Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 november, 2007 at 10:46 #809227Anonym anvandareMember
Hehe…förstår inte vad du menar Linda :o:|
28 november, 2007 at 11:06 #809228Anonym anvandareMemberHej vännen!
Jag undrar ocså vart du ärHoppas det går bra! Snart får vi njuta av våra bullar
Först ska vi ha lite kul också…. Åhhh snart där :yahoo:
Kram och kör hårt sista biten nu!
Linda28 november, 2007 at 11:09 #809229Anonym anvandareMemberTänke bara plita ner några rader eftersom jag sitter hemma idag och har lite mer tid över…
Närmar mig 11% kroppsfett nu och som vanligt har övekroppen varit nästintill tävlingsklar ett tag nu medan låren släpar. Rumpan känns väl lite fläskig just för tillfället efter att vätskeladdningen börjat men kroppen börjar vänja sig vid det ökade intaget så det är bara att hålla ut. Tur att det är så gott med salt mat i alla fall.
Enligt Martin ska man inte må bra de sista veckorna men jag måste säga att jag bara bli mer och mer tagggad och euforisk ju närmare tävlingsdagen jag kommer. Bara energin och konditionsträningen som känns lite tuffare nu på sluttampen.
Idag ska baddräkten sys klart. Min kära mamma kämpar tappert trots hennes tuffa cytostatikabehandling Provade förra årets tävlingsdräkter för att jämföra och då ser man stora ögon på mamma som ställt sig bakom och stirrar ner på min bakdel….”men OJ, rumpan är mycket större än förra året!!” *släpper inte bakdelen med ögonen för en sekund* ”Vi måste nog sy en större underdel” -Åh, tack mamma!
För lite balans till bakdelen dårå, så kom vi överens om att ha en inbyggd BH i dräkten denna gång. Sagt och gjort, vi pinnar till närmaste underklädesbutik och köper BHn med dom fetaste inläggen vi kunde hitta :nod Inte visste jag att tuttar kunde vara så billiga – bara 199 spänn!! *kashing* Problemet är väl bara att jag vill bosätta mig in den nu….
Snart dags att dra av sig trance-brallorna, ladda med en massa bling, blinka med ögonfransarna, lämna templet och bege sig till scenen *längtar som bara den*
28 november, 2007 at 11:16 #809230Anonym anvandareMemberJag är ju häääär, långt ute i skogen i norr
Ja, snart är det dags att visa vad vi kämpat för. Och du har kämpat som en tok det vet jag :up: Dom där lussebullarna kommer vi vara värda sen. Du och jag på en fikarunda i stan….kommer inte finnas en bulle kvar någonstans :ike:Puussokram!
Lindab wrote:Hej vännen!
Jag undrar ocså vart du är. Hoppas det går bra! Snart får vi njuta av våra bullar.Först ska vi ha lite kul också…. Åhhh snart där. Kram och kör hårt sista biten nu!
Linda28 november, 2007 at 11:20 #809231Anonym anvandareMemberJa det har gått upp och ner (humörmässigt) men nu känns det riktigt bra!
Bara längtar tills jag får stå där med dig… :emo-thumbOch du jag har aaaaldrig längtat så efter julen och lussebullarna
Inte en ända bulle i hela stan ligger säker på sitt fat efter den 9 december
Kram till en underbar tjej!
28 november, 2007 at 13:21 #809232Anonym anvandareMemberHej Tjejen!
Det närmar sig och jag lääängtar:)
Har fullt upp med jobb och alla förberedelser… Antar jag att du också har.
Varje gång jag tänker ringa dig för att kolla hur allt är så hinner jag inte:(
Men kul å läsa en liten uppdatering här iaf… Ses på FF (om inte innan).Kram!
28 november, 2007 at 22:04 #809233Anonym anvandareMemberHanne wrote:Hej Tjejen!Det närmar sig och jag lääängtar
Har fullt upp med jobb och alla förberedelser… Antar jag att du också har.
Varje gång jag tänker ringa dig för att kolla hur allt är så hinner jag inte
Men kul å läsa en liten uppdatering här iaf… Ses på FF (om inte innan).Kram!
Hej Hanne!
Mmmm, känner igen det där…sova, jobba, träna, sova, träna, jobba…. Så rullar det på nu och det är rätt skönt att ha allt på rutin. Tur att man har förstående kompisar som står ut. De flesta vet att Emily blir lite wacko i tävlingstider i alla fall
Om jag hinner tänkte jag komma förbi ”fotostudion” och hälsa på nu på söndag. Då kan vi tjata lite
Kramar till dig!
29 november, 2007 at 05:15 #809234Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Om jag hinner tänkte jag komma förbi ”fotostudion” och hälsa på nu på söndag. Då kan vi tjata liteHoppades på det! Försöker hinna slå dig en signal fredag el lördag.
Ha en fin dag och kör hårt (fast det sista behöver jag nog inte säga:emo-thumb)29 november, 2007 at 14:01 #809235Anonym anvandareMemberHej på er tjejer!!
Skönt att läsa om andra som går igenom samma sak :ike:
Snart är det dags för oss alla att hoppa i våra bling-bling dräkter och skyhöga klackar och få känna oss som prinsessor igen Det är vi minsann vära efter allt slit! Och dom där bullarna lät inte så dumma heller…….Kämpa på, vi ses på inmätningen!!
KRAMAR från lilltjejen *fniss* (alla ni andra går ju i långa klassen)30 november, 2007 at 10:13 #809236Anonym anvandareMemberLina wrote:Hej på er tjejer!!
Skönt att läsa om andra som går igenom samma sak.
Snart är det dags för oss alla att hoppa i våra bling-bling dräkter och skyhöga klackar och få känna oss som prinsessor igen Det är vi minsann vära efter allt slit! Och dom där bullarna lät inte så dumma heller…….Kämpa på, vi ses på inmätningen!!
KRAMAR från lilltjejen *fniss* (alla ni andra går ju i långa klassen)Hej lillsessan!!
Synd att du inte håller till här uppe i Sthlm…då hade vi kunnat ha bullfest allihop. Men jag tror säkert att Lund har goa bullar dom meJa, vi ska ju både mäta OCH väga fläsket *tralalala* kommer få hålla för öronen när dom säger vikten för den vill jag INTE veta förrän efter tävlingen….blir så nojjig då. Coachen får hålla reda på allt sånt där :whistle:
Ses alldeles snart. Kramar!
6 december, 2007 at 08:54 #809237Anonym anvandareMemberFärdig trimmat och klart!! som sista plåten med kanelbullar klara för beskådning, ett stort lycka till nu på Lucia.
You go girl!!!:yahoo:
6 december, 2007 at 11:04 #809238Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Tobias har varit i farten igen….snyggis!! :up:
7 december, 2007 at 20:59 #809239Anonym anvandareMemberMHD wrote:Färdig trimmat och klart!! som sista plåten med kanelbullar klara för beskådning, ett stort lycka till nu på Lucia.You go girl!!!:yahoo:
Tack tack! Bullen är redo :emo-thumb invägd och klar Bara slappa som gäller nu…kolla på lite tävlingar imorn och ladda med osaltade kolhydrater. Mumma!
7 december, 2007 at 21:01 #809240Anonym anvandareMemberLacatus wrote:snyggis!! :up:Då är du en übersnyggis!!
9 december, 2007 at 23:16 #809241Anonym anvandareMemberStort GRATTIS till 5:e platsen. Grymt bra jobbat Vännen!!
[/b] -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.