Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 maj, 2007 at 18:20 #808552Anonym anvandareMember
Me want more LATS!!
11 maj, 2007 at 18:23 #808553Anonym anvandareMemberRow, row, row!!
11 maj, 2007 at 18:25 #808554Anonym anvandareMemberSådana bilder gillar jag :nod Ryggen ser bra ut :up:
u got back girl!!!11 maj, 2007 at 18:38 #808555Anonym anvandareMemberSanaz: Va snallt av dig! Jag far val leta fram en bild sen forra sommaren och jamfora. Det har gjorts en hel del forandringar i traningsupplagget det senaste aret och framforallt sa har jag varit mycket nogrannare med kosten, timing etc. vilket har hjalp till en hel del.
Lovelysmile: Tankjo girl! U R craaaaazy
Lina: Rygg ar ju favoritpasset men allt maste bli battre. Ska bli kul att se dig pa scen igen i host. Saaan utstralning har du! :up:
11 maj, 2007 at 18:45 #808556Anonym anvandareMemberLindab wrote:Vad snällt av dig!
Jag kommer ju verkligen behöva ALL hjälp jag kan få. Men kul det ska det bli… okej… i alla fall när det är dax och dieten är avklaradKramis
LindaJa, tank….nar allt ar over far du tom ata sa manga BAUgetter[/b] som du vill!! Haha, jag tror verkligen att du kommer trivas pa scen. Du ar sa dar tokig, smagalen och framforallt modig sa det kommer passa dig perfekt :nod
11 maj, 2007 at 18:51 #808557Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Hmm läste att du hade äter banan protein pulver… Är det gott har inte vågat pröva.Jag tycker att ON’s banansmak ar smaskens iaf :up: Men det kan ju skilja sig i smaken beroende pa tillverkare. Prova!
11 maj, 2007 at 21:20 #808558Anonym anvandareMemberFan grym rygg.:up:
Lite avis man blir när man ser gymmet i bakgrunden.:evil:11 maj, 2007 at 21:31 #808559Anonym anvandareMemberOh yeah! Gillar dina rygg bilder! Härligt fighting face där på latsdrag!
TRevlig helg11 maj, 2007 at 21:58 #808560Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Varning…alla fettfobiker far blunda NU!
Nej, just det jag inte fet, bara ”bulkig” som nagon fint sa det Det bjussar jag pa!
Har en hel del att skala bort (lite chockartat nar man ser bilder pa sig sjalv)…men jag har verkligen kampat den har tiden efter FF att fa upp massan och dom muskelgrupper som jag prioriterat verkar ha svarat hyffsat bra. Bara man inte nu tappar allt under dietenKnepigt det dar med sidoposeringen nar man inte far tvista….och rumpan ska ut genom att svanka men samtidigt vill man inte lata magen trilla framat….yeeeez, vilka krav….
Här har det hänt mkt sedan jag sist tittade in på tråden
Ser riktigt snyggt ut :up:Kul med träningsbilderna längre fram i tråden också.
Hänt mkt sedan äldre bilder.
Övre delen av ryggen ser ju riktigt bra ut. Gott om detaljer o vidd.
Är som jag skrev tidigare bara nedre delen som behöver mer tjocklek11 maj, 2007 at 23:03 #808561Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Me want more LATS!!Vilken grym form!
12 maj, 2007 at 03:16 #808562Anonym anvandareMemberHej tjejen!
Kul att ses pa gymmet idag o tjata lite:) Du har lagt pa dig en massa fina muskler sen forra aret, kommer bli kanon det dar tills du ska tavla! Bara kampa pa:emo-thumb12 maj, 2007 at 17:43 #808563Anonym anvandareMemberDet har med lightlask har gatt lite for langt tycker jag….vitaminer och mineraler….i LASKEN ar ju bara sjukt
12 maj, 2007 at 17:51 #808564Anonym anvandareMembercattahs wrote:Ser bra ut tycker du har byggt på dig bra, inte för att jag minns exakt hur du såg ut på scenen men tycker det ser ut som more muscle!!!Tack! Svart att jamfora min tavlingsform med mitt nuvarande ”tillstand” for det kan ju vara latt att luras av en offseason form, men det kanns som att det har gatt at ratt hall pa sistonde. Problemet ar for mig att jag forlorar en hel del massa under dieten men utgangslaget ar den har gangen snappet battre.
Ska bli kul att se dig sen nar du tar klivet upp pa scen :up:
12 maj, 2007 at 17:57 #808565Anonym anvandareMemberExhale Freddan wrote:Fan grym rygg.:up:
Lite avis man blir när man ser gymmet i bakgrunden.:evil:Nja, an sa lange maste jag jobba en hel del med bade bredd och djup 😮
Gold’s ar faktiskt ett riktigt harligt gym….finns en hel del motivation att hamta har :nod12 maj, 2007 at 18:01 #808566Anonym anvandareMembersh0w wrote:Oh yeah! Gillar dina rygg bilder! Härligt fighting face där på latsdrag!
TRevlig helgHehe, jag har inte lagt upp dom varsta bilderna 😮 *fegis* Spinkiga tjejer som jag maste ju TA iiiii [/b]for att vaxa ju
Trevlig helg du me!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.