Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Träna – Stärka självförtroendet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 april, 2006 at 22:00 #1012269Anonym anvandareMember
Vad har jag sagt om att du inte ska ut och skrämma cyklister med knytnävar? använd basebollträ:wazzup:
Om jag inte räknade fel så blir det ca 16,66 kmh du sprang, bra gjort och jag förstår att du blir trött av det, en annan skulle inte palla det(Läs: Stolleman).
under en minut kan du nog pressa dig ner till.make it faster//Stolleman
14 april, 2006 at 00:31 #1012270Anonym anvandareMemberLisan wrote:Bra vikter där:up:
Vet du vad släden/plattan väger?Jag brukar räkna 20kg då jag har trott det men det skall bi kul å se om nån vet det?
EDIT: Var tvungen att googla lite på det och hittade denna diskussion från Kolozzeum Forum. [http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/archive/index.php/t-62835.html HÄR].
Dom säger i alla fall att det varierar mellan 30-40kg…
14 april, 2006 at 00:33 #1012271Anonym anvandareMemberÄhum, vill se bilder NU!
14 april, 2006 at 02:33 #1012272Anonym anvandareMemberJa släng upp lite bilder, kul o se ju
14 april, 2006 at 20:36 #1012273Anonym anvandareMemberJag googlade lite på vad stången i smithen väger. Får lite olika svar men dom flesta räknar på 30kg.
14 april, 2006 at 20:53 #1012274Anonym anvandareMemberZitruz wrote:Jag googlade lite på vad stången i smithen väger. Får lite olika svar men dom flesta räknar på 30kg.På sats väger dom 10 , 20 eller 30 kg det brukar stå på maskinen
15 april, 2006 at 01:17 #1012275Anonym anvandareMemberHmm är ni inte välkommna på macken???
Angående deffen så kan jag tipsa om [http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=26881 DENNA]
15 april, 2006 at 11:30 #1012276Anonym anvandareMember:up:
ReNeGaDe wrote:Äsch! Jag kan skriva den åt dig istället!*harklar sig* ”Min kära syster, som har stått mig så nära genom dessa oförglömliga år, fyller nu 25. Jag minns den gången hon gömde mina tofflor på taket, och hur hon skrattade när jag föll ner därifrån i försök att ta ner dem. Minns också när hon satte tejp för vattenkranen när jag skulle borsta tänderna och skvätte ner heeela mig! Det var också en fest jag skule till, och jag kunde nu inte gå för alla skulle tro jag hade pinkat ner mig… Den sadistiska slynan borde ha en tårta i arslet istället!”
Och om det blir helt tyst för länge, kan du alltid säga att du bara skämtade haha!:emo-thumb
Hm, jag är redan klar.
*Puh, torkar svetten ur pannan* Lite sugen på att kopiera detta till inledning men då blir jag nog av med en syster.. Hehe..
Aldrig funderat på författarbanan..?!p.s Lycka till med deffandet.. Detta är ju rätt plats att hitta motivation iaf..
GLAD PÅSK//
15 april, 2006 at 11:36 #1012277Anonym anvandareMemberGamla paret var nog bara avundsjuka på er för att dom skulle säkert bryta många ben om dom försökte(även jag också).
Warrior deffar så från honom kan du sno tips ifrån, nog bästa deffaren på forumet vad jag har sett.
Glad påsk på dig och lycka till med deffningen:up://Stolleman
15 april, 2006 at 23:04 #1012278Anonym anvandareMemberkör marklyft stenhårt grabben, det är ju lätt den bästa ryggövningen helt överlägsen.
16 april, 2006 at 01:13 #1012279Anonym anvandareMemberPå tisdag blir det mark för mig för första gången i hela mitt liv ;P
Något speciellt jag ska tänka på? Sorry om jag lånar din tråd lite Renegade16 april, 2006 at 12:34 #1012280Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Hehe, håll ryggen så rak som möjligt så du inte skadar dig. Ha ett underhands grepp och den andra över, bäst grepp så.Helsike vad brösten värker idag! Gött! Nu ska jag äta, sen ska jag upp till en kompis. Ha det gött!
Det bäste är igentligen att hålla ryggen lite svankad. För om man skulle råka ha en lite böjd kan man få diskbråck(svavning?) senare i livet. Väldigt viktigt att man verkligen KAN utföra övningen innan man börjar lassa på högre vikter.
16 april, 2006 at 13:19 #1012281Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Hehe, jo jag vet att den är bra för ryggen. Men det är ju så tungt! Marklyft och chins måste vara dem jobbigaste övningarna enligt mig! Finns väl någon axel och biceps övning också… men dem två är tunga att köra tycker jag i alla fall! Men jag hade som sagt ont om tid, annars skulle jag nog höjt vikterna lite… Ska sova nu snart.. Ha det gött alla!Du klankar ned på två av mina favoritövningar! Det är ju de roliga övningarna som man längtar efter att köra:up:
16 april, 2006 at 13:21 #1012282Anonym anvandareMemberDanne89_ wrote:På tisdag blir det mark för mig för första gången i hela mitt liv ;P
Något speciellt jag ska tänka på? Sorry om jag lånar din tråd lite RenegadeSe till att ha ett bra grepp, handsvett är inte att rekommendera så ha en handduk intill som du torkar av händerna och stången med mellan seten, även lite fukt gör att du tappar greppet om du kör tungt (och för guds skull, kör inte tungt första passet)
16 april, 2006 at 13:58 #1012283Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:Eller skaffar man dragremmar och ber någon kunnig om hjälp :emo-thumbDragremmar stoppar jag i samma kategori som saunabelt;)
Helt jävla meningslöst.
Men att be någon kunnig om hjälp är alltid bra annars lär man få problem,ett annat tips är att stå så man ser sig från sidan i en spegel då vet man ungefär hur mycket man egentligen svankar:up: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.