Snurr på Kanelbullen igen!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Snurr på Kanelbullen igen!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 839 total)
  • Author

Wiii… Kul att du är här! :emo-thumb
    Här ska följas! Hoppas att vi kan ta ett pass snart :)

kram
    Linda

Lindmark wrote:
    Bara en bild? Snålt…

Men betyget blir :up:

För att ge ngn kritik så ser det enligt den bilden ut som du behöver lägga på lite mer tjocklek på nedre delen av ryggen.

Mmm, jag haller med….har ingen massa pa landryggen direkt 😮 men jag har val inte riktigt prioriterat det heller. Har jobbat hart med att fa lite mer axlar och ben, och dar ser man faktiskt lite resultat i alla fall. Svart att se nu med allt fluff ovanpa men jag raknar kallt med att man ska se en skillnad nar allt det slapper :)

Tack for kritiken! :up:

Pst…kommer mer bilder alldeles snart…[/b]

TeTe wrote:
    Då ses vi :)

(ps. Du är inte barnrädd va?) :D

Ja, va skoj!
    Barnradd? Lagg av…inte jag heller :p Kan ju trana biceps med den lilla :D

Jay: Ah, det ar bara fettet som hanger ner dar 😮

Freddan: Bulkigt och bra va?! :D

Lindab: Hihi! Klart vi ska ta ett pass :P

Som det mesta har borta ar allt lite extra BIG :P
    Snubben far knappt plats i sin fil ;)

Mmmm, ser ju faktist lite smarrigt ut: limeyoghurt, bananprotein, jordgubbar och nagra valnotter :nod Perfekt efter 70 min promenis i solen 8)

Oooops, dubbel 😮

Varning…alla fettfobiker far blunda NU!
    Nej, just det jag inte fet, bara ”bulkig” som nagon fint sa det ;) Det bjussar jag pa!
    Har en hel del att skala bort (lite chockartat nar man ser bilder pa sig sjalv)…men jag har verkligen kampat den har tiden efter FF att fa upp massan och dom muskelgrupper som jag prioriterat verkar ha svarat hyffsat bra. Bara man inte nu tappar allt under dieten :

Knepigt det dar med sidoposeringen nar man inte far tvista….och rumpan ska ut genom att svanka men samtidigt vill man inte lata magen trilla framat….yeeeez, vilka krav….

Bra vidd på ryggen, ser ut att ha bra ben med.

Säger som Lindmark, behöver lite mer tjocklek på nedre ryggen?

Lycka till med satsningen:up:

Cinnabon wrote:
    Nej, just det jag inte fet, bara ”bulkig” som nagon fint sa det ;) Det bjussar jag pa!
    Har en hel del att skala bort (lite chockartat nar man ser bilder pa sig sjalv)…men jag har verkligen kampat den har tiden efter FF att fa upp massan och dom muskelgrupper som jag prioriterat verkar ha svarat hyffsat bra. Bara man inte nu tappar allt under dieten :

Knepigt det dar med sidoposeringen nar man inte far tvista….och rumpan ska ut genom att svanka men samtidigt vill man inte lata magen trilla framat….yeeeez, vilka krav….

Du är ju inte dugg bulkig!:nono:
    Hur jäkla snygg somhelst!Jag intygar,för jag har sett dig:D

BRA TYCKER JAG ATT DU VÅGAR GÅ UPP I VIKT FÖR ATT BYGGA LITE! Det är så man kommer någon vart…
    ska bli kul att se en större ”kanelbulle” på scen ;)

Vad snygg du är tjejen!
    Syns verkligen att du fått lite mer massa… :emo-thumb

Ses vi den 9: onde??
    :)

Cinnabon wrote:

:up: Fin form där!! lycka till mot uppsatta mål:nod

(bra journal dessutom)

mvh

Min dagliga aspartamdos :|
    Grymt bra bild ocksa om jag far saga det sjalv. Eller va sager du Hubas?! Va, va? Inte sa illa med min lilla Canon Powershot va :P

Har flyttat hela dagen idag….skumt hur mycket man far in i en liten studentlya :| Fick i alla fall gora ett studiebesok pa lillebrors fysiklabb mellan flyttlassen. Tror att det har var en tryckkammare.

Har atit riktigt daligt idag ocksa. Det enda som var bra var val frukosten. Sen gick det utfor med bla en low-carb burger pa Carl’s JR 😮 Har jag daligt samvete nu da? Knappast!!

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 839 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.