Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 augusti, 2007 at 11:42 #809107Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Har du inte sett Ove Rytters film Effektiv Bodybuilding?
Där kör han en övning som han kallar fula gubben, det är en axel övning som kan liknas en ”ful” gubbe (blottare) som öppnar upp rocken:p
Rätt så bra övning att köra ut det sista med…..tycker jag i alla fall.Nix 😮 Kanske borde…
Maste testas!!17 augusti, 2007 at 11:44 #809108Anonym anvandareMemberhallå tjejen! Hur går det med träningen? Inte redovisat på ett tag nu juuuuu…
Ha en fiiiin helg… Blåser här i GBG, tror att jag kommer att rasa ner från 11:e våningen snart omdet fortsätter så här… *scared*17 augusti, 2007 at 13:58 #809109Anonym anvandareMemberSnart är det dax bruden…
Hoppas du är laddadSes snart!
Kram
18 augusti, 2007 at 19:20 #809110Anonym anvandareMemberWHERE ARE U GIRL!!!!!
Hoppas du mår bra och att du LYFTER FETT ME SKRRRROOOOOT!!!!
HuGS FrOm Me8)
18 augusti, 2007 at 23:49 #809111Anonym anvandareMembersh0w wrote:hallå tjejen! Hur går det med träningen? Inte redovisat på ett tag nu juuuuu…
Ha en fiiiin helg… Blåser här i GBG, tror att jag kommer att rasa ner från 11:e våningen snart omdet fortsätter så här… *scared*Kanske tur man inte är där nere nu då. Jag HATAR blåsigt väder
Tja ingen manisk redovisning här längre. Får prioritera lite annat nu när jobbet dragit igång igen. Men tränar gör jag…lita på det Sex morgonpromenixar, tre intervallpass och fyra styrkepass i veckan :up:
Bor du på elfte våningen?! Ge mig din trapp gullet! Jag börjar tröttna på backen här hemma :frust:
18 augusti, 2007 at 23:53 #809112Anonym anvandareMemberLindab wrote:Snart är det dax bruden…
Hoppas du är laddadSes snart!
Kram
Tja snygging
Tack för ett kanonbra pass på Delta. Har vi träningsvärk eller VAD Känns ruskigt bra i axlar och triceps. Sen fick man ju en liten extra eld i baken av poseringsträningen. Det kommer bli mer och mer motiverande allt eftersom formen börjar trilla på plats
Ses om inte allt för länge igen hoppas jag!
18 augusti, 2007 at 23:57 #809113Anonym anvandareMemberHär med överlåter jag dig attanvända mina trappor såååå mycket du vill…
Ja, bor faktiskt på 11:e våningen, riktigt grymt utsikt men va lite rädd igår natt när det blåste..:o.
Låter som ett tufft schema du kör igång med.
Om du inte vill redovisa dina pass tycker jag att du ska ladda upp lite bilder..
..I know jag är krävande ”fan”. HAHAHA
Själv längtar jag som fan till mitt ben pass imorgon…
God natt sov gott, nu måste jag växa i kapp er…18 augusti, 2007 at 23:57 #809114Anonym anvandareMemberDenicé wrote:WHERE ARE U GIRL!!!!!Hoppas du mår bra och att du LYFTER FETT ME SKRRRROOOOOT!!!!
HuGS FrOm Me
RRRRRight HERE!! :p Fast bara lite mer incognito :ph34r:
Jepp, skroten åker upp och fram och åt sidan och ner minsann
Kramár tebax19 augusti, 2007 at 00:04 #809115Anonym anvandareMembersh0w wrote:Här med överlåter jag dig attanvända mina trappor såååå mycket du vill…
Ja, bor faktiskt på 11:e våningen, riktigt grymt utsikt men va lite rädd igår natt när det blåste..
Låter som ett tufft schema du kör igång med.
Om du inte vill redovisa dina pass tycker jag att du ska ladda upp lite bilder..
..I know jag är krävande ”fan”. HAHAHA
Själv längtar jag som fan till mitt ben pass imorgon…
God natt sov gott, nu måste jag växa i kapp er…Lova att du njuter av utsikten VARJE dag. Lätt att man vänjer sig och inte tänker på den sen efter att man bott på samma ställe ett tag.
Det kommer bilder, promise. Jag har varit och plåtat hela dagen idag ute i Vaxholm. Skitskoj!! Lite fitnessbilder blev det i alla fall utöver bikini och porträtt. Hoppas på att få bilderna i veckan men det beror på fotograferna. Du vet e man så skev som jag så krävs det en hel del EDITING innan det kan bli nåt skapligt Tålamooood!
Attans, du växer ju så det knakar din tokfia :nod Sov gott nu
19 augusti, 2007 at 00:39 #809116Anonym anvandareMemberHar varit en händelserik dag från början till slut (ok, förutom störtdykningen i fåtöljen efter middagsmaten och EN ynka minut efter att filmen satts på PLAY). Med GPSen i högsta hugg lyckades mäster Hubas och jag hitta ut till Vaxholm för en fototräff. Efter två timmar i smink med en underbart duktig Australiensiska såg man tillräckligt anständig ut för dagens första shoot nere vid vattnet. Tur att jag lyckades undvika att plurra, för det var nog svårt att hålla reda på alla envisa ”goosebumps”. Solskenet var sparsamt men vinden rätt rejäl så håret var inte direkt min bästa vän Vid 2 tiden var det dags för en snabblunch på första bästa ställe eftersom det var lite brådis….PIZZA!! Det var ju ändå ätardag. Sen tillbaks till ritbordet…ytterligare en timme i smink för en lite mer dramatisk look och sen ut med bullen på bryggan igen. Fick göra mitt bästa för att hålla in magen med 1kg degklump i. Jävla pizza. Minns inte ens när jag åt en sist, men nu behöver jag inte undra mer om det är värt det.
Så nu sitter jag här supernöjd med dagens bravader men med irriterande ögonfransar och världens tjockaste lager smink på ansiktet *kaka*….undrar om man måste spola med högtryckstvätt för att få bort det här Inte särskilt trötter efter min powernap i fåtöljen men vet att jag kommer sova sött så fort huvet slår i kudden. Längtar till backen imorn!!
19 augusti, 2007 at 18:21 #809117Anonym anvandareMemberKom faktiskt på att jag hade lite bilder från torsdagens pass på Power Gym[/b] i Eskilstuna. Riktigt bra gym med ett brett utbud av benmaskiner vilket passade prima för dagens träning. Det blev alltså ben för mig och ryggträning för lillpojken F*n jag blev kär i det gymmet ju bara till o flytta till Eskilstuna då
19 augusti, 2007 at 18:23 #809118Anonym anvandareMemberTur att det går undan så ni slipper se minen i skarp bild :p Passar på att köra i hacklift när det finns eftersom mitt vanliga gym verkar ha bestämt att det inte är någon bra maskin :frust:
19 augusti, 2007 at 18:30 #809119Anonym anvandareMemberÄlskar att laga mat så självklart blev jag glad när jag fick uppdraget att fixa snacks till en inflyttningsfest (tur att det var lördag)
De e gott med plockmat tycker Emily Men killarna var lite skeptiska till ”bladen” aka basilika…innan dom hade smakat. Sen va alla mina crostinis borta med ett nafs minsann
19 augusti, 2007 at 19:04 #809120Anonym anvandareMemberhoppas dieten går bra för dig Emelie!
ska bli kul att se dig tävla!! kör hårt!
20 augusti, 2007 at 12:10 #809121Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:hoppas dieten går bra för dig Emily!ska bli kul att se dig tävla!! kör hårt!
Absolut!!
Ska bli kul ATT tävla…som vanligt. Har jag möjlighet kommer jag och gapar på dig den 22 september (räknar med ett GULD här ). Ni som tävlar i AF impar rejält på mig. Att kunna bli tävlingshård för symmetrironden och ändå ha energi till styrkemoment och hinderbana….GRYMT!! :up:
Gasen i botten va
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.