Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 augusti, 2007 at 15:11 #809122Anonym anvandareMember
Tack för ett bra pass i fredags :friends:
Perfekt avslutning på veckan!Lördagen va helt perfekt, längtar tills nästa lördag
Klart vi ses snart igen måste ju öva lite till på poseringarna :bb2:
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram kram
21 augusti, 2007 at 23:25 #809123Anonym anvandareMemberDet kommer träningsbilder….jag lovar
Men jisses va kallt det va Tur att jag lyckades hålla mig från att plurra
21 augusti, 2007 at 23:30 #809124Anonym anvandareMemberLindab wrote:Tack för ett bra pass i fredags :friends:
Perfekt avslutning på veckan!Lördagen va helt perfekt, längtar tills nästa lördag.
Klart vi ses snart igen måste ju öva lite till på poseringarna.
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram kram
Tack själv! Energin på topp och med ett underbart leende på läpparna….det är Linda det! Kan inte bli bättre
Nästa gång snackar vi ihop oss om smink, frilla, frallor o NAILS
Kramar!!
21 augusti, 2007 at 23:56 #809125Anonym anvandareMemberDen där blicken säger: ”I’m gonna getcha and I’m gonna getcha gooood you lil’ f*cker” :nod
Gillade armarna och axlarna för ur den vinkeln ser de verkligen starka ut och ger det där intrycket beware-of-strong-woman-ahead. Håret är väldigt fint! Just nu är jag besatt av rakt hår hehe!
Om du vill ha lite poseringstips vid fotografering av den här typen ska du tänka på att sträcka på dig ordentligt så man ser så mycket längd på dina armar och ben som möjligt. Hoppas man kan få se fler bilder! Would be fun to see a pic when you’re giving a strong profile with an expression and lots of neck. :up:
22 augusti, 2007 at 10:11 #809126Anonym anvandareMemberLäcker bild! Bra blick och väl planerad bild
Anna
22 augusti, 2007 at 10:22 #809127Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Läcker bild! Bra blick och väl planerad bildAnna
+1 you are one beautiful woman
22 augusti, 2007 at 13:56 #809128Anonym anvandareMemberGlömde skriva att det var Tobias Karlsson[/b] som fotade och Lebritt från Mist Stockholm som stod för hår och smink *nu vet jag vem som kommer bli bannad från seriösa träningsjournaler[/b]* 😮
22 augusti, 2007 at 14:03 #809129Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Den där blicken säger: ”I’m gonna getcha and I’m gonna getcha gooood you lil’ f*cker”Gillade armarna och axlarna för ur den vinkeln ser de verkligen starka ut och ger det där intrycket beware-of-strong-woman-ahead. Håret är väldigt fint! Just nu är jag besatt av rakt hår hehe!
Om du vill ha lite poseringstips vid fotografering av den här typen ska du tänka på att sträcka på dig ordentligt så man ser så mycket längd på dina armar och ben som möjligt. Hoppas man kan få se fler bilder! Would be fun to see a pic when you’re giving a strong profile with an expression and lots of neck.
Haha, ja nästan så tänkte jag Mest vara det tanken på att jag HATAR kameramannen för att jag får stå ute i bikini på en brygga och FRYYYSA Tanken var att få en känsla av rörelse i bilden att man kommer ”mot publiken”. Får jobba mer på det för att få till det, men jag har lärt mig mycket redan av att gå igenom alla poser. Lite klokare för varje session.
Väntar på att bilder från ytterligare fyra fotografer ska studsa tillbaks till mig så förhoppningsvis blev det några till som blev lyckade…kanske tom någon pic med lite hals och ännu mera goosebumps :p
22 augusti, 2007 at 14:05 #809130Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Läcker bild! Bra blick och väl planerad bildAnna
Tack Anna! Oftast så blir dom mer spontana rörelserna bäst….tyckte vi fick till liv och rörelse i den här bra i alla fall.
22 augusti, 2007 at 14:06 #809131Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:+1 you are one beautiful womanU r the sweetest
22 augusti, 2007 at 18:42 #809132Anonym anvandareMember:emo-thumb What a hottie!!!!!
Very nice girl!!!!27 augusti, 2007 at 16:13 #809133Anonym anvandareMemberDenicé wrote::emo-thumb What a hottie!!!!!
Very nice girl!!!!Jepp, duktig fotograf :up:
27 augusti, 2007 at 16:16 #809134Anonym anvandareMemberTog en sväng till ”söderhavet” bara
”Nån” hade lite kul med bilderna….27 augusti, 2007 at 16:18 #809135Anonym anvandareMemberNICE!! [/b]:nod
27 augusti, 2007 at 16:30 #809136Anonym anvandareMemberHej där! Kul att träffas till slut Svårt att prata nån längre stund vid ett sånt tillfälle bara, men du kanske kommer på team träffen på lördag? Jag fick så dåligt samvete att jag inte kom förut och nu vågar jag inget annat efter kungens tillsägelse 😮
Fina bilder, men menar du att du inte varit i söderhavet alltså
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.