Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Tomas höstdeffar!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 september, 2007 at 15:26 #774497Anonym anvandareMemberTompeii wrote:Frukost i morse, blev en snabbnis då jag försov mig, ca 400kcal
Lunch, thai, inte mycket ris, mest grönsaker och kyckling, ca 550kcal
efter träning, 230kcal
Totalt i dag; Ca 1200kcal
Träningen:
Marklyft, var aptungt, blev bara 3*12 på 100kg
sedan gick det lite bättre, något under de normala vikterna, hantelrodd gick jag inte över 40kg, men körde detta som sista övning, så var trött då.Ska nog börja köra mark igen tror jag:P Körde det högst sporadiskt förra hösten, dags igen tror jag, det var mycket ovant..
Att det gick lite sämre kan nog även bero på bara ca 2 timmars sömn i natt.. var en skitnatt.. men men, ska nog bli bättre i dag.
MVH
Haha, det är ju fan stela marklyft jag gör, har inte fattat det tidigare:P men men, får nog komma in i detta igen, och bättra på tekniken lite:P haha, kan inget….
12 september, 2007 at 15:30 #774498Anonym anvandareMemberTRäningen:
tvåhandstricepsextension
skullcrusher
shrugs
”tricep, drag med rep från huvud”
sedav lite pushdownsLite mindre vikt än vanligt, inte så mycket dock.. Men det kändes liiite tyngre, eller att jag blev tröttare/mattare efter varje rep..
Nu äter jag lite, 80g fullkornspasta och ca 200g kyckling, 480kcal
TOTALT IDAG HITTILLS; 1400kcal!
MVH
12 september, 2007 at 17:37 #774499Anonym anvandareMemberHärlig journal! Ska följas kan jag lova!
Vi har lite samma mål du och jag, dock är du en ANING större (i muskler) och starkare än vad jag är därför skjuter jag på min deff till iaf tidigast februari
Önskar dig lycka till och god fortsättningGlöm inte att MYSET i sängkammaren kan vara cardio
12 september, 2007 at 18:08 #774500Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Härlig journal! Ska följas kan jag lova!
Vi har lite samma mål du och jag, dock är du en ANING större (i muskler) och starkare än vad jag är därför skjuter jag på min deff till iaf tidigast februari
Önskar dig lycka till och god fortsättningGlöm inte att MYSET i sängkammaren kan vara cardio
Hejsan!
Trevligt att du ska följa min resa. Mja, hade också tänkt vänta till typ februari, mars nästa år. Men sen kände jag att det är lika bra att prova, så vet jag hur det känns, plus att deffen inför nästa sommar blir kortare. Och såhär, efter snart två veckor går det mesta bra tycker jag. men men, längtar till man börjar se resultat i spegeln:nod Då kommer min motivation nog stiga lite!
Ok, men hur går det för dig då? ålder, stats o så? Starta en byggjournal fram till dess att deffen startar vettja:) Hur som, Lycka till med allt!!!
Haha, jo det är i sängkammaren det händer saker=)
MVH
Tomas12 september, 2007 at 21:38 #774501Anonym anvandareMemberMiddag i dag 300g lövbiff och 3 potatisar, vet inte hur mycket, men kasnke 600kcal?
I så fall; 2000 I dag, snart även en större protteshake. Dagen kommer sluta på ca 2200kcal…
MVH
13 september, 2007 at 12:27 #774502Anonym anvandareMemberTjo!
Frukost:
50g fullkorns havregryn
2dl lättmjölk
1 knäckemacka
35g proteinpulver.Totalt 40+ protte och ca 420kcal
Nu lunch; 250g lövbioff, samt två potatisar.potatisen =150kcal, lövbiffen ca 320? ingen aning; Men cirka 500 kanske.
Hittills i dag: 920!
Efter skolan sen blir det BICEPS!
laddad till tusen
MVH
13 september, 2007 at 12:45 #774503Anonym anvandareMemberKommer bli ytterligare ca 360kcal i samband med träning.
Ha det bra allihopa!
13 september, 2007 at 18:01 #774504Anonym anvandareMemberTillkom även en bar innan träningen, blev så satans hungrig:S
220kcalHittills i dag: 1500kcal[/b]
Trän ingen gick så där, inte riktigt fått ordning på sömnen, tror detta främst är orsaken till att jag blir lite orkeslös, men vikterna var ungefär som vanligt..
ez-curl
hantelcurl
hammercurl
avslutade med lite konc. curls…MVH
Tomas13 september, 2007 at 18:12 #774505Anonym anvandareMemberSer bra ut! Du är duktig!
japp, tänkte slänga upp en journal. Får se hur det blir med det..
Jag har inte tränat seriöst alls. Hade väl en 6 månaders period innan sommarlovet som jag mest lärde mig träna och sådär..
Nu är jag inne på tredje veckan av riktig seriös träning så vi får se lite hur det går185 lång och pendlar mellan 91-93 kg under dagarna.
Hoppas kunna lägga på mig så att min morgonvikt är så nära 95 som möjligt innan jag försöker skala av lite.hade helst velat deffa nu direkt men eftersom jag inte har några muskler att deffa fram så tänkte jag lägga lite krut i att bygga. Får se om jag är tillräckligt nöjd för en deff i februari, annars väntar jag ett tag
13 september, 2007 at 21:07 #774506Anonym anvandareMemberLåter bra det! Ligger du i fram till februari, så tror jag de kommer bli kanon!!
Totalt i dag blir det ca 2200kcal
MVH
14 september, 2007 at 00:08 #774507Anonym anvandareMemberGod kväll, min deffande broder.
Hur känns det med allt?
Du gör det skitbra, glöm aldrig det.
Vore det lätt skulle alla klara av det. Hang in there.:up:
14 september, 2007 at 01:04 #774508Anonym anvandareMemberJag ska verkligen hålla i! Mår så jävla bra på grund av träningen just nu så det känns bara kanon. Gjorde ett ganska hyffsat axlar/rygg pass idag. Kommer dock inte ihåg några detaljer så jag börjar skriva journalen när jag börjar med ben på söndag igen!
En fråga, Vad gör du med fiberhavregrynen? Försökte själv få i mig lite i början av min träningsperiod men varken som gröt eller bara i en shaker med mjölk och någon smaksättare gick så värst bra…
14 september, 2007 at 09:31 #774509Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:God kväll, min deffande broder.Hur känns det med allt?
Du gör det skitbra, glöm aldrig det.
Vore det lätt skulle alla klara av det. Hang in there.:up:
Hej!
Jo, det känns väl ganska bra. Två veckor har jag slitit nu och ölverlag har jag inte tappat så mycket styrka tror jag. Men ser inget resultat i spegeln eller så än heller, så det är lite tråkigt, vägningen på tisdag tror jag kommer visa ungefär minus 1 kilo jämfört med förra gången… Så jag går ju ner, men jag måste säga att jag längtar innerligt till dess att jag börjar SE skillnaden!!
Tack ska du ha!
Ps, hur mycket har du kvar av din deff?
MVH
14 september, 2007 at 09:35 #774510Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Jag ska verkligen hålla i! Mår så jävla bra på grund av träningen just nu så det känns bara kanon. Gjorde ett ganska hyffsat axlar/rygg pass idag. Kommer dock inte ihåg några detaljer så jag börjar skriva journalen när jag börjar med ben på söndag igen!En fråga, Vad gör du med fiberhavregrynen? Försökte själv få i mig lite i början av min träningsperiod men varken som gröt eller bara i en shaker med mjölk och någon smaksättare gick så värst bra…
Hej igen!
Trevligt att dui är här igen! Skönt med grymma pass, haha, det har man inte i en deff kan jag lova:P
med havregrynen gör jag; blandar mjölken med protte pulver, sedan äter jag grynen i detta osm om det var flingor, men låt det görna dra sig lite innan du äter, så det hinner bli mjukt, inte supergott, men det går ner.
MVH
14 september, 2007 at 09:36 #774511Anonym anvandareMemberFrukost:
500kcal
ca 40g protte -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.