Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 maj, 2007 at 17:48 #808537Anonym anvandareMemberLindab wrote:Mmm, looking good! Du är så fin :emo-thumb
Kanske kan man få lite expert-tips när det är dags för mig
Skönt med morgonpromenader i LA, inte alls avis
Se Ya!
Kram
LindaJag hjalper mer an garna till med tips och rad framover. Det ska ju bli grymt kul att folja dig mot debuten :nod Du kommer ha saaaa skoj….jag lovar!
Kraaaaaaaaaaam!
9 maj, 2007 at 17:53 #808538Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Tack för ordenha ha cykeln e framme igen måste slipa lite på sommar formen! men inga 3timmar per gång inte
Du ser ut att trivas over there, kul kul:up:
(fortsätt uppdatera, härligt me mycket bilder!!)
Take Care!
Ja, men jag tycker val att det ar dags for lite traningsbilder ocksa snart…annars ar det val risk att jag far journalen avstangd. Hm, ska se om jag vagar fota pa gymmet idag 😮
Tack for dina kommentarer. Ha det bra nu och ta det lugnt med cardion
9 maj, 2007 at 17:58 #808539Anonym anvandareMemberhubas wrote:Hehe det är ju fotografen som gör att kortet blir bra och inte kameran. Och med alla fina kort du tar så är det ju tydligt att du är en ypperlig fotograf :emo-thumbSa du menar att jag inte behover kopa det dar objektivet for 10,000?!
Tar bara en massa kort hela tiden och da maste man val fa ETT bli bra lite da….9 maj, 2007 at 18:05 #808540Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:någon måste ju var ärlig o visa att man kan va glupsk fastän man e tjej
ja ja..knappt lönt att förklara för vissa…verkar va så svårt att förstå ändå..njut av usa! ska jag snart oxå göra…
klart vi ses!!Ja, det ar sant…man ger upp efter ett tag med vissa personer. Brukar nog mest vara avundsjuka inblandat i sana situationer. Har slutat fundara over sant…det ar deras problem helt enkelt :p
Ha en kanonsemester Maria! :nod
9 maj, 2007 at 18:28 #808541Anonym anvandareMemberHeeej!! Åhh äntligen en ny journal!! Jag har väntat!! :emo-thumb
Ryggen ser ju riktigt bra ut… kör på järnet nu!!
Kram kram9 maj, 2007 at 19:16 #808542Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Ja, javlar vilken stor rumpa jag har Maste ju sta med sidan emot kameran annars far den inte plats pa bild!Nää inte stort. Hörde det uttrycket på RIX FM, Han Micke hade varit i globen och kollat på friidrott. Då sa han att det var kul att se alla atleter tex. 100m häck damerna som sparang omkring där med sina formula 1 arslen :p
10 maj, 2007 at 18:41 #808543Anonym anvandareMemberLinda Berg wrote:Heeej!! Åhh äntligen en ny journal!! Jag har väntat!! :emo-thumb
Ryggen ser ju riktigt bra ut… kör på järnet nu!!
Kram kramTjena stalmamman!!
Tack for dina ord…betyder mycket
Ha det bast!10 maj, 2007 at 18:57 #808544Anonym anvandareMemberHej hopp!
Traningsvarken har hunnit slappa fran axelpasset sa det blev ett kanonbra ryggpass igar: varmde pa cykeln i 5 min (vilket jag inte brukar gora), korde sen igang med hela Gold’s maskinpark kandes det som ….borjade med dubbla droppset i en latsmaskin foljt av, tre olika maskinroddar och dubbla droppset igen pa latsmaskin. Gjorde inte lika ont i armarna den har gangen.
Sen blev det lite poseringstraning i spegelrummet bara for att ljuset var sa bra 😮 ALLT for motivationen, inte sant?!
Sitter pa biblioteket just nu sa jag laddar upp bilder fran passet ikvall :up:
10 maj, 2007 at 22:14 #808545Anonym anvandareMemberHej tjejen!!
Vet att jag tjatar men du har en av de absolut BÄSTA journalen!´
Du har absolut lagt på dig kvalitemassa om du för skojs skull gemför den senaste bilden med ettliknande pos. från förra året (kan du inte göra det då ser man skillnaden/utvecklingen bättre lägga upp bilderna bredvid varann)
Kör hårt, riktigt kul o se:emo-thumb [/b]10 maj, 2007 at 23:19 #808546Anonym anvandareMemberSanaz wrote:Hej tjejen!!
Du har absolut lagt på dig kvalitemassa[/b] om du för skojs skull gemför den senaste bilden med ettliknande pos. från förra året (kan du inte göra det då ser man skillnaden/utvecklingen bättre lägga upp bilderna bredvid varann)
Kör hårt, riktigt kul o se:emo-thumb+11111111,1
11 maj, 2007 at 10:13 #808547Anonym anvandareMemberTycker din form är bra tjejen!
Och vilken bra rygg du har :nod :emo-thumb
Kraamis!11 maj, 2007 at 11:07 #808548Anonym anvandareMemberVad snällt av dig!
Jag kommer ju verkligen behöva ALL hjälp jag kan få 😮
Men kul det ska det bli… okej… i alla fall när det är dax och dieten är avklaradKramis
Linda11 maj, 2007 at 11:26 #808549Anonym anvandareMemberHmm läste att du hade äter banan protein pulver… Är det gott har inte vågat pröva.
11 maj, 2007 at 13:25 #808550Anonym anvandareMemberSanaz wrote:Hej tjejen!!
Du har absolut lagt på dig kvalitemassa om du för skojs skull gemför den senaste bilden med ettliknande pos. från förra året (kan du inte göra det då ser man skillnaden/utvecklingen bättre lägga upp bilderna bredvid varann)
Kör hårt, riktigt kul o se:emo-thumb [/b]+2;)
11 maj, 2007 at 18:17 #808551Anonym anvandareMemberLite daligt med bilder har tycker jag 😮
Skippade morgonpromenaden igar sa det var skont att komma ut imorse och filosofera lite till ”Cream of Ibiza” i 70 min. Kandes bra i ryggen efter alla roddovningar :nod Har fortfarande en hel del att slipa pa nar det galler utforandet pa ovningarna, men det borjar arta sig. Jag far ofta traningsvark i triceps efter ryggpass vilket ar :nono: sa jag far jobba vidare pa att isolera ryggen battre. Kanske kan skylla pa droppseten
Sa har glad ar man i forsta ovningen….
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.