Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 september, 2007 at 23:35 #809197Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Exhale Freddan: Hehe, ja, ska man saga tack da ditt svin :p Stick och banka nu lata manniska
Skojar bara, Robert gustavsson sa ju så till Tony Rickardsson i globen när han vann jerringpriset. (När Robert Gustavsson spelade Rickardsson)
Hoppas du inte tog illa upp?:oBänka har jag inte gjort på 5 veckor nu, kör ett rehab program (har problem med en axel):evil:
23 september, 2007 at 09:59 #809198Anonym anvandareMemberGrattis i efterskott tjejen!! :fun: :drinks:
Kram på dej :friends:23 september, 2007 at 11:12 #809199Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Congrats girl hope you had a great dayThanx Vanni! :friends:
23 september, 2007 at 11:16 #809200Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Nämen, fyller lilla damen år idag. GRATTIS! Lasse skickade väl en bars-tårta förmodar jag *fniss*Hoppas dagen var fin och att kvällen blev ännu bättre :nod
Tack Tina!
Nix, det blev en 100%ig kolhydratårta Men självklart några bars också23 september, 2007 at 11:20 #809201Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Skojar bara, Robert gustavsson sa ju så till Tony Rickardsson i globen när han vann jerringpriset. (När Robert Gustavsson spelade Rickardsson)
Hoppas du inte tog illa upp?:oBänka har jag inte gjort på 5 veckor nu, kör ett rehab program (har problem med en axel):evil:
Ja jag forstod det! Alltid kul med dina one-liners. Klart jag inte tar illa upp…liiite skinn pa nasan har jag Richardsson imitationen ar nog en av Gustavssons basta!
Ta hand om axeln nu :nod
23 september, 2007 at 11:27 #809202Anonym anvandareMemberLina wrote:Grattis i efterskott tjejen!!
Kram på dejTack gumman! :friends:
Kampa pa nu….vi ska ju upp pa scen snart 11 veckor, sen e de DAX och glansa! Nyfiken pa hur dina tavlingsdrakter blev! Sjalv ska jag precis borja sy upp mina.Stor kram!
23 september, 2007 at 13:11 #809203Anonym anvandareMember:drinks: :fun: Grattis i efterskott!!![/b]
Hoppas du har haft en underbar födelsedag!
Kram/Maria
24 september, 2007 at 02:34 #809204Anonym anvandareMemberGrattis i efterskott tjejen!!!
Varma kramar från skogsmulle!24 september, 2007 at 10:31 #809205Anonym anvandareMemberMaria:Stort tack! Bara sista biten kvar nu for dig…med alla dom roligaste tavlingsforberedelserna :up:
Melixa: Tack gumman! Den stora dagen narmar sig forstar jag Alla lyckoonskningar fran mig!!
24 september, 2007 at 10:37 #809206Anonym anvandareMemberFeber…illamaende…ont i varje liten kroppsdel :fever: Har inte tagit mig ur sangen an 😮 Jobbigt, men faktiskt forsta gangen pa denna diet som jag ar besegrad av baciller. Bara till o kurera kroppen ordentligt och vanta in nya friska tag!
24 september, 2007 at 11:03 #809207Anonym anvandareMemberUsch, krya på dig nu!
Sambon ligger sjuk han med, han som är brandman måste ju vara 100% frisk för att få jobba så han är ganska deppad just nu…
Jo dagen närmar sig men än är det ju långt kvar!
080808 klämtar klockornaKram kram!
3 oktober, 2007 at 21:50 #809208Anonym anvandareMemberDet snurrar vidare! Kanelbullens dag imorgon men bullen får vänta till på lördag Vikten går stadigt neråt. Känns som att det hänt en hel del den här veckan så det ska bli spännande att se resultatet på lördag. Än så länge är det ätardagar eftersom det fungerar bra för mig att släppa efter lite en dag per vecka.
Måste bara dela med mig av det senaste från studion. Me lite skuggor ser man ju rätt skaplig ut ändå
Nu är det dags att dregla på kudden!
4 oktober, 2007 at 01:02 #809209Anonym anvandareMemberTufft kort:up:
KCG2 provade jag för ett tag sen, det roligaste vara stickningarna man fick av det:p men rent styrkemässigt vet jag inte om det var så vasst.Haha,dregla på kudden:
Du kanske vaknar vattenkammad?4 oktober, 2007 at 08:51 #809210Anonym anvandareMemberHej tjejen ,,Håller tummarna för att allt går bra !!!!
20 oktober, 2007 at 10:57 #809211Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:KCG2 provade jag för ett tag sen, det roligaste vara stickningarna man fick av det men rent styrkemässigt vet jag inte om det var så vasst.Haha,dregla på kudden:
Du kanske vaknar vattenkammad?Stickningarna i huden beror på beta-alaninet. Kan vara lite obehagligt i början men man vänjer sig. Styrkemässigt har jag inte heller märkt så stor skillnad men det ger i alla fall en bra pump vilket kan vara nog så uppskattat när man dietar eftersom det är sällan man får den där riktiga känslan i musklerna. Testar just nu RAGE…får se om det lever upp till dom höga förväntningarna
Vattenkammat vet jag inte om det va men rufsigt i alla fall
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.