..tycker jag i alla fall. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.