Snurr på Kanelbullen igen!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Snurr på Kanelbullen igen!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 839 total)
  • Author

Tack för ett bra pass i fredags :friends:
    Perfekt avslutning på veckan!

Lördagen va helt perfekt, längtar tills nästa lördag

Klart vi ses snart igen måste ju öva lite till på poseringarna :bb2:

Ha en fortsatt bra vecka!

Kram kram

Det kommer träningsbilder….jag lovar :|

Men jisses va kallt det va ;) Tur att jag lyckades hålla mig från att plurra :D

Lindab wrote:
    Tack för ett bra pass i fredags :friends:
    Perfekt avslutning på veckan!

Lördagen va helt perfekt, längtar tills nästa lördag.

Klart vi ses snart igen måste ju öva lite till på poseringarna.

Ha en fortsatt bra vecka!

Kram kram

Tack själv! Energin på topp och med ett underbart leende på läpparna….det är Linda det! Kan inte bli bättre :D

Nästa gång snackar vi ihop oss om smink, frilla, frallor o NAILS :P

Kramar!!

Den där blicken säger: ”I’m gonna getcha and I’m gonna getcha gooood you lil’ f*cker” :nod

Gillade armarna och axlarna för ur den vinkeln ser de verkligen starka ut och ger det där intrycket beware-of-strong-woman-ahead. Håret är väldigt fint! Just nu är jag besatt av rakt hår hehe!

Om du vill ha lite poseringstips vid fotografering av den här typen ska du tänka på att sträcka på dig ordentligt så man ser så mycket längd på dina armar och ben som möjligt. Hoppas man kan få se fler bilder! Would be fun to see a pic when you’re giving a strong profile with an expression and lots of neck. :up:

Läcker bild! Bra blick och väl planerad bild

Anna

Anna Andersson wrote:

Anna

+1 you are one beautiful woman

Glömde skriva att det var Tobias Karlsson[/b] som fotade :| och Lebritt från Mist Stockholm som stod för hår och smink *nu vet jag vem som kommer bli bannad från seriösa träningsjournaler[/b]* 😮

lovelysmile wrote:
    Den där blicken säger: ”I’m gonna getcha and I’m gonna getcha gooood you lil’ f*cker”

Gillade armarna och axlarna för ur den vinkeln ser de verkligen starka ut och ger det där intrycket beware-of-strong-woman-ahead. Håret är väldigt fint! Just nu är jag besatt av rakt hår hehe!

Om du vill ha lite poseringstips vid fotografering av den här typen ska du tänka på att sträcka på dig ordentligt så man ser så mycket längd på dina armar och ben som möjligt. Hoppas man kan få se fler bilder! Would be fun to see a pic when you’re giving a strong profile with an expression and lots of neck.

Haha, ja nästan så tänkte jag :D Mest vara det tanken på att jag HATAR kameramannen för att jag får stå ute i bikini på en brygga och FRYYYSA :) Tanken var att få en känsla av rörelse i bilden att man kommer ”mot publiken”. Får jobba mer på det för att få till det, men jag har lärt mig mycket redan av att gå igenom alla poser. Lite klokare för varje session.

Väntar på att bilder från ytterligare fyra fotografer ska studsa tillbaks till mig så förhoppningsvis blev det några till som blev lyckade…kanske tom någon pic med lite hals och ännu mera goosebumps :p

Anna Andersson wrote:

Anna

Tack Anna! :) Oftast så blir dom mer spontana rörelserna bäst….tyckte vi fick till liv och rörelse i den här bra i alla fall.

Vanessa Frykman wrote:
    +1 you are one beautiful woman

U r the sweetest ;)

:emo-thumb What a hottie!!!!!
    Very nice girl!!!!

Denicé wrote:
    :emo-thumb What a hottie!!!!!
    Very nice girl!!!!

Jepp, duktig fotograf :up: :D

Tog en sväng till ”söderhavet” bara 8) ;)
    ”Nån” hade lite kul med bilderna….:|

NICE!! [/b]:nod

Hej där! Kul att träffas till slut :) Svårt att prata nån längre stund vid ett sånt tillfälle bara, men du kanske kommer på team träffen på lördag? Jag fick så dåligt samvete att jag inte kom förut och nu vågar jag inget annat efter kungens tillsägelse 😮

Fina bilder, men menar du att du inte varit i söderhavet alltså :)

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 839 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.