Träna – Stärka självförtroendet

Home Forums Seriösa träningsjournaler Träna – Stärka självförtroendet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 327 total)
  • Author

du kan nog ta 100 innan sommaren redan om du kör hårt och käkar bra mat! Ska hålla lite koll i din träningsdagbok framöver. Kör hårt!

Vilken trevlig berättelse, ReNeGaDe!

Du får starta en ny tråd när du fixar 100 kg. :emo-thumb

Hej där!
    Roligt med en till träningsjournal!
    Du kommer fixa det här!
    Kör hårt!
    :up:

Urhärlig utveckling! Roligt att läsa din framgångshistoria! :) Och det ska bli spännande att se fortsättningen! Kör hårt! Och ät mycket så du växer och blir stor och stark! :bb2:

Hur gammal är du?

Askungesagor gillar vi. Kör hårt nu killen!

ReNeGaDe wrote:
    Är förnärvarande i skolan, längtar hem så jag kan träna.. dagens höjdpunkt typ;)

Lycka till!! :emo-thumb

Vad mycket magträning du kör :worship:

Själv skippar jag gärna den då jag hatar att träna mage :O
    Men imponerande :up:

Kul att l

Har du inte l

ReNeGaDe wrote:
    Haha:D det var den bästa hittills! bor två mil ifrån skolan, och har ingen cykel.. får sno en i värsta fall haha:D

Ajabaja! :nono: Du får allt köpa dig en cykel! :emo-thumb Har blivit bestulen på två cyklar! :( Haha.. skämt åsido! Kör så det ryker!! En cykel är nog ingen dum idé förresten, två mil cyklar man ju på nolltid! :up:

geo wrote:
    Två mil är fullt cyklingsbart, men man får ha en bra cykel man trivs med då. Sen kanske det inte är superkul att cykla två mil hem efter ett hårt benpass… Jag vet… :D

Haha.. nä det kanske inte är nån hit..! :D

hehe nåt liknande hände en polare körde sittande rodd och linan gick av hehe:)

träna på hårt sätt inga begränsningar 100 kg i bänken kan du nog ta snart jag ökade typ 20 kg i bänken på 2-3 månader det kan du nog med göra om du tränar hårt! :emo-thumb

Ser bra ut killen!:emo-thumb Kämpa på nu o så hoppas jag att det inte tar allt för lång tid innan jag får läsa att du tagit 100kg i bänken! Tänk på att äta MYCKET nu så kommer ökningarna hand i hand med din hårda träning… :up: :bb2:

mycket bra gjort=) du kör hårt ser ja!!lycka till o pumpa pååååå!!!:bb3:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 327 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.