Träna – Stärka självförtroendet

Home Forums Seriösa träningsjournaler Träna – Stärka självförtroendet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 327 total)
  • Author
    ReNeGaDe wrote:
    Uh, nyss kommit hem från kompisen. Käkat mat i massor! Kyckling file och oxfile:P Sen glass med varm frukt på, och naturligtvis sockerkaka Fy fan alltså, ska jag komma i bra form får jag nog dra ner på det goda. Imorn blir det morgoncardio! Ska köra skiten ur mig, annars blir det ingen bra sommar für mich Just det! Armar och mage ska också köras

Annars kan du ju bara ta på dig ditt saunabelt….:|

Hiiiman wrote:
    Varfrör i hela fridens namn skulle dragremmar vara verkningslöst ?

Antar att du knappt vet vad det är eller hur man använder det med tanke på en sådan kommentar…

Sorry renegade, men detta var skrämmande!8)

Jag har aldrig sagt att det var verkningslöst, det är bara det att jag inte vill bli svag som en räka i handlederna, vad är meningen med att säga att man kan lyfta si och så mycket i marklyft om man inte ens kan lyfta en satans soffa nerför ett par trappor utan att handlederna viker sig:D Jag prioriterar att bli stark i handlederna också därför har jag aldrig använt dragremmar utan använder istället kalk.
    Sedan är det up till var och en om man tycker man lyfter så mycket att det är omöjligt att behålla greppet utan dragremmar.

tja! påsken var gr8. det var en hejdundrandes fest här hemma och
    vi var en 30 pers som sköt smällare för 12000 kr.
    vi blev bortjagade av 2 brunstiga grannpar i mörkret för att vi
    väsnades så, men det visade sig senare vara en älgflock.
    as skummt, nåt slags djur var det iafl. (och jag höll mig spiknykter, typ)

åts det mycket ägg eller? själv drog ja i mig 13 äggvitor och 4 ägggulor av dem.

var det ett skönt mag o arm pass eller? ;)

ska själv köra biceps, mage, triceps och ben idag :) go go boy!

ser ut att gå bra här ju grabben 8)

Shake that ass for me, shake that ass for me
    Come on boy, shake that ass for me, shake that ass for me
    :D

slaughter your legs today dude:emo-thumb

Inte behöver du vara inne hela sommaren? Det finns vass att bada i. Om det inte duger kan du bada i ankdammen :p. Vet inte om jag förstår så mkt av dina axelövningar. Men varför tränar du inte mellersta axelmuskeln? hade bra

ReNeGaDe wrote:
    Ben

Knäböj
    50kg 15 reps
    50kg 15 reps
    55kg 15 reps
    60kg 15 reps
    60kg 15 reps

ReNeGaDe wrote:
    Haha, jo det skulle jag ju kunna göra. Ha riktigt långa badshorts och stå i vassen. Men mellersta delen tränas när man kör press bakom nacken och hantelpress. Brukar slänga in hantellyft åt sidan också, om det är den övningen du är ute efter hehe.

Jag har hört att det är väldigt svårt att koppla in mellersta delen av axlarna med pressar, mest främre delen som tar stryk. hantellyft åt sidan är bra, men drag till hakan? Gör du inga sånna? Vadå långa badshort? Du får fan ta å smälla på dig en våtdräckt:p.

ReNeGaDe wrote:
    Jo, drag till hakan i cc kör jag. Vad jag vet så kör du den duktigt också:) Men idag ville jag koncentrera mig på andra övningar, så det blev utan detta passet. HAHA! Det där var lågt! Men bredband för 149kr i månaden är lägre:P Våtdräkt haha, ja det skulle nästan behövas! Dock så är brösten i ”hyfsad” form inför beachen, så jag får visa lite brösthår med öppen skjorta eller nåt haha.

Du är både låg och hög :p. Hur kan du säga att du behöver våtdräckt? Ut på stranden å visa vad du går för.

dont fear my son, the force is strong in you!

ingen våtdräkt i sommar alltså, träna på, kör hårt och fundera mindre så slipper du våtdräkten, guaranteed :)

Seriöst, vi bedömmer alltid oss själva mycket hårdare än vad andra gör när det handlar om våran fysik och form (finns självklart vissa lyckligt ovetande undantag :P) och svag är du inte, du är ung och har inte tränat så länge och du kör redan på bra och regelbundet och du har ökat i styrka, so just keep on fighting, att du alternerar axelövningar är bara bra, den muskeln slits verkligen mycket i övrigt och mår bara bra av lite variation i träningen, tjänar du på i längden.

Ser bra ut duuuu…:) Kämpa kämpa…i riktig Gundeanda……:D

Grym journal, tror fan att jag ska börja köra lite frann som dig, lite mer fritt och improvisera med vilka övningar man ska köra etc…

Grymt jobbat!!

Aa, har lite lust med det faktiskt..

Men är på en liten deff nnu eller vad man ska säga, så om 4-5 veckor ska jag nog göra det, bästa sättet att inte skippa nåt pass fan:P

hur ligger du till i bänken då? Blir det 100? håller tummarna;)

nopp, det är en annan av han kompisar:P men jag ligger väl där i trakten med skulle jag tro.. var längesen jag maxade, dels för jag inte gillar bänk, dels för jag alltid tränar själv, inge kul o maxa utan pass, haha…

Men men, nu har nåt konstit hänt mig efter typ 1,5-2 veckors dietande, med bara keso och kesella, hahah.. inge kul, var på gymmet i dag och var helt orkeslös, gjorde knappt hälften av vad jag brukar:S men jag ska nog ta det lungt nu ett tag, med lite promenader bara, sen på lördag prövar jag lyckan på gymmet igen, haha

edit: inte av hans kompisar, en av vår gemensamma kompis, haha (rätt ska vara rätt)

urs Tomas

ReNeGaDe wrote:
    Jaha okej.. Nej jag håller med, inte det bästa att maxa själv kanske haha.. Okej, men sånt är inget kul, när man är slö. Då känns det som man tvingar muskeln att arbeta när den sover typ haha.. Okej, så du satsar på lite deff nu inför sommaren? Gör samma sak jag, ska ut och gå en kvällspromenad senare hehe.. Okej, du får berätta hur det gick sen på lördag då!:) Du och Jocke tränar inte på samma gym nu längre va?

edit: Haha okej, bra att vi fick det utrett:emo-thumb

Nej vi gör ju inte det, jag var tvungen att göra mig av med den svaga länken, haha, nej skämt åsido…

Vi tränade tillsammans i ett källargym tidigare, sedan bytte han till ett nytt fräscht gym, men jag gillade inte det och tränar vidare gratis, med egen nyckel och förmågan att själv kunna välja musik istället för att betala 6000 om året för att gå på ett gym bara för att det är nytt, han har iof väldigt nära det nya gymmet, så jag förstår honom.. men när jag var där, blev jag inte alls impad!!

Men han är trots det en av mina allra käraste vänner, haha, har la känt han hela den betydande delen av mitt liv:P

Japp, en liten deff nu eller snarare försök till att locka fram de muskler som i alla fall finns:P ska väll bort max 3-4kg. väger i dagsläget cirka 78-79, vägde precis över 80 när jag började(!) så det går ju i alla fall åt rätt håll..

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 327 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.