Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 augusti, 2007 at 16:32 #809137Anonym anvandareMember
Vill bara säga att det rullar vidare bra med diet och träning. Var tom lite överambitiös förra veckan och gjorde ett styrkepass och en backträning mer än planerat men mår jag bra så kör jag på bara. Den här veckan höjs intensiteten lite till och intervallpassen (3 per vecka) blir nu 45 minuter långa. Ska fixa det!! 15 minuter ytterligare är ju NADA. Piece of cake…nothin but a peanut!! Första ”långpasset” idag och lite segt var det med träningsvärken i benen men 45 min blev det i alla fall och den sedvanliga pölen under trappmaskinen va nog lite djupare faktiskt
Pga lingonveckan visade vågen +1kg på lördag morgon men det va som väntat. Bara lite trist när man ser fram emot resultaten av veckans bravader. Borde få bra resultat nästa vecka istället. Tålamod är bara inte min starka sida.
Ska blinka lite med ögonen för mamma så hon kan hjälpa mig att sy en ”one-piece”. Har nämligen hittat ett såååå snyggt tyg till den som jag bara inte kan motstå. Kalorifri belöning jue :nod
27 augusti, 2007 at 16:50 #809138Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Hej där! Kul att träffas till slut Svårt att prata nån längre stund vid ett sånt tillfälle bara, men du kanske kommer på team träffen på lördag? Jag fick så dåligt samvete att jag inte kom förut och nu vågar jag inget annat efter kungens tillsägelse.Fina bilder, men menar du att du inte varit i söderhavet alltså.
Hej Bruden! Vi hann ju byta några ord i alla fall innan vi drog till nästa gym. Hoppas träningen gick bra med kakan i magen
Jag kommer inte kunna vara där på träffen nu på lördag men Martin är där så du kommer inte undan. Vi får snacka mer en annan gång och kanske ta ett pass ihop….du vet dra i lite vikter o se allmänt coola ut
27 augusti, 2007 at 17:23 #809139Anonym anvandareMemberkul att läsa om din positiva inställning till mer träning
det kommer man långt med!27 augusti, 2007 at 17:30 #809140Anonym anvandareMemberAlla dina bilder är ju riktigt fina och det är så himla kul att läsa i din journal för du sprider en sån härlig glädje och energi !
Keep it up ”sistah”28 augusti, 2007 at 16:25 #809141Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Hej Bruden! Vi hann ju byta några ord i alla fall innan vi drog till nästa gym. Hoppas träningen gick bra med kakan i magenJag kommer inte kunna vara där på träffen nu på lördag men Martin är där så du kommer inte undan. Vi får snacka mer en annan gång och kanske ta ett pass ihop….du vet dra i lite vikter o se allmänt coola ut
Träningen gick sisådär ska jag erkänna 👿 Tror jag fick för lite kakor
Nu när jag tänker efter så sa du nog att du inte kunde komma på lördag, man skulle nästan kunna tro att det är jag som går på diet *fniss* jag skyller på att jag är småbarnsmorsa istället!
Ah..se cool får nog du stå för, jag står brevid och ser snäll ut istället. Gärna ett pass, vore skitkul! Då skulle jag vilja köra lite ben tror jag, för dina såg såååå fina ut :emo-thumb Show me!!
28 augusti, 2007 at 20:01 #809142Anonym anvandareMemberSo nice pics girl!!!!
Looking gooooood!!!
28 augusti, 2007 at 20:05 #809143Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:kul att läsa om din positiva inställning till mer träning
det kommer man långt med!Jag tror jag lärt mig lite av DIG 😮 Visst gör det en stor skillnad!
Har nog sett lite nya bilder på dig…du har blivit hård…snart är du crisp och redo för scenen :up:28 augusti, 2007 at 20:09 #809144Anonym anvandareMembersh0w wrote:Alla dina bilder är ju riktigt fina och det är så himla kul att läsa i din journal för du sprider en sån härlig glädje och energi !
Keep it up ”sistah”Alltid kul att smitta av sig lite Jag brukar smita in i din tok-journal och hämta lite endorfiner! Du är ju alltid lika go o gla :nod
28 augusti, 2007 at 20:14 #809145Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Träningen gick sisådär ska jag erkänna. Tror jag fick för lite kakor.Nu när jag tänker efter så sa du nog att du inte kunde komma på lördag, man skulle nästan kunna tro att det är jag som går på diet *fniss* jag skyller på att jag är småbarnsmorsa istället!
Ah..se cool får nog du stå för, jag står brevid och ser snäll ut istället. Gärna ett pass, vore skitkul! Då skulle jag vilja köra lite ben tror jag, för dina såg såååå fina ut :emo-thumb Show me!!
Mer COOKIES nästa gång *dregel* Kanske såna där med peanut butter…..
Skulle jag stå bredvid dig skulle jag nog se ut som en pinne på vift 😮 Ben låter som en utmärkt ide. Gillar benmaskinerna på Fairing faktiskt så vi får planera in ett pass :nod
28 augusti, 2007 at 20:15 #809146Anonym anvandareMemberDenicé wrote:So nice pics girl!!!!Looking gooooood!!!
Thanx Denice!
28 augusti, 2007 at 20:25 #809147Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Alltid kul att smitta av sig lite Jag brukar smita in i din tok-journal och hämta lite endorfiner! Du är ju alltid lika go o gla :nodGo’ o gla’ kexchoklad! :emo-thumb
Hahaha kul att jag kan göra någon happy happy! :yahoo:28 augusti, 2007 at 20:29 #809148Anonym anvandareMemberNu får man verkligen frysa på morgonen. Skulle ha tagit både mössa och vantar idag men var optimist och nöjde mig med en extra tröja bara. Då fick man pinna på rejält för att få upp värmen i den lilla kroppen. Veva med armarna och annat roligt :p Smalbenen gillar inte heller kylan så imorn får det bli tantstrumpor uppför vaderna också 😮 Faktiskt första gången på väldigt länge som jag känt av smalbenen så….värkte och spände hela vägen. Det positiva med kylan är väl att man kan vänta sig en liten ökning i förbränningen *perfekt* och eftersom ”isoleringen” försvinner mer och mer traskar man väl snart med dunjackan knäppt upp till pannan, hihi. Fast det är rätt mysigt.
SOLADE en sväng innan träningen för att jag varit frusen hela dagen. Det va ett yppeligt sätt att ladda inför ryggpasset. Sen ut i SATS djungeln (öppet hus idag) och roffa åt sig latsdraget som blev MITT för en stund. Ingen cardio eller intervall efter passet. Skönt att få vila benen lite så att dom är finfina inför morgondagens intervallpass.
Nuere time för käk!!
29 augusti, 2007 at 23:33 #809149Anonym anvandareMemberSom jag skrev i sms:et, nu kör vi på för full fart, bit ihop och kämpa på. Jag har autopiloten inkopplad, bara å tuffa på
Ps. Mkt fina bilder på en tjej med både snygg ut- ocn insida :nod
Vi ses snart:friends:
30 augusti, 2007 at 10:55 #809150Anonym anvandareMemberKörde intervallpasset igår på en crosstrainer (brukar ta trappmaskinen) eftersom det var den enda lediga maskinen för stunden – jag tål inte att väääänta på folk utan vill oftast bara sätta igång. Jösses vad jag såg fram emot att slita loss ett ordentligt intervallpass som skulle få benen att vika sig när jag var klar :nod Men jag fick aldrig riktigt till det och hade svårt för att få upp pulsen ordentligt. Svor och var sur över maskinen som hindrade mig från att köra järnet :frust: samtidigt som jag förlorade koncentrationen för att jag konstant sneglade över mot trappmaskinerna för att se om det var någon som blivit ledig. Men nix!
Aja, jag får jaga mera svettdroppar på fredagens pass :devil:
Solen skiner idag!!
31 augusti, 2007 at 11:29 #809151Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Mer COOKIES nästa gång *dregel* Kanske såna där med peanut butter…..Skulle jag stå bredvid dig skulle jag nog se ut som en pinne på vift Ben låter som en utmärkt ide. Gillar benmaskinerna på Fairing faktiskt så vi får planera in ett pass :nod
Ah..visste väl att det var fel sorts cookies Lasse bjöd på
Ben it is then! Men jag kan gärna köra på SATS oxå, lite närmare att åka för mig
Pinnen är ju jag..långskånk nr 1
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.