Sommarform på 6 veckor, I’m back!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Sommarform på 6 veckor, I’m back!

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • Author

Kvällspromenad igår 90min

Ska gå på en ca 60min morgonpromenad nu och sedan cykla till gymmet för ett axelpass.

Har inte gått å dött. Har gått en morgonpromenad på ca 50min i skogen. Riktigt gött nu på morgonen. Sitter med en god gröt gjord på fiberhavregryn och kruskakli toppad med pumpaförn, linfrön mm och knael *mums* Till det har jag serverat en god kopp kaffe med vispad mjölk.
    Efter denna ska jag nog orka ett styrkepass innan jobbet.
    Det har varit lite tajt med tid….
    Mån: Jobb 10-19
    Tis: Jobb 10-19
    Ons: Skola
    Tor: Jobb 10-19
    Fre: Skola
    Lör: Jobb 10-17
    Sön: Jobb 11-17
    Däremellan försöker jag klämma in hemstudier och träning. Sambon får tiden som blir över….5min innan jag somnar….
    Får ta mig i kragen ordentligt igen… för på 6 veckor blev det INTE någon sommarform. Får fortsätta sakta men säkert.
    Må gott

P.s självklart är det axlar idag ;)

Kör hårt.:up:

Jon Larsson wrote:
    Kör hårt.:up:

kör hårdare =)

Bra med lite sparkar ;9

Körde ett grymt gött benpass igår. Benne kändes ordentligt blodfyllda efteråt och att cykla i jeans efter et benpasset var väl inte någon direkt hit..
    Idagg vaknade(somnade med det oxå) jag med halsont. Så morgonpasset ställde jag in. Så jla tråkigt. Men men,,,,

Hoppas på att det blir bättre tills imorgon så kör jag rygg då istället.
    Må gott
    Dags för jobbet nu.
    Anna

Hmmm, oj har jag lovat ngt sådant….men jag e ju kass på att dieta bara för att….
    men va fan lite får jag la bjuda på mig själv…ska fixa imon kanske…..förkyld å allt

anna

Anna Andersson wrote:
    Bra med lite sparkar ;9

Idagg vaknade(somnade med det oxå) jag med halsont. Så morgonpasset ställde jag in. Så jla tråkigt. Men men,,,,

Hoppas på att det blir bättre tills imorgon så kör jag rygg då istället.
    Må gott
    Dags för jobbet nu.
    Anna

tja! jag vet ett par GRYMMA tabletter som heter COLIZIN och finns på hälsokosten. För halsont och KOMMANDE förkylning. De utlovar även pengarna tillbaks om du inte blir hjälpt inom 24 timmar. Jag har kört på COLIZIN varje gång jag känt att jag BÖRJAR bli förkyld numera (2 ggr) och det har hjälpt! värt att testa:up:
    KRYA PÅ DIG!
    kram

Den här dagboken verkar lite övergiven men jag har två tips; googla Calcounter så kommer du till ett gratis näringsberäkningsprogram som tar hänsyn till tränande människors behov. Omeprazol är receptfritt på Apoteket o hjälper bra mot magkatarr. Hoppas du mår bra och tränar på!

När kommer det bilder:)?

Fenix wrote:
    Den här dagboken verkar lite övergiven men jag har två tips; googla Calcounter så kommer du till ett gratis näringsberäkningsprogram som tar hänsyn till tränande människors behov. Omeprazol är receptfritt på Apoteket o hjälper bra mot magkatarr. Hoppas du mår bra och tränar på!

Calcounter går ju inte att få tag på längre, förefaller det.

Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.