Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Träna – Stärka självförtroendet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 april, 2006 at 18:36 #1012299Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Haha! Den svaga länken:D Känner på mig att han kommer spöa dig på någon boxning träning när du minst anar det haha.. Okej, men varför får du träna där gratis då? Okej, men då går det ju rätt bra för dig då.. Hur lång är du då?
Eftersom tomas gick å titta på tv så kan väl jag svara för honom. Kostar ungefär 300kr för ett helår och då får man träna när man vill mellan 09.00 och 21.00(om jag minns rätt). Eftersom det är ett källargym så kan man störa fok som bor i husen ovanför om man smäller mkt med vikterna. Därför är det utsatta tiden man får träna på. Skulle gissa att han är runt 183cm lång. Och JA, han kommer att få stryk. Det är bara en fråga om tid:).
19 april, 2006 at 19:25 #1012300Anonym anvandareMemberTja Mr. Renegade!
Har kikat runt i din journal med jämna mellanrum men aldrig trillat på någon bild…
Är det jag som tittat för slarvigt eller har du inte lagt ut några??? Fan, mannen var femte sida tycker jag man bör uppdatera bilderna på dagsformen så att folk kan följa din utveckling. Siffror är siffror, spegeln ljuger aldrig….19 april, 2006 at 19:30 #1012301Anonym anvandareMemberdeekayman wrote:Tja Mr. Renegade!Har kikat runt i din journal med jämna mellanrum men aldrig trillat på någon bild…
Är det jag som tittat för slarvigt eller har du inte lagt ut några??? Fan, mannen var femte sida tycker jag man bör uppdatera bilderna på dagsformen så att folk kan följa din utveckling. Siffror är siffror, spegeln ljuger aldrig….Nej många har tjatat men ReNeGaDe är obeveklig, han lägger inte upp foton. Antar att han vill vara anonym:ph34r: annars kanske han blir översvämmad med beundrarpost:D
19 april, 2006 at 19:52 #1012302Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Haha! Den svaga länken:D Känner på mig att han kommer spöa dig på någon boxning träning när du minst anar det haha.. Okej, men varför får du träna där gratis då? Okej, men då går det ju rätt bra för dig då.. Hur lång är du då?HAha, han spöa mig i boxning? hah.. nja, är väl 184cm som sagt..
med mina kickboxningegenskaper, blir än bätttre nu när jag kommer igång med shootfightingen med;)Men jocke, man kan alltid leva på hoppet! Haha
Puss å kram- nakenjan
20 april, 2006 at 02:26 #1012303Anonym anvandareMemberReNeGaDe din hattsmugglare hur går det med träningen egentligen? har matlusten kommit tillbaka?
Måste också tjata lite till, råna en kamerabutik så vi får se lite bilder snart,
742 inlägg och ingen av dom innehåller en bild på dig, shame on you:nono:.//Stolleman
20 april, 2006 at 02:37 #1012304Anonym anvandareMemberBild låter spännande En för och efter bild vore ju det bästa :emo-thumb
Kör hårt nu!20 april, 2006 at 07:36 #1012305Anonym anvandareMemberTackar och bockar! Fixar du bilder lovar jag att jag skall läsa din journal noggrannare… (inte för att du bryr dig, men va fan skall jag trade:a med ??)
Ha de och kör järnet!
20 april, 2006 at 18:34 #1012306Anonym anvandareMemberLite väl många övninar och set tycker jag iallafall, jag vet ju itne hur det fungerar för dig men jag skulle inte klara av att köra sådär.
20 april, 2006 at 18:34 #1012307Anonym anvandareMemberMed 6 set bänkpress plattbänk och sedan 4 set snebänk kommer du öka fint i bänken! Vad har du för mål till sommaren mr.Renegade ?
P.S Hur blev det med bilderna ?? D.S
20 april, 2006 at 18:55 #1012308Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Hehe, vart har du hållit hus egentligen? Jo träningen går riktigt bra! Haha:D Jo jag ska se om jag kan få med mig någon kamera nästa gång jag är inne på onoff eller nåt, haha..Haha; ”Jo jag ska se om jag kan få med mig någon kamera nästa gång jag är inne på onoff eller nåt”.. jasså, så du SKA FÅ MED DIG, inte köpa då? hihi, kunde inte låta bli, säkert bara jag som tyckte det var kul, kanske för jag har nada mat i maggen;)
Haha, peace, keep it real:)
MVH
20 april, 2006 at 21:53 #1012309Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Skulle gärna också få svar på min fråga ovan, så jag kan träna maximalt:bb:Antar att du syftar på frågan om det är vist att dricka gainer efter träningspassen när man deffar…
Du skulle ju alltid kunna köra med tex Whey-80 istället men tänk på att din kropp behöver BÅDE kolhydrater och protein direkt efter träningen för att kunna växa. Jag kör en kompromiss: 2 skopor gainer och 1 skopa whey-80. Känns ganska lagom och jag lägger inte på mig fett av den.Skär hellre ner på kolhydraterna under dagen, då främst efter träningen än de du kör i dig DIREKT efter träningen.
En sak till: varför i hel*ete köper du twinlabs svindyra gainer när det finns massor av mycket billigare alternativ som funkar minst lika bra?? Det är innehållet som bygger muskler inte märket….
20 april, 2006 at 22:20 #1012310Anonym anvandareMemberNemas problemas.
Tänk på att det bara är min träningsfilosofi, det finns säkert andra som har andra åsikter, men detta funkar för mig. Kör järnet!
20 april, 2006 at 23:41 #1012311Anonym anvandareMemberbetala för gainers är ett missbruk av pengar
köp rent prottepulver och blanda med minimjölk, släng i en banan om du måste eller ta lite frukt bredvid, bättre kolisar än en ren gainer och mer protte = bättre valuta för pengarna.
och japp precis som deekayman sa, kolisar och protte behövs verkligen efter träning även under deff, så där ska du inte vara rädd för kolisarna renegade.
just my 2us$
21 april, 2006 at 00:06 #1012312Anonym anvandareMemberHåller med föregående talare, proteinpulver räcker sedan kan du blanda in minimjölk, juice, banan, havregryn och proteinåulvret i en mixer så har du en liter bra gainer med mer protein i sig än jag orkar räkna:emo-thumb
21 april, 2006 at 10:36 #1012313Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Tack ska ni ha grabbar! Ska skita i gainer nu och köpa vanligt protein istället nu då Idag blir det rygg och mage:emo-thumb.. Ha det gött!Lycka till med passet renegade… Själv ska jag ut o hojja ifrån farsan på en 8 (!) mila runda, ska bli skönt som fan då jag har tagit det väldigt lugnt igår och i onsdags, sedan i morrn blir det gymmet igen, KUL!
Over and out!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.