Snurr på Kanelbullen igen!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Snurr på Kanelbullen igen!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 839 total)
  • Author

Ni har väl inte glömt att ladda upp inför en tung styrkeperiod?! :P:bb:

Tjena tjejen ;)! Det var länge sen man tittade in här..!
    Grattis till din 5:e plats :happy: bättre sent än aldrig eller hur *hehe*
    Sen har jag bara skummat flera sidor i din journal och kollat på de fina bilderna..
    Alltid lika kul å kika på dom :)!
    Hoppas att allt går bra och att det går bra med träningen med..

Massa Krams Chulle!

Tja. Kul att det gick bra på tävlingen och att du är nöjd med resultatet. Grattis!

Bara dundra vidare :up:

sh0w wrote:
    Tjena tjejen! Det var länge sen man tittade in här..!
    Grattis till din 5:e plats :happy: bättre sent än aldrig eller hur *hehe*
    Sen har jag bara skummat flera sidor i din journal och kollat på de fina bilderna..
    Alltid lika kul å kika på dom!
    Hoppas att allt går bra och att det går bra med träningen med..

Massa Krams Chulle!

Heeeeeeeej Chulle! Och tack 8)
    Lägger mest in bilder numera i journalen….hinner inte skriva nåt vettigt 😮 men bilder finns det alltid gott om. Väntar på att Fairing ska komma igång med sina profilsidor. Då kommer det garanterat bli en blogg där.
    Ät en massa nu och fortsätt träna HÅRT :P

Kramar!

melancoolio wrote:
    Tja. Kul att det gick bra på tävlingen och att du är nöjd med resultatet. Grattis!

Bara dundra vidare :up:

Tack!
    Ja, nu är det fullt ös igen…eller, kanske inte just nu…har varit lite febrig några dagar. Slog till strax efter jag började viloperioden antar att kroppen behöver återhämta sig en sväng. Men efter två veckors planerad ”julvila” ska jag vara tillbaks till vikterna igen :devil:

Ses nere i gymkällaren snart hoppas jag! :)

Cinnabon wrote:
    Tack!
    Ja, nu är det fullt ös igen…eller, kanske inte just nu…har varit lite febrig några dagar. Slog till strax efter jag började viloperioden antar att kroppen behöver återhämta sig en sväng. Men efter två veckors planerad ”julvila” ska jag vara tillbaks till vikterna igen :devil:

Ses nere i gymkällaren snart hoppas jag! :)

Febern var nog ett tecken på att den där ”julvilan” är nödvändig efter din diet!

Har tänkt köra hårt i vår så det är klart vi kommer att ses i trängseln i gymkällaren! Fortsätta slåss om vikterna och med dom :D

Cinnabon wrote:
    Heeeeeeeej Chulle! Och tack 8)
    Lägger mest in bilder numera i journalen….hinner inte skriva nåt vettigt 😮 men bilder finns det alltid gott om. Väntar på att Fairing ska komma igång med sina profilsidor. Då kommer det garanterat bli en blogg där.
    Ät en massa nu och fortsätt träna HÅRT :P

Kramar!

Syns i morgon va ????

Då kan vi prata med Simon om profilsida , blogg osv

/Lasse

PS . Nice bild på Rage & Emily:D

Fairing wrote:
    Syns i morgon va ????

Då kan vi prata med Simon om profilsida , blogg osv

/Lasse

PS . Nice bild på Rage & Emily:D

Ja absolut! Kul :fun: Dyker upp i eftermiddag.
    Måste varna först….jag är alldeles plufsig i ansiktet efter veckans överdos av kolhydrater :| Märks att man inte är van vid den här maten :frust:

Du får låna vad du vill av mig! Det är jag nog skylldig dig :|

Inte trodde jag att det skulle vara så kul inför tävlingen, bakom scen och allt… Kommer du ihåg skumtomtarna och ballerinamuffisarna

Hoppas verkligen du och jag kommer ses bakom scen flera gånger, då ska vi ha skitkul igen!

Ses nästa torsdag på stan! Ska bli kul att se dig igen gumman!

Hälsningar,
    Den numer tvättade pepparkaksgumman :p

Hallo power puff girl!!!
    Hur är läget med dig? Inte kikat på journalen din på länge…

Har använt mig av Luke’s spraytan färg på alla mina tre senaste tävlingar. Inga protanburkar som går sönder och spiller ut färg i väskan…inget klet i badrummet på hotellet…ingen stress över att färgen ska räcka…bara två-tre ”tältsessioner” hos Luke så är man gyllenbrun som en nygräddad pepparkaka :dance: Alltid lika nöjd! Underbart att bli så ompysslad och få prinsessbehandling och varm olja inmasserad precis innan scenen :happy:

Lindab wrote:
    Du får låna vad du vill av mig! Det är jag nog skylldig dig.

Inte trodde jag att det skulle vara så kul inför tävlingen, bakom scen och allt… Kommer du ihåg skumtomtarna och ballerinamuffisarna

Hoppas verkligen du och jag kommer ses bakom scen flera gånger, då ska vi ha skitkul igen!

Ses nästa torsdag på stan! Ska bli kul att se dig igen gumman!

Hälsningar,
    Den numer tvättade pepparkaksgumman

HÄR är vi inte skyldiga nåt heller 👿 Har ju varit underbart kul bara att få hjälpa till på en liten kant ;)

Vi ses säkert bakom scen igen. Då får vi ha vår egen lilla hörna med en massa muffins – dom va ju skitgoa :P

Ska bli skoj att träffas snart och snacka framtidsplaner *nyfiken*

Martin Alexandersson wrote:
    Hallo power puff girl!!!
    Hur är läget med dig? Inte kikat på journalen din på länge…

Tja!
    Power puff – haha, känner mig faktiskt så nu :ike::yahoo: En massa överskotts energi i kroppen hela tiden!
    Ser att du dundrar på nu som en tok. Själv har jag inte vilat på ett bra tag så jag har två inplanerade slappveckor….trots att psyket spökar en del och kroppen bara vill till gymmet och ta iiiii :whistle:

Lycka till med den lille på tillväxt i ugnen! ;) *mysit*

Ling T stod för sminkning och håruppsättning denna gång :up: Trots att sminket tog över en timme och makeupartisten var erfaren av scensmink så tyckte jag att man kunde ha dragit på lite mer med färg och glitter. Allt försvinner liksom i brunfärgen ;)

Luke måste ha bland de värsta och slitsamma jobben i hela världen. :D

Viewing 15 posts - 811 through 825 (of 839 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.