Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 september, 2007 at 23:40 #809167Anonym anvandareMember
Tänkte passa på att lägga upp några porträtt som togs nyligen
8 september, 2007 at 11:09 #809168Anonym anvandareMemberMe and my buddy Dj Tiesto trotsade regnet och skuttade ut för en tidig morgonpromenad i lupinbacken. Gick igenom veckans resultat i huvudet…utvärderade och satte upp nya mål för kommande dietvecka. Känns fortfarande oförskämt lätt och kroppen är pigg och fräsch nästan varje dag. Rätt skönt faktiskt med regnet mot ansiktet. Varmt blev det också med min goaste fleecetröja under jackan :up:
Prognosen idag spår ett skyfall av kalorier Konstigt nog längtar jag efter leverpastej….känner jag mig själv rätt kommer det också bli en rejäl lunch på stan, lite torkad frukt, nötter, en rejäl bit grillat kött till middag och så bakar jag säkert en fruktpaj till efterrätt *dregel*
Efter lite tvätt och städning ska jag packa ner mig i soffan och ladda med ett maraton av ”So you think you can dance”. Popping, crumping, disco, paso doble, b-boys and b-girls….jeeez, I’m getting goosebumps already 😮
Inflikar en liten formrapport. Sakta men säkert ner och prick på planeringen!
Vikt 58,6kg
Fett 16,5% [/b]8 september, 2007 at 11:15 #809169Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Me and my buddy Dj Tiesto trotsade regnet och skuttade ut för en tidig morgonpromenad i lupinbacken. Gick igenom veckans resultat i huvudet…utvärderade och satte upp nya mål för kommande dietvecka. Känns fortfarande oförskämt lätt och kroppen är pigg och fräsch nästan varje dag. Rätt skönt faktiskt med regnet mot ansiktet. Varmt blev det också med min goaste fleecetröja under jackanPrognosen idag spår ett skyfall av kalorier Konstigt nog längtar jag efter leverpastej….känner jag mig själv rätt kommer det också bli en rejäl lunch på stan, lite torkad frukt, nötter, en rejäl bit grillat kött till middag och så bakar jag säkert en fruktpaj till efterrätt *dregel*
Efter lite tvätt och städning ska jag packa ner mig i soffan och ladda med ett maraton av ”So you think you can dance”. Popping, crumping, disco, paso doble, b-boys and b-girls….jeeez, I’m getting goosebumps already
Inflikar en liten formrapport. Sakta men säkert ner och prick på planeringen!
Vikt 58,6kg
Fett 16,5% [/b]So you think you can dance, är fan bra grejjer alltså!
Vilken fett% ska du ner till, Emily?
Btw, så bokade jag tickets till sm idag, ska heja fram team Fairing!! Kör hårt nu sista biten!:pop:
8 september, 2007 at 13:07 #809170Anonym anvandareMemberJerka wrote:So you think you can dance, är fan bra grejjer alltså!Vilken fett% ska du ner till, Emily?
Btw, så bokade jag tickets till sm idag, ska heja fram team Fairing!! Kör hårt nu sista biten!
Mmmm…love that dance :dance:
Siktar på en fett% på runt 10…vilket jag låg på den sista veckan inför FF förra året. Mindre ser nog bara sjukt ut på mig Lite kvinnliga drag måste ju vara kvar också.
SM kommer bli GRYMT!! Så har vi ju Fairing[/b] montern med Lasse och company på plats :up:
8 september, 2007 at 15:23 #809171Anonym anvandareMemberJävlar vilka snygga bilder tjejen WOW WOW WOW . Hur mår du annars?
9 september, 2007 at 10:25 #809172Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jävlar vilka snygga bilder tjejen WOW WOW WOW . Hur mår du annars?Tack Vanni!!
Det finns saker i mitt liv som kunde varit mycket bättre men annars mår jag bra. Hoppas det flyter på fint med din träning också :up:10 september, 2007 at 13:32 #809173Anonym anvandareMemberDu är fin som vanligt!
Kul att läsa att det går bra för dig….
Dags för en träff snart igenKör så det ryker om vikterna!
Kram
Linda11 september, 2007 at 13:09 #809174Anonym anvandareMemberKul att se att de går bra för dig:emo-thumb Nice work here!!!Vågen går neråt ser jag! Skönt att fortfarande vara pigg ju:D
Like youre pictures GIRL!
Kram på dig!
Ps.ska du tävla på SM i västerås och/eller Lucia?
21 september, 2007 at 09:58 #809175Anonym anvandareMemberLindab wrote:Du är fin som vanligt!
Kul att läsa att det går bra för dig….
Dags för en träff snart igen.
Kör så det ryker om vikterna!Kram
LindaDu e snäll du :friends:
Ja, nu var det längesen vi sågs….har alltid full upp i veckorna och tiden bara flyger förbi. Så skönt att alla rutiner med mat och träning sitter så man inte behöver tänka så mycket på det utan det flyter på bara. Man hinner knappt känna att man är lite trött och dietlåg ibland. Men att FRYSA är nog det värsta för det hatar jag verkligen :yikes: Får önska mig en portabel värmefläkt till min födelsedag tror jagKom ihåg…efter en tung vecka kommer alltid en bra vecka :up: Du fixar det här och resultaten KOMMER!!
Kramar!
21 september, 2007 at 10:12 #809176Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Kul att se att de går bra för dig. Nice work here!!!Vågen går neråt ser jag! Skönt att fortfarande vara pigg ju.Like youre pictures GIRL!
Kram på dig!
Tnx! Det har varit en tung vecka denna gången. Trött i benen och frusen som bara den, men motivationen finns i alla fall kvar och jag har ju en tävlingsform att jaga så det är bara att köra på. Samtidigt svallrar spegeln om att det händer saker vilket känns gött!
Plitar nog ner en till rapport imorn om jag hinner innan jag sticker till stan. Krävs ju lite planering när man bor så här ute i bushen :frust:
Lycka till på Lindingöloppet tjejen!!! :nod
21 september, 2007 at 10:43 #809177Anonym anvandareMemberHa ha, ja det där med att efter en tyng vecka kommer en lätt har du alldeles rätt i! Förra veckan va piss (hade i och för sig någon förkylning i kroppen då men denna vecka känns alldeles underbar…
Ha en strålande dag och en ännu mer strålande helg!
PS. Provade dräkterna för första gången i går
E så nöjd, speciellt med färgvalenKram på rej buddy :friends:
22 september, 2007 at 09:38 #809178Anonym anvandareMemberGrattis på födelsedagen![/b] :fun:
22 september, 2007 at 09:56 #809179Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Grattis på födelsedagen![/b] :fun:Åh, tack Heidi!! :fun:
22 september, 2007 at 09:59 #809180Anonym anvandareMemberVikt 57,9 kg!! [/b]DET är min bästa födelsedagspresent
22 september, 2007 at 10:35 #809181Anonym anvandareMemberGrattis på födelsedagen!
Njuuut av din fina dag :happy: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.