Snurr på Kanelbullen igen!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Snurr på Kanelbullen igen!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 839 total)
  • Author
    Annika Warg wrote:
    Som jag skrev i sms:et, nu kör vi på för full fart, bit ihop och kämpa på. Jag har autopiloten inkopplad, bara å tuffa på.

Ps. Mkt fina bilder på en tjej med både snygg ut- ocn insida :nod
    Vi ses snart.

:friends:

Rätt inställning :nod Du kommer ha skitskoj på scen…stolt, snygg, och sjävsäker[/b] det blir kanon det!! Jag får agera tokfian i publiken som skriker halsen av sig ;)

Kraaaaaaaaaam! *och spark i baken*

TeTe wrote:
    Ah..visste väl att det var fel sorts cookies Lasse bjöd på :P

Ben it is then! Men jag kan gärna köra på SATS oxå, lite närmare att åka för mig :)

Pinnen är ju jag..långskånk nr 1 :(

Oki, SATS passar bättre för mig med! :up:

Hejsan!! Alltid fina bilder i din journal!! :nod Du verkar kämpa på som vanligt :up: Jag tycker det blev kallt alldelses för fort nu, jag trodde jag var knäpp när jag ville ha halsduk och vantar när jag gick på stan häromdagen. Men nu vet jag att det är fler än jag som fryser :p Hehe!
    Kämpa på och ha det bra!

mariia wrote:
    Hejsan!! Alltid fina bilder i din journal!! :nod Du verkar kämpa på som vanligt. Jag tycker det blev kallt alldelses för fort nu, jag trodde jag var knäpp när jag ville ha halsduk och vantar när jag gick på stan häromdagen. Men nu vet jag att det är fler än jag som fryser. Hehe!
    Kämpa på och ha det bra!

Ja, kylan är här på riktigt så imorse räckte det inte ens med extra tröja…får bli dubbelbyxor också…*bring it on* jag är redo för en kall höst :nod Bara solen skiner lite och det gjorde den idag me. Underbart!! 8)

Hoppas du blir frisk och kry snart Maria. Inge kul och va sjukling men man får ha tålamod med kroppen ibland. Du kommer tillbaks med stormmsteg sen säkert :up:

Cinnabon wrote:
    Ja, kylan är här på riktigt så imorse räckte det inte ens med extra tröja…får bli dubbelbyxor också…*bring it on* jag är redo för en kall höst :nod Bara solen skiner lite och det gjorde den idag me. Underbart!! 8)

Hoppas du blir frisk och kry snart Maria. Inge kul och va sjukling men man får ha tålamod med kroppen ibland. Du kommer tillbaks med stormmsteg sen säkert :up:

Ja precis, hösten var snabb. Hoppas vintern lugnar sig lite bara :p
    Nä, det är inge roligt att bli sjuk just när man har fått tillbaka motivationen till att satsa igen. Haha ja de stormstegen kan man ju alltid hoppas på!

Tck för pratstunden i torsdags och tack för alla dina tips…
    Men du fy fasiken vad den där focaccian satte igång mitt snålvatten :P
    Wiiiii vad kul vi ska ha i GBG! Längtar massor :)
    Snart SM, det blir skoj det me :up:
    Men jag hoppas vi kan ses innan det…

Kram på tån!
    Linda

:) Hej!Hoppas allt är bra med dig.
    Synd att du inte kunde komma i lördags, saknade dig på Fairing.

Kanonfina bilder! :emo-thumb

Kör hårt!

Maria

Blir det nåt kvar av kanelbullen här eller….haha.

Hej tjejen….det va ett tag sen du…Kollat igenom lite snabbt. Du börjar bli redo snart förstår jag. :emo-thumb
    Får önska dig Lycka till!!!!!!

Lindab wrote:
    Tck för pratstunden i torsdags och tack för alla dina tips…
    Men du fy fasiken vad den där focaccian satte igång mitt snålvatten.
    Wiiiii vad kul vi ska ha i GBG! Längtar massor. Snart SM, det blir skoj det me.
    Men jag hoppas vi kan ses innan det…

Kram på tån!
    Linda

Tack själv! Skitskoj att planera och dona inför tävling :fun: och dela med sig av sina nojor lite 😮 Focaccian doftade oförskämt mumsigt. Men kan ju sniffa sig till ALLT när man är på diet :)
    Tycker det är dags för poseringsträning snart igen bruden :nod

Kramar du tån får jag krama lillfingret!

Maria Eriksson wrote:
    :) Hej!Hoppas allt är bra med dig.
    Synd att du inte kunde komma i lördags, saknade dig på Fairing.

Kanonfina bilder! :emo-thumb

Kör hårt!

Maria

Tack Maria! Jag håller på att planera ihop en plåtning för oss nu inom kort. Fotograf är klirrad så jag måste bara fixa lokal. Finns ett nyöppnat gym hemma hos mig som skulle passa kanon till våra bilder, men jag återkommer när jag vet lite mer.

Jag hörde att det blev en lyckad träff i lördags :up:

Det närmar sig….ge nu allt bruden!! :nod

Fia wrote:
    Blir det nåt kvar av kanelbullen här eller….haha.

Hej tjejen….det va ett tag sen du…Kollat igenom lite snabbt. Du börjar bli redo snart förstår jag. :emo-thumb
    Får önska dig Lycka till!!!!!!

Hihi, ja bullen blir mer och mer lik en pinne 😮
    Hoppas träningen går bra för dig med Fia! Längesen man såg dig smyga runt här :ph34r:

Cinnabon wrote:
    Tack Maria! Jag håller på att planera ihop en plåtning för oss nu inom kort. Fotograf är klirrad så jag måste bara fixa lokal. Finns ett nyöppnat gym hemma hos mig som skulle passa kanon till våra bilder, men jag återkommer när jag vet lite mer.

Jag hörde att det blev en lyckad träff i lördags :up:

Det närmar sig….ge nu allt bruden!! :nod

Jisses vad du fotar o håller på nu då! Värsta modellen :P

Saknade oxå dig på träffen, kanske lika bra att du inte kom förresten, nu fick jag ingen konkurrans om barsen..jisses vad jag fikade 😮

När blire träning då?

wuopp, wuopp! Cinnamon bun…stick? :p

Spinn på! :emo-thumb

TeTe wrote:
    Jisses vad du fotar o håller på nu då! Värsta modellen.
    Saknade oxå dig på träffen, kanske lika bra att du inte kom förresten, nu fick jag ingen konkurrans om barsen..jisses vad jag fikade 😮

När blire träning då?

Mmm…sliter ut fotograf efter fotograf :D :dance:
    Saknade faktiskt min kokosbar i lördags men jag fick fylla på med en massa mat i alla fall och det var inte helt fel. Kände mig oförskämt pigg i benen även imorse….lite så man undrar om man verkligen är på diet ;)

Benträning ja! Passar onsdag damen? Tränar på Odenplan runt 17-tiden. Annars blire nästa vecka….

MarQues wrote:
    wuopp, wuopp! Cinnamon bun…stick? :p

Spinn på! :emo-thumb

Sticky BUN!! That’s MEEE :D

Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 839 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.