Tomas höstdeffar!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Tomas höstdeffar!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 140 total)
  • Author

lunch: som middagen igår, dock lite mindre köttfärslimpa, ca 170g

Köttfärslimpa 170g 34g 0 16 ca280
    Fullkornstagliatelle 80g 11 52 1 ca 256

Totalt 45g protte 50+kolisar och lagem fett:P och ca 550 kcal.

Totalt i dag so far: cirka 1080kcal![/b]

MVH

Träna kommer jag göra víd cirka halv 5, sedan tar jag världens minsta drink efter på totalt ca 200 kcal. eftersom jag ska hem och äta middag efter (kyckling igen:P) och vill kunna äta mer fast föda!

Tomas

Jon Larsson wrote:
    Att promenera är fan att att föredra före högintensiv cardio, om du frågar mig.
    Visst, du förbrukar mer energi under högintensiv cardio men jag tror att det lätt blir för slitsamt för nervsystemet om man hela tiden blåser på för fulla muggar.
    Promenera en timme om dagen istället är mitt, högst subjektiva, råd.

Enligt egen erfarenhet så blir det lättare att hålla i längden om man strävar efter att minimera stressen på CNS.

Det finns många sätt att öka energiförbrukningen, använd fantasin.

Jo, det kan vara sant! ska koncentrera mig på prommenader, men till en början i alla fall lägga in ett par hårdare cardiopass med, om inte annat, för psykets skull:)

Tack för din hjälp och snabba svar!!

Mvh
    Tomas

Tompeii wrote:
    Jo, det kan vara sant! ska koncentrera mig på prommenader, men till en början i alla fall lägga in ett par hårdare cardiopass med, om inte annat, för psykets skull:)

Tack för din hjälp och snabba svar!!

Mvh
    Tomas

Hell, gillar du din hårdare cardio och inte upplever några problem så ska du såklart fortsätta med det.
    Om du känner dig sliten och upplever att du får svårt att prestera på gymmet så kan det vara en idé att fokusera på mer lågintensiv cardio.
    Men det vet vi ju inte än – kanske är du en sån där jävla maskin som kan köra intervaller flera gånger i veckan och ända sätta pb i knäböj, vad vet jag.

Själv skulle jag bli sjuk på en gång, men det är ju jag det.:ike:

Det kommer definitivt följas här, men tänk på en sak jag själv fick lära mig, mer än inte alltid bättre, skynda långsamt, det må vara en uttjatad kommentar men det ligger ack så mycket sanning detta. Lycka till nu Tomas

Mvh Benjamin

Jon Larsson wrote:
    Hell, gillar du din hårdare cardio och inte upplever några problem så ska du såklart fortsätta med det.
    Om du känner dig sliten och upplever att du får svårt att prestera på gymmet så kan det vara en idé att fokusera på mer lågintensiv cardio.
    Men det vet vi ju inte än – kanske är du en sån där jävla maskin som kan köra intervaller flera gånger i veckan och ända sätta pb i knäböj, vad vet jag.

Själv skulle jag bli sjuk på en gång, men det är ju jag det.:ike:

Ja. Kör på ett tag nu med ett par hårdare cardiopass i veckan men mest prommenader då! så får vi se vad som händer..

Baquizz wrote:
    Det kommer definitivt följas här, men tänk på en sak jag själv fick lära mig, mer än inte alltid bättre, skynda långsamt, det må vara en uttjatad kommentar men det ligger ack så mycket sanning detta. Lycka till nu Tomas

Mvh Benjamin

Japp, I guess. Då detta är mitt första defförsök så ska jag ta lärdom av det. Vill gå ut lite hårdare, för att kunna minska farten lite på slutet.
    Tack för uppmuntran Benjamin!

MVH

Så, Rygg:

först latsdrag; 60, 70, 75 och 80
    sedan sittande rodd; 4*8 på 16 platter
    Hantelrodd; runt 40kg, som mest 8*47kg
    Sedan lite stångrodd för att avsluta passet:)

Ska äta middag nu, kommer bli ca 700kcal, 50+ protte.

Då en total av cirka 1900 idag.

MVH

Tack!=) Jo hantelroddarna gick bra idag:) måste dock införskaffa lite magnesium och dragremmar då mitt grepp alltid lyckas svika mig och jag får kramp i underarmarna:P

mvh

Så. Tjo!

Igår blev det totalt ca 2300kcal.[/b]

Frukosten idag var inte så bra, ca 400g, kanske 25g protte.

Ska äta lunch nu,
    80g fullkornspasta 260kcal
    150g kyckling 150kcal
    100g keso 90kcal

Totalt 40+ protte och 500kcal

totalt i dag hittills; ca 900kcal[/b]

Har just avverkat ett stenhårt intervallpass på träningscykeln, läste att det var bra vid deff, så tänkte jag skulle prova; 5 min uppvärmning, 18min intervall, 2 min nercykling. Totalt ca 450kcal! Jobbit som fan, brann i låren och snudd på blodsmak i munnen;)

Nej, nu ska jag äta lunh.

MVH
    Tomas

Kom precis hem från träningen nu. Trött i triveps:P Körde nåra set mage och trapz åxå. Har inte koll på vikterna..
    Känner mig stark, trots kaloriunderskott, iof bara i början av deffen, men det känns bra för psyket. Kanske starkare än någon gång förut till och med:)

Hittills idag; 1300kcal[/b]

Gissar att det kommer landa på cirka 2200-2300. Så det borde la vara bra?:)

MVH

Dags för lite bilder snart kanske:)? för att krydde journalen lite.

Mjo. kanske det. Finns bilder på sidan två, som är en vecka gamla, har nog inte hänt så mycket sedan dess:P Men vi får se

Ska egentligen inte träna gym på torsdagar, men det är ju så satans skoj att jag kör biceps idag, och axlar i morgon. Jag delar alltså upp ett pass till två istället denna vecka!

MVH

Hej!

Igår blev det alltså biceps samt cirka 2300kcal[/b]

Frukost i morse; hann inte med att äta, köpte på barer på pressbyrån. 400kcal, 40g protte~

Nu ska jag käka lunch, räknar med cirka 400. Sedan blir det axlar!

Hittills idag: 800kcal[/b]

Halloj!

Träningen gick bra:) helt slut i axlarna nu! blev 280kcal i samband med träningen. Ska äta middag nu, chili con carne, vet inte hur mkt kcal, men absolut inte mer än 6-700.

Totalt idag so far alltså; MAX 1800

Nu har jag hållt på i en vecka, och allt känns jättebra, är inte alls hungrig, så jag vetefan om jag ens gått ner nåt:( men på papper så bborde jag ju det, ska väga mig inom ett par dagar. Annars ser jag nästan fläskigare ut i spegeln tycker jag, det är lite jobbigt, kan detta vara möjligt?:S

MVH

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 140 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.