Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Snurr på Kanelbullen igen!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 maj, 2007 at 18:08 #808567Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Här har det hänt mkt sedan jag sist tittade in på tråden Ser riktigt snyggt ut
Kul med träningsbilderna längre fram i tråden också. Hänt mkt sedan äldre bilder. Övre delen av ryggen ser ju riktigt bra ut. Gott om detaljer o vidd.
Är som jag skrev tidigare bara nedre delen som behöver mer tjocklek.Tack for dina snalla kommentarer Lindmark!
Vet….jag maste bli flitigare med rygglyften for landryggen :frust:12 maj, 2007 at 18:16 #808568Anonym anvandareMemberTherese Nilsson wrote:Hej tjejen!
Kul att ses pa gymmet idag o tjata lite. Du har lagt pa dig en massa fina muskler sen forra aret, kommer bli kanon det dar tills du ska tavla! Bara kampa pa:emo-thumbHej Tess! Det va kul att traffa dig! Du sag valdigt fokuserad och proffsig ut pa traningen :up: och som jag sa sa…harligt med muskler har du *avis*
Hoppas vi ses igen pa gymmet! :nod12 maj, 2007 at 18:18 #808569Anonym anvandareMemberDu har alltid de bästa bilderna!Hur roligt somhelst att läsa din journal!:up:
Och din form är skitsnygg!
Ända sen jag såg dig första gången har jag tyckt att du påminner lite om Pauline Nordin:oTrevlig helg!
12 maj, 2007 at 18:25 #808570Anonym anvandareMemberFick en rejal genomgang av axlarna igar. Nu fastnade inte alla ovningar pa bild men allt jag minns var det eviga ekot av ”sidolyft”….borjade med dropset i staende sidolyft med hantlar , axelpress i maskin, sen sittande sidolyft i maskin, sittande sidolyft med hantlar dropset, en till axelpress i maskin och sist sidlyft for baksidorna (en ovning som jag har vaaaaaldigt svart for :frust: )
12 maj, 2007 at 18:32 #808571Anonym anvandareMemberDet har var ju latt….eller inte
Avlutade med 35 minuters cardio pa min favvomaskin, en precor crosstrainer. En veckas vila fran hogintesiv cardiotraning har tydligen gjort gott….slog nytt rekord pa antal steg direkt
12 maj, 2007 at 18:39 #808572Anonym anvandareMemberDet ar LOOOORDAG[/b] och jag ska INTE plugga!![/b] Har gatt min morgonpromenad pa 60 min, atit min havregrynsgrot med valnotter och bananprotein sa jag tankte tvinga lillebrollan till frisoren och sen dra med honom pa lite shopping
Undrar vad vi hittar i hyllorna idag?!
12 maj, 2007 at 18:42 #808573Anonym anvandareMemberKUL med bilder och överhuvudtaget att läsa din journal! :emo-thumb
12 maj, 2007 at 18:43 #808574Anonym anvandareMembercati wrote:Du har alltid de bästa bilderna!Hur roligt somhelst att läsa din journal! Och din form är skitsnygg!
Ända sen jag såg dig första gången har jag tyckt att du påminner lite om Pauline Nordin:oTrevlig helg!
Ah, va kul! Fast jag ar valdigt TINY jamfort med Pauline 😮 Hon ar verkligen en av mina favoriter bland vara svenska proffs :nod
Hoppas det flyter pa bra for dig Cati! Vi far val ta lite traningsbilder tillsammans sen nar jag kommer hem
12 maj, 2007 at 18:48 #808575Anonym anvandareMemberMarQues wrote:KUL med bilder och överhuvudtaget att läsa din journal! :emo-thumbVa snallt! 😮
Alltid sa motiverande att ha folk som hanger med pa min resa12 maj, 2007 at 18:50 #808576Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Ah, va kul! Fast jag ar valdigt TINY jamfort med Pauline 😮 Hon ar verkligen en av mina favoriter bland vara svenska proffs :nodHoppas det flyter pa bra for dig Cati! Vi far val ta lite traningsbilder tillsammans sen nar jag kommer hem
Vore jättekul att ta lite pics på gymmet!Men var inte det….förbjudet..?
12 maj, 2007 at 18:56 #808577Anonym anvandareMembercati wrote:Vore jättekul att ta lite pics på gymmet!Men var inte det….förbjudet..?Hehe, vi far val fixa det pa nat satt…inte omojligt
12 maj, 2007 at 21:45 #808578Anonym anvandareMemberJag måste hej jag måste hej jag måste hejda mej…..när jag ser en tjusig tjej:p
Trögar mej bara lite.
Så karln vet.Men nu jäklar har du legat i hårt med kort……..bra jobbat. Bara att hålla i:up:
12 maj, 2007 at 23:24 #808579Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Hej Tess! Det va kul att traffa dig! Du sag valdigt fokuserad och proffsig ut pa traningen :up: och som jag sa sa…harligt med muskler har du *avis*
Hoppas vi ses igen pa gymmet! :nodProffsig??…ahum..host… Pluffsig ska det nog va:p Men det blir det andring pa om 3 veckor!! Ja, ses pa gymmet, eller om du har lust, sa kan du folja med pa Krav Maga i veckan och ”hit on guys” :emo-thumb Du ar mer an valkommen om du kanner for det!
13 maj, 2007 at 18:17 #808580Anonym anvandareMemberTherese Nilsson wrote:Proffsig??…ahum..host… Pluffsig ska det nog va. Men det blir det andring pa om 3 veckor!! Ja, ses pa gymmet, eller om du har lust, sa kan du folja med pa Krav Maga i veckan och ”hit on guys” Du ar mer an valkommen om du kanner for det!Weeee….det later skitskoj! :dance:
Vi far horas i veckan och bestamma nagot. Just nu har ett forkylningsvirus fatt ett finfint grepp om halsen pa mig sa jag maste kora lite lattare ett tag 👿 :aggresiv:Diet om tre veckor alltsa?! Da far vi hjalpas at att sta emot alla godsaker som finns har….Damned Apple fritters!![/b] :helpme:
13 maj, 2007 at 18:30 #808581Anonym anvandareMemberDu är så otroligt vacker !!!!!!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.