Träna – Stärka självförtroendet

Home Forums Seriösa träningsjournaler Träna – Stärka självförtroendet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 327 total)
  • Author
    ReNeGaDe wrote:
    En Cykeltur på 8 mil? Det var som fan! Inte illa det! Du måste ha en jäkla bra kondition eller? Jag skulle aldrig klara det:) Okej, hoppas du får bättre tryck imorn då.. Vad ska du träna imorn då?

MVH ReNeGaDe

Jag säger lika dant som du varje gång han berättar hur långt han cyklat. Brukar sucka å saga ”du är f*an störd”. Skulle inte heller orka cykla 8mil. Hoppas det går bra att träna idag, även fast rygg och mage kan vara ganska båååring. Peace brur:buttrock:

Ser ju bra ut de här,mycke basövningar:up:

Kör hårt!!!

Shit, kör du chins 8 reppare med 10 kg runt midjan och tycker det är lätt?? Monster….

ReNeGaDe wrote:
    Hehe, tack! Det är det enda sättet att träna ju, tungt, hårt, strikt och mkt basövningar!:) Lycka till för dig också egnater!

Helt rätt de,o sen mycke mat på de

Det är gött det! Vad har han för nick ??

Stark vet jag inte men.. :D ok.. vem försöker jag lura.. jag e stark!:bb:.. som en räka..:p

65 i bänken när man är 13år är förjävla bra!!! Jag kan informera dig lite om min historik som jag inte är alldeles för stolt över… När jag var 14 år tog jag 27kg i bänken och när jag var 15 år 37kg…. Inte stålmannen precis va?

Coolt att hitta till bodys forum redan som 13åring…

hahah tackar.. men jag har ju en broder som hjälper mig då å då..:D.. men annars så hackar han på mig..:happy: att jag ska göra rätt osv..men det e ju viktigt8)

jag har nyss börjat träna.. jag ser mig som ganska stark…. ok iallafall.. men inte om jag jämför mig med andra.. men jag e ju bara 13!:D

65, det är ju sjukt bra:D:D Keep up the goo work, both of you

Gå först till ”gå till avancerad”, sen klickar du på det svarta gemet uppe i kontrollpanelen, därefter laddar du upp bilderna ;)

renegade – the king of hard gardening work :)

ReNeGaDe wrote:
    Nu har jag jag vart ute och arbetat i trädgården! Skulle skyffla grus och gräva bort några större buskar. Blev inte så tråkigt som jag trodde det skulle bli faktiskt. Nu kunde jag bevisa för min pappa och min farbror hur stark jag egentligen var8) Det var också fint väder så det var rätt kul att få svettas lite och känna pulsen pumpa efter man skyfflat några hundra kilo grus. Fick också bära bort buskar efter min farbror dragit upp dem ur jorden med traktorn. Vissa var ganska tunga faktiskt, så dem fick jag släpa, hehe. Fick syn på farbrorns min när jag lyfte upp tunga stenar och slängde upp dem på traktorns skopa.

Ha det gött!:nerd:

Haha, najs! alltid kul att kunna impa lite:D Du pluggar en del ser jag, vad läser du?

MVH

Du får ett litet hum om du använder [http://babelfish.altavista.com/ http://babelfish.altavista.com/%5D
    Anche se cammino attraverso la valle dell’ombra non temerò la malvagità = Even if way through goes it them of the shadow will not fear the malvagità

Lycka till med passet idag änd let de paover be widt yo//Stolleman

Hiiiman wrote:
    går du i 1:an ?
    var glad för att du inte går Nv 2:an… inte för att vara taskig då samhälle kan vara jobbigt, men de kurses som somhällarna också läst som historia, matte A och B, samhällskunskap, svneskan osv är en piss i nilen..
    varför berättar jag dettA ? jo för att du ska inse att det itne är så svårt och därför plugga bra och lyckas bättre :emo-thumb

Jag kan också glädja dig med att Matte D är ingen gemfört med att försöka förstå sig på kvinnor !;)

Tsk tsk, lyssna inte på han ReNeGaDe på min skola gled Naturarna fram på en räkmacka medan vi stackars samhällare fick slita som djur för att få våra MVG. Naturarna blev sura om de blev tvungna att skriva mer än tre sidor i en uppsats medan vår snittmängd var sex-sju sidor.

Skall även tilläga att ettan är djävligt soft, tvåan är svårare men trean var fanimig helt djävulskt jobbig.
    Men du kan ju trösta dig med att universitetet är ännu svårare:D

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 327 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.