Snurr på Kanelbullen igen!!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Snurr på Kanelbullen igen!!

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 826 through 839 (of 839 total)
  • Author
    Jay wrote:
    Luke måste ha bland de värsta och slitsamma jobben i hela världen. :D

Mmmm, stackars flickvän som får hem en sån lortgris på kvällarna :p

Cinnabon wrote:
    Heeeeeeeej Chulle! Och tack
    Lägger mest in bilder numera i journalen….hinner inte skriva nåt vettigt 😮 men bilder finns det alltid gott om. Väntar på att Fairing ska komma igång med sina profilsidor. Då kommer det garanterat bli en blogg där.
    Ät en massa nu och fortsätt träna HÅRT :P

Kramar!

Det går ju inte att undvika alla dessa goda maten till julen
    I’m gonna eat until’ I droooooop ”Drop it like it’s hot” La la laaaaaaaaa…
    Snart fredag!
    Sjysst sminkning! Inte för mkt inte för lite hellre… Eller liiiiiite mer glitter hade inte skadat :| *hahaha* bling bling Kathcing!!
    Lovar att träna haaard and get strong*

:drinks:

Cinnabon wrote:
    Trots att sminket tog över en timme och makeupartisten var erfaren av scensmink så tyckte jag att man kunde ha dragit på lite mer med färg och glitter. Allt försvinner liksom i brunfärgen ;)

Tycker att ditt smink passade dig utmärkt, och man behöver inte övergöra smink, naglar, hår, smycken etc då det är fysiken som är avgörande i slutändan. Men visst förstår jag om du ville vara snygg ;)

Grattis ännu en gång till en mycket bra prestation, den har du kämpat länge för.

Snart får vi ta en rejäl fest!!! :drinks:

Kramar från chipchopparen.. .

Mats E. wrote:
    :drinks:

Tycker att ditt smink passade dig utmärkt, och man behöver inte övergöra smink, naglar, hår, smycken etc då det är fysiken som är avgörande i slutändan. Men visst förstår jag om du ville vara snygg.

Grattis ännu en gång till en mycket bra prestation, den har du kämpat länge för.

Snart får vi ta en rejäl fest!!!

Kramar från chipchopparen.. .

Hej hej semesterpojken 8)
    Absolut, fysiken kommer först. Allt krimskrams utöver det är bara skoj, men sånt gillar jag också att pyssla med :whistle:

Du vet att vägen mot målet har varit lång…och inte alltid lätt. Synd bara att det inte finns mer tävlingar att ställa upp i under tävlingssäsongen här i Sverige.

Njut vidare nu av sol och värme och ät inte för mycket nudlar och ris, hehe. Själv är jag i Tjeckien för att dansa loss till Mauro Picotto :P Fullt ös medvetslös! Tillbaks till verkligheten och julafton på måndag.

Goooo Jul!

Du har en kanon fin form tjejen o riktigt bra brunfärg, ska hyra den där Luke:D
    God Jul Önskar snuttan:pop:

snuttan347 wrote:
    Du har en kanon fin form tjejen o riktigt bra brunfärg, ska hyra den där Luke:D
    God Jul Önskar snuttan:pop:

Ja han är jätteduktig…blir tom billigare än Protan också ;)

God JUL snuttan! :up:

God jul på dej och karln!

God jul!

God jul tjejen !!!!

GOD JUL vänner!![/b] :drinks:

Hoppas tomten är snäll ikväll….:ike:

Och vad händer här då???
    :p

Hej kompis! Vill bara tipsa om Allmax IsoKool proteindrink!! Smakar fruktjuice.. mums :)
    /R.onnie

Therese Nilsson wrote:
    Och vad händer här då???
    :p

Det händer….GREJER!! Får ju bli stark nu igen :D och samtidigt fajtas med alla på gymmet som bestämt sig för att infria sina nyårslöften. Vågade faktiskt väga mig imorse också. Nästan 9 kg tyngre än tävlingsvikten och då har jag ätit rejält med mat den senaste tiden. Börjar stabilisera sig nu både med mat och vikt vilket känns otroligt bra. Nu ska jag bara lägga upp en PLAN för 2008 :ph34r:

Du då Tess? *förbannat starka kvinna* Nu är det raka spåret till vårens event för dig. Jag håller tummarna ska du veta!

Av någon anledning är min almenacka dekorerad med chokladfläckar just nu… :|

Mozdeff wrote:
    Hej kompis! Vill bara tipsa om Allmax IsoKool proteindrink!! Smakar fruktjuice.. mums :)
    /R.onnie

Mmmm, hörde talas om den :up:
    Synd bara att jag måste ta mig till FLEN för att få ett smakprov *hint* Kommer nog bli kanon till sommaren med lite is till…*brainfreeeze* :ike:

Viewing 14 posts - 826 through 839 (of 839 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.