Snurr på Kanelbullen igen!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Snurr på Kanelbullen igen!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 839 total)
  • Author

Stort Grattis på födelsedagen:drinks:

Happy birthday to ya happy biiiiiirthday.
    Se till så gubben ligger i nu =)

Hoppas du får en superhärlig dag.
    Kram & Grattis på din dag!

:friends:

GRATTIS Emily, unna dig en kokos bar nu, det är du värd!:pop:

Hoppas att du får en bra födelsedag!!

Grattis flikkan :p Kämpa på nu!! Kraaaam

Nää men jag får väl säga grattis…..ditt svin (som Tony Rickardsson);)

Grattis gumman!! Hoppas din födelsdagshelg blir fabulös:p
    // Thess & Markus

Hallå tjejen.

Tack för det trevliga sällskapet idag även om maten kunde varit aningen bättre, iaf mer mat. :D

Ännu ett stort grattis, hoppas kvällen blir/blev lyckad.

/M

Robert Svensson: Tack!

shOw: Tack tokfia (ja, det ar du faktiskt)! Lovar, jag HAR njutit heeeela dagen. Solskenet gjorde det ju inte samre heller 8)

Fairing: Tack Lasse :friends: Borjar bli riktigt nyfiken pa hur bilderna blev….borde ju vara klara snart va?!

Samir: Sweeeeet! Klart han ligger i. Skickade ut honom pa kvallspromenad sa jag kunde ata min tarta i fred :|

WARGEN: Tack tuffing! Nu e de inte langt kvar for dig *get ur ass movin woman* :P

Frida: Jaaaaaa, mera partyhattar!! :D

Jerka: Tack tack! Det blev en hel presentpase full med godsaker idag :P Ligger nog ok pa proteinet om jag sager sa 😮 Ta hand om dig du sa hoppas jag vi ses pa gymmet snart!

Linda Berg: Tackotack! Benen gar som trumpinnar pa cardiopasset ska du veta :p Kramar till dig och ”smapojkarna” dar hemma! *saaaa sot din lillskrutt*

Exhale Freddan: Hehe, ja, ska man saga tack da ditt svin :p Stick och banka nu lata manniska ;)

Thess: Tack! Ja, fabulos var nog ratta ordet for dagen. Ses pa SM i Vasteras for att inhamta lite tavlingsinspiration! :up:

Mats E. wrote:
    Hallå tjejen.

Tack för det trevliga sällskapet idag även om maten kunde varit aningen bättre, iaf mer mat. Ännu ett stort grattis, hoppas kvällen blir/blev lyckad.

/M

Mmm, var ju lika hungrig nar man gick darifran som innan lunchen :| Tror inte dom inser hur stor en Mexmatstallrik ska vara pa RIKTIGT…

Tack sjalv, och tack for paketet Den dar kanelbullen….mmm…mmm…mmm…*gottis* Sparar lite av godsakerna till nasta helg. Och ja, jag har faktiskt disciplin :nod

Ar barskapet tomt nu da? :|

Congrats girl hope you had a great day ;)

Nämen, fyller lilla damen år idag :) GRATTIS! Lasse skickade väl en bars-tårta förmodar jag *fniss*

Hoppas dagen var fin och att kvällen blev ännu bättre :nod

Cinnabon wrote:
    Robert Svensson: Tack!

shOw: Tack tokfia (ja, det ar du faktiskt)! Lovar, jag HAR njutit heeeela dagen. Solskenet gjorde det ju inte samre heller 8)

Fairing: Tack Lasse :friends: Borjar bli riktigt nyfiken pa hur bilderna blev….borde ju vara klara snart va?!

Samir: Sweeeeet! Klart han ligger i. Skickade ut honom pa kvallspromenad sa jag kunde ata min tarta i fred :|

Bilderna fick jag sent i Fredags och jag skall kolla på dom i morgon

MVH/Lasse

Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 839 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.