Snurr på Kanelbullen igen!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Snurr på Kanelbullen igen!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 839 total)
  • Author

Stort Grattis!!:fun:

Grattis!!

GRATTIS, gumman härligt kämpat!!! :up:

Stort Grattis till en grymt bra prestation:up:

Grattis! Du har en grym utstrålning, du lyste upp hela scenen!! :up:
    Jag hann tyvärr bara se halva tävlingen, för vi hade ett tåg att passa… 👿

TACK till… [/b]
    Tobias för att du har stenkoll på allt när jag inte har det :up:
    Martin som matade på med nya träningsscheman under min offseason….tror att jag vet vad tuff träning innebär nu :ike: och såg till att det fanns gott om choklad för bilfärden hem *namnam*
    Söta Ling för proffshjälp med smink och hår!!
    Pappa som sponsrade sin prinsessa ;)
    Mamma som stod för sömnad av tävlingsdräkterna. Kunde inte blivit vackrare!! 😥

Helt otroligt nöjd med mig helg i Göteborg. Kom hem sent igår natt och har sovit underbart i min egna säng….skulle väl kunnat bli en lyxigare frukost idag men kylen bjöd bara på en låda med osaltat kokt ris och en tomat så jag fick stå mig på en proteinbar och äta en rejäl lunch istället. Åt ju en hel del gott på vägen hem igår även om det allra goaste var den där första litern med kallt kranvatten som gick ner efter finalronden. Guuuu så gott!

Femte plats!![/b] Kan inte vara annat än nöjd med det. Har hunnit kika lite på bilderna och visst var jag mjukare i år men klart förbättrad över lår och axlar när det gäller massa. Även poseringen satt bättre denna gången. Än är jag ju allra minst men allting får ta tid. Nu har jag redan mål för nästa år så….:devil:

Kan faktiskt inte hålla mig från gymmet idag 😮 Ska träna precis som jag vill den här veckan och över julen är det en vilovecka eller två som gäller. Känns i alla fall rätt najs med energi från en stadig lunch nu. Blir nog någe gott innan träningen också. Fick ju med mig två lådor bars från mässan som måste ätas upp hehe :P

Fick för mig att yoghurt med müsli skulle va gott till frukost. Ajajaj, trots att jag inte uteslutit mjölkprodukter helt från min diet så protesterar magen rejält nu. Kanske överdoserade jag lite med yoghurten?! 😮 Stor tallrik var det i alla fall.

Det blidde ett axelpass på Odenplan med Hanne igår. Skönt att få träna med all den här kolhydratsenergin i kroppen. Nu är det bara att öka på vikterna…härrrligt :up: Tur att man inte var ensam om att vara lite så där fräscht brunfläckig på kroppen. Vi gick runt där som två pepparkaksgummor!! :ike:

Sidoposeringen som jag förbättrat sedan förra året med hjälp av lite tips och tricks från dom bästa :P

Jerka: Tack!
    MHD: Äntligen fick jag kliva upp på scen! Vill upp IGEN….NUUUUU :P
    Busan: Tack tjejen!
    Fairing: Kan ju inte gå annat än bra med ett sånt grymt TEAM bakom sig :up:
    Mariia: Va glad jag blir! Hoppades på att min glädje på scenen skulle smitta av sig till publiken ;)

grattis Emelie

Cinnabon wrote:
    Fick för mig att yoghurt med müsli skulle va gott till frukost. Ajajaj, trots att jag inte uteslutit mjölkprodukter helt från min diet så protesterar magen rejält nu. Kanske överdoserade jag lite med yoghurten?! 😮 Stor tallrik var det i alla fall.

Det blidde ett axelpass på Odenplan med Hanne igår. Skönt att få träna med all den här kolhydratsenergin i kroppen. Nu är det bara att öka på vikterna…härrrligt Tur att man inte var ensam om att vara lite så där fräscht brunfläckig på kroppen. Vi gick runt där som två pepparkaksgummor!! :ike:

Sidoposeringen som jag förbättrat sedan förra året med hjälp av lite tips och tricks från dom bästa :P

Grattis!

Riktigt fin form :emo-thumb.

GRATTIS bruden!!!

Vad härligt med den placeringen – riktigt bra jobbat!!!

Stor kram!! ;)

Vanni: Tack superkvinna! Hoppas du är motiverad nu för träningen :up:

Nordberg: Tack! Själv var jag inte alls nöjd med hårdheten men tydligen gick en MJUKARE form hem bättre hos domarna 8)

Sofia: Heej snyggis! Träffade Linda på mässan men såg aldrig dig :( Hoppas du hade kul och käkade en massa bars. Vore ju skoj att stå på scen tillsammans igen någon dag också :P Kramar!

Tja!
    Hemma igen efter en 24h Luciakryssning. Sovit gott i 12 timmar…som en klubbad säl :nod så nu är jag pigg o gla igen. Räknade ut att jag festade senast i juli. Trodde jag skulle ha svårt för att hantera spriten men jag söp minsann killkompisarna under bordet….ok en av dem iaf :whistle:

Nu ska jag sno några av mammas hembakta lussebullar!! :|

Ett av det roligaste med den här sporten är att man får träffa så underbara och likasinnade människor. Jag har tex aldrig känt någon fientlighet mellan tjejerna som tävlat mot varandra. Även om man tävlar individuellt så får man ändå en rätt härlig team känsla backstage.

Linda från Najadens gym i Haninge ([http://linda.athletic08.se/]) gjorde sin debut i bf på Fitnessfestivalen – en imponerande form på den tjejen och ett leende som skvallrade om att det inte var sista gången hon stod där och strålade på scenen :up: Det har varit kul att få följa dig på vägen till målet gumman :friends: Vilken kämpe du är!

Två pepparkaksflickor ivriga att få komma upp på scenen. Skumtomtarna gjorde tänderna extra vita tror jag ;) Snodde bilden från din blogg Linda, hoppas det var ok?! [/b]

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 839 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.